Претрисва на окол 850 оборота (tds)?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 25 Ное 2008, 9:58

става въпрос за плочката на гнп-то,нали.за колко време я рециклират

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 25 Ное 2008, 10:00

защото това притрисане може да е от маховик или лагер на съединителе,от една клапа за излишните газове(или нещо такова).от няколко неща може да е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 25 Ное 2008, 13:13

hobotqnin написа:става въпрос за плочката на гнп-то,нали.за колко време я рециклират


Колега не се занимавай с глупости / рециклиране /, ще излезе по скъпо - след два три месеца и нова ще купиш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 25 Ное 2008, 13:59

аз мойта я смених,само че не с нова,щото ме изненада в неочакван момент и нямаше как да отреагирам на 1200лв на момента :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 25 Ное 2008, 14:02

Venkata написа:
hobotqnin написа:става въпрос за плочката на гнп-то,нали.за колко време я рециклират


Колега не се занимавай с глупости / рециклиране /, ще излезе по скъпо - след два три месеца и нова ще купиш

Иначе това което казваш е най-чистия варянт:Нова и всичко заспива

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 25 Ное 2008, 15:38

При всички положения по евтиното ще излезе по скъпо след време ама ти си знаеш най добре. Не са малко пари но....това е положението за съжаление.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 17.09.2008

Мнение от stonik » 25 Ное 2008, 17:00

От официалния сервиз на Бош казват ,че могат да се рециклират тези с електронно управление.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 25 Ное 2008, 17:29

Кой е официалният сервиз на Бош, че нещо много станаха а гаранция могат ли да дадат и колко време?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 03 Мар 2009, 21:17

DrMasster написа:Преди време на мен ми претрисаше на около 900 оборота. След смяна на амортесьорчето и конзолката, на която се закрепя
за обтягане на пистовия ремък, проблема изчезна. Обикновено този проблем е съпроводен с леко жужене точно от конзолката.

това е тази т.наречена демферна шайба!?И каква и е цената

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 03 Мар 2009, 21:48

hobotqnin написа:
DrMasster написа:Преди време на мен ми претрисаше на около 900 оборота. След смяна на амортесьорчето и конзолката, на която се закрепя
за обтягане на пистовия ремък, проблема изчезна. Обикновено този проблем е съпроводен с леко жужене точно от конзолката.

това е тази т.наречена демферна шайба!?И каква и е цената


Пуснато на: 20 Ное 2007, 18:51 - Цената може и да не е същата вече ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 03 Мар 2009, 22:31

Демпферната шайба е съвсем различно нещо! Това което съм описал е показано на следния чертеж:

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-11_1467/

Сменяш позиция 1, 2 и 7. Беше доста отдавна, но по спомен трите детаила струваха 180 лв. и на кутииките пишеше Лемфиордер.. но ако се поразтърсиш ще намериш на много по изгодна цена, но от италиянски производители!
Проблема възниква като навлезнат боклуци отзадната страна на конзолата 1, отвътре има бронзова втулка с тефлоново покритие.. износва се част от тефлона, след това и от бронза и втулката се измества в страни към капачката. Там започва триене и се получзва едно цик-цик-цик, съответно след време конзолата на цяло блокира и като я мръднеш да я раздвижиш с некоя щанга амортесьор4ето не може да я върне обратно!

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook