силиконов съединител vs ел. перка Съвет?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Sofia city

Мнение от VINTIL4O » 25 Ное 2008, 21:50

AGT написа:Ако трябваше да е с ел.перка ония "балъци" от БМВ нямаше да ползват силиконови :mhihi:

Ако се позагледате малко ще забележите тенденцията-Е36 по новите години вече са с ел перка,а да не говорим ,че при Е46 и по късните модели Е39 и термостата е електрически.Също така защо ли на всички мотори с виско системата е до подсигурена с ел перката на климатика?А дори има и двигател на БМВ който е електрически всмукателни и изпускателни клапани на двигателя а разпределителният вал отсъства!
Така,че не бъдете толкова самонадеяни в изказванията си!


Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 25 Ное 2008, 23:26

///sasho написа:
rdvr_burgas написа:
///sasho написа:
zvetiko написа: ......... предпочитам климатроник с врътки,а не дигитален като при Е39 да кажем. ;)



Колега , Е39 се предлага с два вида климатроник единия е дигитален , а другия е ръчков.

Айде това с врътките да е само климатик ;)
Климатроника е само с дигиталния пулт :mhihi: при Е39 :idea:



Това с трите врътки е КЛИМАТРОНИК , на моята кола , която е обявена за продаване в подписа ми е същия. :D


Има един вариант с четири врътки - то е без нищо , само вентилатор и парно.

Я ми обясни каква е разликата между климатик и климатроник според теб, че нещо не ми е ясно :mhihi:
Сега сериозно - това с врътките е климатик, а другото, с дигиталното дисплейче и многото копчета е климатроник ;)
Има и трети вариант - пак е с врътки, но няма климатик :idea:
R6 - Was sonst?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 26 Ное 2008, 1:35

rdvr_burgas написа: Я ми обясни каква е разликата между климатик и климатроник ......... , че нещо не ми е ясно
......


:D



rdvr_burgas написа: .......Сега сериозно - това с врътките е климатик, а другото, с дигиталното дисплейче и многото копчета е климатроник ;)
...........


Ако се загледаш в "другото с дигиталното дисплейче и многото копчета" ще видиш , че има същите означения като "това с врътките".
Има два вида КЛИМАТРОНИК в Е39 - ръчков и дигитален. Това , че единия е ръчков не го прави КЛИМАТИК.
То по твоята лигика КЛИМАТРОНИКА на Е60 всъщност е климатик , защото е с врътки.


rdvr_burgas написа: ....... Има и трети вариант - пак е с врътки, но няма климатик :idea:



По принцип този третия според теб вариант , съм го описал в горното си мнение.


ПС: Всъщност не ми се спори за глупости. Най добре се качи в кола със същите врътки и копчета и ги изпробвай , за да разбереш точно какво е. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 26 Ное 2008, 9:56

///sasho написа:
rdvr_burgas написа: Я ми обясни каква е разликата между климатик и климатроник ......... , че нещо не ми е ясно
......


:D



rdvr_burgas написа: .......Сега сериозно - това с врътките е климатик, а другото, с дигиталното дисплейче и многото копчета е климатроник ;)
...........


Ако се загледаш в "другото с дигиталното дисплейче и многото копчета" ще видиш , че има същите означения като "това с врътките".
Има два вида КЛИМАТРОНИК в Е39 - ръчков и дигитален. Това , че единия е ръчков не го прави КЛИМАТИК.
То по твоята лигика КЛИМАТРОНИКА на Е60 всъщност е климатик , защото е с врътки.


rdvr_burgas написа: ....... Има и трети вариант - пак е с врътки, но няма климатик :idea:



По принцип този третия според теб вариант , съм го описал в горното си мнение.


ПС: Всъщност не ми се спори за глупости. Най добре се качи в кола със същите врътки и копчета и ги изпробвай , за да разбереш точно какво е. :D

Така, явно не знаеш кое е климатик и кое климатроник :uups:
Климатроникът е автоматичен климатик, нали?
Ето виж сега какви картинки ще ти покажа, дано поне да знаеш малко немски ;)
Климатик според БМВ е:
Изображение


Климатроник, пак според БМВ е:
Изображение

Жалко е, че имаш такава кола, пък дори не си разбрал кви екстри има :shock:
R6 - Was sonst?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 26 Ное 2008, 13:25

Да колега , прав си , че единият , който си дал има бутон "AUTO" т.е. е автоматичен , т.е. предлага автоматично спиране при достигане на определената темперетура и автоматично пускане при понижаване на определената темперетура , а другия го няма този бутон , защото не е автоматичен и духа само в определената темперетура. Общо взето това е разликата между двете схеми , които си дал. Но и при двата модела темперетурата в колата стои една и съща. И двета показани варианта могат да духат и топло и студено И двете могат да подържат както студени така и топли темперетури.
По твоята логика тези две неща от тази тема в Е36 също са различни. Едното с врътките трябва да е КЛИМАТИК , щом не е автоматично , така ли? Защо го водят тогава КЛИМАТРОНИК?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 26 Ное 2008, 14:31

Точно така - ако не е автоматичен значи е само климатик, ако е автоматичен значи е климатроник :!:
R6 - Was sonst?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 26 Ное 2008, 15:44

Климатроника поддържа даден градус, а климатика не... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 27 Ное 2008, 23:29

rdvr_burgas написа:Точно така - ако не е автоматичен значи е само климатик, ако е автоматичен значи е климатроник :!:



Колега , както казах и по-нагоре не ми се влиза в излишни спорове , ама ти чувал ли си за "Аналогов Климатроник" ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Ное 2008, 0:36

///sasho написа:Да колега , прав си , че единият , който си дал има бутон "AUTO" т.е. е автоматичен , т.е. предлага автоматично спиране при достигане на определената темперетура и автоматично пускане при понижаване на определената темперетура , а другия го няма този бутон , защото не е автоматичен и духа само в определената темперетура. Общо взето това е разликата между двете схеми , които си дал. Но и при двата модела темперетурата в колата стои една и съща. И двета показани варианта могат да духат и топло и студено И двете могат да подържат както студени така и топли темперетури.
По твоята логика тези две неща от тази тема в Е36 също са различни. Едното с врътките трябва да е КЛИМАТИК , щом не е автоматично , така ли? Защо го водят тогава КЛИМАТРОНИК?


Това на твойта кола не може да подържа зададена температура-да кажем нагласяваш го на 24градуса, клапаните на парното се отварят на определено положение и си дотук,нищо повече не помръдва.Ако навън е топло ,в колата след малко ще е повече от 24,ако е студено ще е по-малко.Ако колата е с климатроник ,ако се минат тези 24 градуса автоматично се пуска компресора на еър кандишана,ако температурата падне под 24 клапаните на парното се отварят повече .Отделно има клапани за въздушните потоци ,които автоматично се отварят и затварят за да се подържа зададената температура.

При Е36 има три варианта

-с врътки като на часовник,както при теб,като може да има еър кандишан,може и да няма като в този случай няма автоматично подържане на температурата
-климатроник с малки въртящи се копчета,което отговаря на хоризонталните врътки при Е34,но без електрически клапани за въздушните потоци
-климатроник с цифров дисплей и електрически клапани за въздушните потоци-подобно на климатроника при Е39

За да се убедиш окочателно че си без климатроник погледни таблото около врътките и ще видиш ,че нямаш отвор зад ,който се намира вентилаторче с термодатчик ,който мери температурата в купето и който е задължителен при колите с климатроник.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 28 Ное 2008, 0:51

///sasho написа:
rdvr_burgas написа:Точно така - ако не е автоматичен значи е само климатик, ако е автоматичен значи е климатроник :!:



Колега , както казах и по-нагоре не ми се влиза в излишни спорове , ама ти чувал ли си за "Аналогов Климатроник" ?

Колега, явно аз не разбирам :winky:
Обясни, ако обичаш какво представлява обикновения климатик в Е39-ките? Какво управление има климатика, не климатроника?
Само не казвай, че в Е39 има само климатроници :mhihi:
R6 - Was sonst?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 28 Ное 2008, 1:16

rdvr_burgas написа:
///sasho написа:
rdvr_burgas написа:Точно така - ако не е автоматичен значи е само климатик, ако е автоматичен значи е климатроник :!:



Колега , както казах и по-нагоре не ми се влиза в излишни спорове , ама ти чувал ли си за "Аналогов Климатроник" ?

Колега, явно аз не разбирам :winky:
Обясни, ако обичаш какво представлява обикновения климатик в Е39-ките? Какво управление има климатика, не климатроника?
Само не казвай, че в Е39 има само климатроници :mhihi:



Колега , за повече информация най добре отиди в един от оторизираните BMW сервизи , за да ти обяснат какъв вид климатична система се слага в Е39.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 29 Ное 2008, 16:28

Ел.перка и т.н. БГ подобрения!Първо и основно правило:ако имаш достатъчно пароци придържай се към оригинала :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 29 Ное 2008, 21:22

Климатроник е всичко, което поддържа определена температува в колата, независимо от промените на външната температура. Следователно, трябва да има датчик за вътрешна...

А по темата :mhihi: , виското дава по-голямата част от звука на колата и за това никога не бих го сменил. Не съм капацитет в техническата част на въпроса, но не мога да си представа как паля сутрин колата тръгвам и ми го няма звука, който виското издава първите 1-2 минути.
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 29 Ное 2008, 22:48

хахаха... е тва е тема за виско.... вискотроник :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

колега, писал съм за електрическата перка - никакви проблеми не съм имал откакто на предната ми кола и сложих ел. перка - сама се включваше и изключваше, температурата ми винаги си е била по средата, ако е било нужно се е включвала и бях забравил за вискоглупости :) моя съвет е да слагаш ел.перка и да не се занимаваш с простотии :winky:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook