Претрисва на окол 850 оборота (tds)?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
защото това притрисане може да е от маховик или лагер на съединителе,от една клапа за излишните газове(или нещо такова).от няколко неща може да е
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
hobotqnin написа:става въпрос за плочката на гнп-то,нали.за колко време я рециклират
Колега не се занимавай с глупости / рециклиране /, ще излезе по скъпо - след два три месеца и нова ще купиш
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
аз мойта я смених,само че не с нова,щото ме изненада в неочакван момент и нямаше как да отреагирам на 1200лв на момента 

- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Venkata написа:hobotqnin написа:става въпрос за плочката на гнп-то,нали.за колко време я рециклират
Колега не се занимавай с глупости / рециклиране /, ще излезе по скъпо - след два три месеца и нова ще купиш
Иначе това което казваш е най-чистия варянт:Нова и всичко заспива
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
При всички положения по евтиното ще излезе по скъпо след време ама ти си знаеш най добре. Не са малко пари но....това е положението за съжаление.
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
DrMasster написа:Преди време на мен ми претрисаше на около 900 оборота. След смяна на амортесьорчето и конзолката, на която се закрепя
за обтягане на пистовия ремък, проблема изчезна. Обикновено този проблем е съпроводен с леко жужене точно от конзолката.
това е тази т.наречена демферна шайба!?И каква и е цената
hobotqnin написа:DrMasster написа:Преди време на мен ми претрисаше на около 900 оборота. След смяна на амортесьорчето и конзолката, на която се закрепя
за обтягане на пистовия ремък, проблема изчезна. Обикновено този проблем е съпроводен с леко жужене точно от конзолката.
това е тази т.наречена демферна шайба!?И каква и е цената
Пуснато на: 20 Ное 2007, 18:51 - Цената може и да не е същата вече

- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Демпферната шайба е съвсем различно нещо! Това което съм описал е показано на следния чертеж:
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-11_1467/
Сменяш позиция 1, 2 и 7. Беше доста отдавна, но по спомен трите детаила струваха 180 лв. и на кутииките пишеше Лемфиордер.. но ако се поразтърсиш ще намериш на много по изгодна цена, но от италиянски производители!
Проблема възниква като навлезнат боклуци отзадната страна на конзолата 1, отвътре има бронзова втулка с тефлоново покритие.. износва се част от тефлона, след това и от бронза и втулката се измества в страни към капачката. Там започва триене и се получзва едно цик-цик-цик, съответно след време конзолата на цяло блокира и като я мръднеш да я раздвижиш с некоя щанга амортесьор4ето не може да я върне обратно!
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-11_1467/
Сменяш позиция 1, 2 и 7. Беше доста отдавна, но по спомен трите детаила струваха 180 лв. и на кутииките пишеше Лемфиордер.. но ако се поразтърсиш ще намериш на много по изгодна цена, но от италиянски производители!
Проблема възниква като навлезнат боклуци отзадната страна на конзолата 1, отвътре има бронзова втулка с тефлоново покритие.. износва се част от тефлона, след това и от бронза и втулката се измества в страни към капачката. Там започва триене и се получзва едно цик-цик-цик, съответно след време конзолата на цяло блокира и като я мръднеш да я раздвижиш с некоя щанга амортесьор4ето не може да я върне обратно!
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани