И аз проблем с парното

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

И аз проблем с парното

Мнение от Nasic » 23 Ное 2008, 13:08

Такааа, проблема е следния, паля колата и си загравя до 12ч.(по принцип ми седи на 11ч.), обаче парното духа студено, след като я изсофрирам няколко пъти (или колата тръгва в вдижение), пада до 11ч. и започва да духа топло.Но като застана на едно място, и си седи на 600 оборота, пак се качва до 12ч. и пак започва да духа студено.
Вчера я обезвъздушавах, и излезе доста въздух, но и след обезвъздушаването го прави това.
А допреди 2-3 седмици го нямаше този проблем, въпреки че съм карал на прано.
Не знам от какво може да бъде.
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 23 Ное 2008, 13:27

3 възможности:

- Не си обезвъздушил добре
- Нямаш достатъчно антифриз
- Помпата ти е от пластмасовите :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 23 Ное 2008, 13:29

Точно в обезвъздушаването ти е проблема! И моята седи винаги леко преди 12.
Преди 1 седмица смених антифриза с нов и започна едно ходене по мъките 3-4 дни... сутрин като тръгвам за работа колата загрява-парно няма и както седи на 10ч изведнъж отива малко преди червеното. Отне ми 4 дни и много псуване докато я оправя. Само да отбележа че охладителната течност не я източвам за пръв път-за 4-ти беше и досега не бях имал подобни ядове... но и до сега никога не бях правил грешката да пускам парното докато обезвъздушавам....но понеже го прочетох тук и реших да го направя :banghead: радиатора на парното се явява ниска точка в цялата система, а и клапаните като са затворени няма как да се източи, така че не е нужно да се отварят клапаните после при обезвъздушаване :idea: никой не може да ме убеди в обратното. Изкарах си акъла 3 пъти за тези 4 дни и 2 пъти колата загасна в движение заради "прегряване" след което върти по 2 минути додето запали... почувствах се ужасно-всички минават и подминават, а аз насред пътя-сутрин за работа съм вдигнал капаците и правя ремонти.
Колега, когато колата е студена - пълниш разширителния съд до горе и караш, даже ако пътуваш на дълго колата сама ще се дооправи.
Аз като я паркирах моята сутрин пред фирмата и се чуваха шумове от радиатора, форсирах се като шантав по 40-50 минути и изарва ли въздух, изкарва.... гася я и като се върна след 2-3 часда под колата гьол-антифриза вън. Брах много ядове и за последен път го правя...
Успех ти желая!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 23 Ное 2008, 20:10

Колега гледам си с м20 както съм и аз . Ей сега стана същата тая работа и при мене зимата като дойде ... Ако някой знае как се решава проблема да сподели , че не се издържа в тоя студ.. :help:
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.10.2008

Мнение от dstinky » 23 Ное 2008, 20:23

Здравейте,

При мен след смяна на термостат, стрелката почна да седи малко след 12ч. Парното спря да топли. Загрява когато седя на едно място и температурата спада когато съм в движение.

Нивото на антифриза си е в норма.

dj_ennsy_1,

Сега сичко на ред ли е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 23 Ное 2008, 21:54

dstinky написа:Здравейте,

При мен след смяна на термостат, стрелката почна да седи малко след 12ч. Парното спря да топли. Загрява когато седя на едно място и температурата спада когато съм в движение.

Нивото на антифриза си е в норма.

dj_ennsy_1,

Сега сичко на ред ли е?

Май си сложил фалшив термостат ;)
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Мнение от methanol » 23 Ное 2008, 22:00

Същите симптоми, същия мотор, но при мен не е толкова усезаемо. :bgflag:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 23 Ное 2008, 23:02

направо се чудя, как точно майсторите обезвъздушават системата?

след ходене при майстор, май всеки е загубил парното...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Мнение от plboy » 23 Ное 2008, 23:27

за М20 се обезвъздушава от 2 крага - единия е на термостата има едно жинт4е - и се обезвъздушава малкия краг и после като отвори големия от винчето на радиатора
А за парното може да не ви работи допалнителната водна помпа под клапаните - вижте я дали варти като пуснеш на горещо
King Regards, 0888 750 222

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 23 Ное 2008, 23:28

dstinky написа:dj_ennsy_1,

Сега сичко на ред ли е?

Ами не мога да кажа със сигурност, но поне парното вече си е 6. Стрелката на t* датчик още като влезе в синята зона и вече духа топло.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 24 Ное 2008, 21:46

колега Nasic някъв напредък ? :roll:
Изображение
Изображение

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 24 Ное 2008, 23:24

Днес забелязах, че ако не пусна да духа на краката няма проблем, но това няма значение, тоест не съм пускал за краката и нямаше проблем, но направих това дето писа Вранков, долях догоре с антифриз и се оправи положението.
Утре ще пиша повече като закарам щерката на градина, като покарам малко с врратите напред :mhihi: .
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 24 Ное 2008, 23:30

Радвам се че се е пооправила! Докато се нормализира напълно, гледай нивото на антифриза да е над средата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 25 Ное 2008, 0:02

На скоро един колега се оплака че няма парно, само че колата е с М30Б35, та след мноооо литри вода, и мнооого гъзене под капака установихме че клапънчетата на парното са блокирали, след интервенцията всичко си проработи перфектно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 25 Ное 2008, 6:30

jullydjs написа:На скоро един колега се оплака че няма парно, само че колата е с М30Б35, та след мноооо литри вода, и мнооого гъзене под капака установихме че клапънчетата на парното са блокирали, след интервенцията всичко си проработи перфектно


тоя колега да беше минал покраи мене да му видиме бегалката :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook