525тдс гасне в движние и при смяна на предавките,помощ!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 10 Окт 2008, 12:55

djagata написа:
I.V.G. написа:А на някой случвало ли му се е да смени плочката на помпата и то да излезе че е нещо друго?

Колега,
Плочката е скъпа и не бива да се отива на смяна преди диагностика.
Всичко друго се хваща при диагностика, но плочката при нормални обороти си работи добре и е много малка вероятноста да покаже, че има дефект.
Ако натиснеш рязко педала на газта (форсираш на място двигателя) и бързо си махнеш крака от педала ще усетиш, че има едно притрисане все едно че двигателя за секунда гасне - е това е индикация за плочката. Оборотите на двигателя трябва да падат плавно и да няма тресене (да е стабилен и при падане на оборотите) - тогава няма да го има и гасненето при превключване.
имаме ги тези симптоми

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 19 Ное 2008, 18:53

Оправих я.
Смених плочката, за съжаление не с нова. Тези дни ще ходя пак на диагностика,
за да видя всичко наред ли е, и на стенд за умната дюза, ако има нужда да я центоват. Засега колата е ОК.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 23.03.2007
Местоположение: София
Кара: Е39

Мнение от FNC_VeNoM » 22 Ное 2008, 20:17

Последно някой да каже от къде идва тоя проблем, защото го има и при мене, и ме дразни яко и накрая май ще си сложа 1 нова помпа и това е.
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 23 Ное 2008, 14:11

Ако обичате да се изказвате само по темата, за да не се налага да играе гумичката.

Личните предпочитания по отношение на вида гориво са си единствено и само Ваши. Уважавайте чуждия избор! Излишен спам в темите не е от полза за никого!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 9.01.2009

Мнение от mnstefanov » 09 Яну 2009, 12:49

Имах проблема с рязкото падане на обороти при превключване от 1 към 2-ра. Напоследък беше започнала дори да гасне в някой от тези случаи. Ремонтираха ми плочката в BOSCH сервиз във Варна (Цоков и Канев). Обясниха ми, че при този модел това е един от основните проблеми. 80% от тези плочки били дефектни заводски, така че не ме посъветваха да я сменям с нова. Не винаги подлежали на ремонт, в моя случай нямаше проблем. Сега си сваля плавно обороти и съм доволен. Ремонтът ми излезе 350 лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

hi

Мнение от BEN » 09 Яну 2009, 16:33

Аз залагам на Ангренажна верига и колела.
Имах същия проблем-гаснеше по светофари и м/у скоростите ако се забавиш с превключването.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook