Уплътненията на вратите
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: уплътнения
mashina написа:Aбе вие май не сте чели цялата тема. Скърцането идва (и до ден днешен) от мястото където влизат горе прозорците на предните врати. И няма оправияbmw_n00b написа:... Скърцането се получава от уплътненията, които се трият в купето. Напръскай горната страна на всички уплътнения на вратите с дездорант, съдържащ повече талк (антиперспирант). Остава малко бяло по уплътненнията, но поне гадното скърцане изчезва.
Купи си ено дездорантче и тогава пиши.

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Е то и аз смених миналата година уплътненията (външните) на предните
стъкла и резултата =0.
Като се намокри колата, влиза вода оттам, скърца повечко, след това
по-малко. Явно не е в уплътненията проблема, лошото е, че в Дару
единия приемчик също не можа да ми каже от какво е. В крайна
сметка трябва да се разглабя, да се сменят водачи - носачи или каквото
е там и т.н.
А по повод на затварянето на вратите - абе на вас не ви ли висят вратите?
Мойте предните са много зле, особено шофьорската... И въпросната
ролка по скоро е навън, ужким за да затваря по-лесно, по пък
при висока скорост оттам шуми и разваля линията като цяло.
Направо на знам какво да правя
стъкла и резултата =0.
Като се намокри колата, влиза вода оттам, скърца повечко, след това
по-малко. Явно не е в уплътненията проблема, лошото е, че в Дару
единия приемчик също не можа да ми каже от какво е. В крайна
сметка трябва да се разглабя, да се сменят водачи - носачи или каквото
е там и т.н.
А по повод на затварянето на вратите - абе на вас не ви ли висят вратите?
Мойте предните са много зле, особено шофьорската... И въпросната
ролка по скоро е навън, ужким за да затваря по-лесно, по пък
при висока скорост оттам шуми и разваля линията като цяло.
Направо на знам какво да правя

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Би трябвало да могат да се регулират вратите, бре. Може ли така да се излагаш... Ако е удряна или измятана вратата може и да трябва да се смени нещо, но пак не е оправдание да караш така. Ролката като е навън остава процеп и не вода ами и комари може да влизат...
Re: уплътнения
bmw_n00b написа:mashina написа:Aбе вие май не сте чели цялата тема. Скърцането идва (и до ден днешен) от мястото където влизат горе прозорците на предните врати. И няма оправияbmw_n00b написа:... Скърцането се получава от уплътненията, които се трият в купето. Напръскай горната страна на всички уплътнения на вратите с дездорант, съдържащ повече талк (антиперспирант). Остава малко бяло по уплътненнията, но поне гадното скърцане изчезва.
Купи си ено дездорантче и тогава пиши.
СКЪРЦАНЕТО НЕ Е ОТ УПЛЪТНЕНИЯТА НА ВРАТИТЕ ИЛИ НА КУПЕТО
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Добре да, ама пробва ли с дездоранта? Ако трябва пръсни и там дето влизат прозорците. Със сигурност поне няма да навреди. Знам, че се нервиш, ама аз само искам да помогна в крайна сметка, не да се дзверим. Ако не помага, може да навдигнеш уплътненията и да напръскаш с бяла грес или друга подходяща смазка. Затвори вратите и с ключа пускай и вдигай прозорците да видиш как самата врата се натиска към купето като се затваря прозореца, от там и това, че при леко отворени прозорци няма скърцане. И да, говорим не за уплътнението на вратата, а за външното плоското. Успех!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Само да попитам тези със скърцащите врати,
някой пробва ли да свали шофьорското стъкло с 1мм и да открие че вратата (или която и да е част от нея) вече не скърца?
някой пробва ли да свали шофьорското стъкло с 1мм и да открие че вратата (или която и да е част от нея) вече не скърца?

- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Здравейте, колеги.
Понеже карам вече втора Е39-ка- смело (от опит) мога да кажа от какво скърцат предните стъкла, когато са затворени. Проблема е в никелираната (зависи от от годината-може и гумена) външна лайсна под стъклото. Точно под нея (в нея) има гумено уплътнение, което когато се затвори прозореца опира плътно в него. Когато то си замине-усилвате музиката.... Преди време ги смених в Камор и работата заспа. Проблема, е че ги нямат налични и се чака. Моят съвет е -карайте така, защото първо са скъпи и второ не винаги скърцат. Когато ги сменяте трябва да поръчате и никелираната лайсна защото при демонтажа тя почти винаги се намачква. Общо за двете предни врати около 450-500 лева. Уточнявам, че става въпрос за лайсните отвън на купето.
Успех и не забравяйте, че това е малък проблем... има и хора с Голфове и всякакви други талиги - там нещата са трагични.
Понеже карам вече втора Е39-ка- смело (от опит) мога да кажа от какво скърцат предните стъкла, когато са затворени. Проблема е в никелираната (зависи от от годината-може и гумена) външна лайсна под стъклото. Точно под нея (в нея) има гумено уплътнение, което когато се затвори прозореца опира плътно в него. Когато то си замине-усилвате музиката.... Преди време ги смених в Камор и работата заспа. Проблема, е че ги нямат налични и се чака. Моят съвет е -карайте така, защото първо са скъпи и второ не винаги скърцат. Когато ги сменяте трябва да поръчате и никелираната лайсна защото при демонтажа тя почти винаги се намачква. Общо за двете предни врати около 450-500 лева. Уточнявам, че става въпрос за лайсните отвън на купето.
Успех и не забравяйте, че това е малък проблем... има и хора с Голфове и всякакви други талиги - там нещата са трагични.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
bmw_n00b написа:Да де, ама зимата е малко кофти с отворени прозорципък и лятото аз предпочитам да са ми затворени.
Не ме разбирай погрешно, не давам на никого съвет да кара със свалени стъкла.
Казвам само, че 1мм свалено стъкло няма дори да го усетиш.
Може би над 140-160 км/ч ще започнеш нещо да чуваш, но дори няма да ти "духа"!

Все пак е идея, а не решение.
Живи и здрави.
Успех!
k
Не се нервирам,простоbmw_n00b написа:Добре да, ама пробва ли с дездоранта? Ако трябва пръсни и там дето влизат прозорците. Със сигурност поне няма да навреди. Знам, че се нервиш, ама аз само искам да помогна в крайна сметка, не да се дзверим. Ако не помага, може да навдигнеш уплътненията и да напръскаш с бяла грес или друга подходяща смазка. Затвори вратите и с ключа пускай и вдигай прозорците да видиш как самата врата се натиска към купето като се затваря прозореца, от там и това, че при леко отворени прозорци няма скърцане. И да, говорим не за уплътнението на вратата, а за външното плоското. Успех!
исках да уточня. Аз досега съм ги мазал с какво ли не: течен парафин, пръсках ги със спрей на силиконова основа, вазелин, при дилара в Плевен ги мазаха с някъква уж специална паста и резултата е отшумяване за ден-два
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Уплътненията на вратите
Знам , че темата е стара но и аз да добавя нещо в заключение. Когато взех колата преди повече от 3 г. и 4те врати скърцаха , реших проблема елементарно , просто регулирах вратите , преместих леко ролките които са на купето по на вътре и скърцането изчезна. Проблема обаче на скоро се появи само на шофьорската врата след като на автомивка мияча ми намаза уплътненията с нещо като силикон и няма махане. Дайте акъл с какво да го отмия 
... изглежда проблема се решава с омекотител Ленор
утре ще пробвам и ще пиша .

... изглежда проблема се решава с омекотител Ленор

57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани