Е21 335i
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Тези задните тампони знаеш ли тоя маситор набил ли ги е или ги е отлял на втулките ?Че моите нещо са ми много кекави и трябва да станат така като твоите пък се чудя ако ги набия дали няма да мърда вътрешната втулка
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Ами до колкото знам се махат остатъците от стария тампон,
поставя се обратно втулката и се налива материала и после се вулканизира.
Мисля че ако набиеш само гума ще се размести.
Трябва да я залепиш с нещо.
поставя се обратно втулката и се налива материала и после се вулканизира.
Мисля че ако набиеш само гума ще се размести.
Трябва да я залепиш с нещо.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Айде малко ъпдейт.
Всичко започна с покупката на шпера.Която се оказа доста трудна задача.Търсенето продължи около месец.Най-накрая намерих виско шпер с предавателно число 3.64
Преправянето на моста започва с поставянето на една планка с 4 болта.Това се прави за да се фиксира положението на диференцияла
и новият да пасне на абсолютно същото място.
mg]][img]
След това изрязахме нужната част от Е30-ковия мост
После се заварява към моста на Е21-чката.
И накрая направих една планка за захващане на тампоните към купето.
Дойде момента да монтираме всичко това на Е21-цата.
Ето това нещо го свалихме и качихме около 10 пъти.
Наложи се малко промяна на конструкцията на купето и шпера за да влезе.
Ето на тази снимка се вижда тампона на шпера към купето.
Доста нерви и труд изхабихме докато я пуснем отново на гуми.
Оказа се доста по-трудно от колкото си мислех.
Добре че имахме подкрепление иначе двама човека биха видели доста зор.
За съжаление неможах да тествам по обстойно колата, защото
не остана време до монтираме гърнетата,а имаше доста куки наоколо.
Скоро ще споделя какво се е получило.
ПП. Тва качване на снимки се оказа по-трудно от качването на шпера.
От третия път стана.
Всичко започна с покупката на шпера.Която се оказа доста трудна задача.Търсенето продължи около месец.Най-накрая намерих виско шпер с предавателно число 3.64

Преправянето на моста започва с поставянето на една планка с 4 болта.Това се прави за да се фиксира положението на диференцияла
и новият да пасне на абсолютно същото място.




След това изрязахме нужната част от Е30-ковия мост

После се заварява към моста на Е21-чката.

И накрая направих една планка за захващане на тампоните към купето.

Дойде момента да монтираме всичко това на Е21-цата.




Ето това нещо го свалихме и качихме около 10 пъти.
Наложи се малко промяна на конструкцията на купето и шпера за да влезе.





Ето на тази снимка се вижда тампона на шпера към купето.

Доста нерви и труд изхабихме докато я пуснем отново на гуми.
Оказа се доста по-трудно от колкото си мислех.
Добре че имахме подкрепление иначе двама човека биха видели доста зор.

За съжаление неможах да тествам по обстойно колата, защото
не остана време до монтираме гърнетата,а имаше доста куки наоколо.
Скоро ще споделя какво се е получило.
ПП. Тва качване на снимки се оказа по-трудно от качването на шпера.
От третия път стана.

Последна промяна GRINGO на 21 Ное 2008, 20:18, променена общо 2 пъти
- Ramunasz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 14.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 90 e30 IS
- Мечтае да кара: 320IS
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Ramunasz написа:само на мен ли не ми излизат снимките да видя ъпдейта ?излизат ми като хиксчета
не си сам брат




- gogo_glavata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: 1.01.2007
а
с нетарпение очаквам заваршека за да отправя оферта ако ми хареса резултата
Поздравления за начинанието

Поздравления за начинанието

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Любака написа:Ами това авторско ли е или черпиш идеи от някаде?
Иначе се възхищавам на идеята.
Еми някой работи съм ги гледал в чужди сайтове и тука от нашия форум.
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
Тука има един манияк, който направи магията...
сложи двигател от 735 в купето на е21цата си.
Колата просто не си иска гумите, купето е убийствено
леко за този двигател.
Успех
сложи двигател от 735 в купето на е21цата си.
Колата просто не си иска гумите, купето е убийствено
леко за този двигател.
Успех

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Stoyan7777 написа:Тука има един манияк, който направи магията...
сложи двигател от 735 в купето на е21цата си.
Колата просто не си иска гумите, купето е убийствено
леко за този двигател.
Успех
Тва в Щатите ли?
Дай да видим някви снимки ако имаш.

- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
Тука в щатите, да.
Нямам никакви снимки на колата. Спомням си, че беше
сменил окачването, спирачките, беше я изкорубил от
вътре и беше свалил всичките джамове и ги беше направил
от плексиглас. Имаше някакви модове и по резервоара.
Ако има снимки ще му кажа да ми ги прати
Нямам никакви снимки на колата. Спомням си, че беше
сменил окачването, спирачките, беше я изкорубил от
вътре и беше свалил всичките джамове и ги беше направил
от плексиглас. Имаше някакви модове и по резервоара.
Ако има снимки ще му кажа да ми ги прати

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Аз ще пусна малко идеики от щатите които аз ще приложа частично http://www.davidmcintyre.org/images/
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Няма как да не се похваля с последното парче от пъзела
На акулката ми ще бъде трансплантирано сърцето от една легенда отишла си наскоро.Тя ще възкръсне с ново лице.
Но нали знаете че акулата кожата си мени ,но нрава никога.


На акулката ми ще бъде трансплантирано сърцето от една легенда отишла си наскоро.Тя ще възкръсне с ново лице.
Но нали знаете че акулата кожата си мени ,но нрава никога.


- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Като лична молба моля да снимаш подробно преправяницата за да влезе тоя 200 кг кютук в коша на бабичката и УСПЕХ 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани