Голама консумация-0.140 Mah
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
Голама консумация-0.140 Mah
Здравейте,
карам 725, знам 4е това е подфорума на е39 но тук вероятността за отг. е по-голяма!По сьщество,преди месец си взех акумолатор и мом4ето замери консумацията и какво да видим,вси4ко изгасено а тя около 0.140Маh.Из4акахме 20 мин. смятайки 4е може да има някои системи които се изкл. по-кьсно но уви.Запо4нахме да вадим един по един бушоните за да видим кьде е проблема и при изваждането на бушона за сервотроника падна на нормалните за мен а и него стойности от 0.30 mah. МОЛЯ ЗА ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ. БЛАГОДАРЯ ВИ!
карам 725, знам 4е това е подфорума на е39 но тук вероятността за отг. е по-голяма!По сьщество,преди месец си взех акумолатор и мом4ето замери консумацията и какво да видим,вси4ко изгасено а тя около 0.140Маh.Из4акахме 20 мин. смятайки 4е може да има някои системи които се изкл. по-кьсно но уви.Запо4нахме да вадим един по един бушоните за да видим кьде е проблема и при изваждането на бушона за сервотроника падна на нормалните за мен а и него стойности от 0.30 mah. МОЛЯ ЗА ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ. БЛАГОДАРЯ ВИ!
Газ,смyкач и ляв мигач
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
колега нещо си сбъркал,първо си измерил 0.140 (Мах) като това което си измерил също си му сбъркал мерната единица,верояно са А(ампери),после пишеш че са станали 0.30 което за мен е повече от първото,ако беше написал 0,03 щеше да е по-малко вече
и другото което е...което и от двете да е ПРОБЛЕМИ НЯМАШ
и кажи на човека с акумолаторите да прочете някой книжка по електротехника преди да взема мултицета и амперклещите в ръце 



- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Колега MAGNAT,
Би ли прочел тази тема, когато си по свободен?
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56569
Благодаря!
Би ли прочел тази тема, когато си по свободен?
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56569
Благодаря!
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Може да не се заключва колата, I-Bus-а гасне на 16-тата минута. Важното е да не се пипа нищо по колата и ключа да е на положение 0 (нула), ако искаш остави плафона включен (централния, не малките) и в момента в които угасне, а това ще е точно 16 мин след като сте пипнали нещо по колата (врата или копче или багажник, няма значение), значи и ай-буса е изключен. Понякога единственото което остава да работи на неактивен й-бус е алармата, но това е само при някои модели. 0.14 ампера при 12 волта са 1.7 вата, тва е нищо, все едно да ти свети лампата за еърбега
бая време ще и трябва да ти дръпне акомулатора

- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
Може да не сьм ел. техник и да не сьм дал точните стойности,но ми обяснете как нов акумолатор си замина за 8месеца,а този който купих преди месец ако не се пали колата 2дни-умира!
Газ,смyкач и ляв мигач
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
А какъв е акумолатора?MAGNAT написа:Може да не сьм ел. техник и да не сьм дал точните стойности,но ми обяснете как нов акумолатор си замина за 8месеца,а този който купих преди месец ако не се пали колата 2дни-умира!
И изчакайте прди да мерите, колегите обясниха вече защо. Провери ли си генератора? Имай в предвид, че моя два пъти за няма и година го правя, а той си зарежда по норма, обаче само на моменти и за да ми е още по-гадно, точно когато мерим си е ОК. За сервотроника нека някой друг да каже, но явно и там имаш проблем, щото наистина няма логика той да е активен и да прави консумация, когато колата е изгасена.
оттечка на ток
Колега оттечката се търси така -окачаш минуса на акумолатора ,като преди това си заключил колата , застопоряваш на зотворено положение ключалката на багажника и предна дясна врата ако бушоните са ти в жабката , ако са под предния капак датчика за предния капак - след това свързваш Едната сонда на мултицета към минусовата клемата на акомулатора, а другата към откачения кабел ,включваш мултицета на ампери и чакаш един час да заспи колата, ако ти показва по голяма консумация започваш да вадиш бушоните един по един и гледаш от коя верига ще ти падне консумациятаи там търси причината. В случай че няма оттечка си възбуди добре акумолатора с устройство за зареждане виж си алтернатора да се свали и да се прегледа да се почисти има и плочки с четки ,които дават по добро зареждане,също така откачи плюса на алармата и виж как ти е кансумацията без нея , защото алармите имат акумолаторче което когато замине дава на късо. Ако не се справиш сам ,Отиди при добри алармаджии.
Последна промяна vladi2828 на 24 Ное 2008, 18:13, променена общо 4 пъти
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
- Timeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: E39 M52B20
Re: оттечка на ток
... стопяваш кабелите на мултицета...vladi2828 написа:...след това свързваш червената жица на мултицета към плюса а синята към откачения минус ,включваш мултицета на ампери и ...
Едната сонда на мултицета към клемата на акомулатора, а другата към откачения кабел. Амперметър се свързва последователно във веригата.
- Timeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: E39 M52B20
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: оттечка на ток
хаха незабелязах грешката,той може да е сбъркал без да иска...Timeto написа:... стопяваш кабелите на мултицета...vladi2828 написа:...след това свързваш червената жица на мултицета към плюса а синята към откачения минус ,включваш мултицета на ампери и ...
Едната сонда на мултицета към клемата на акомулатора, а другата към откачения кабел. Амперметър се свързва последователно във веригата.
оттечка на ток
Съжелявам за грешката,в стремежа си да бъда подробен съм сгрешил, благодаря че ми обърнахте внимание .
- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
Момчета,благодаря ви за опитите да ми помогнете,искам да кажа че човека който ми прави замерването работи това от 10г. а и когато има неразрешим ел.проблем го викат от TOYOTA-Благоевград и мисля че няма нужда да му обяснявам как се прави това!СИГУРЕН СЬМ че има утечка,вьпроса ми е какво да гледам в този сервотроник и кьде да тьрся пб. в него?Благодаря ВИ!
Газ,смyкач и ляв мигач
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани