Колянов вал

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 18.11.2008

Колянов вал

Мнение от Bmw Engine » 19 Ное 2008, 0:00

Имах проблем с двигателя и майстора ми каза че трябва да се сменя лагер на 5ти цилиндър и коляновия вал. Задължително ли е при смяната на лагера дае се сменя и коляновия вал. Моля да ми кажете цена на нов лагер и втора употреба колянов вал.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 19 Ное 2008, 0:18

Ако ще сменяш лагери - сменяй всички, а за вала кажи какво се е случило поне. Втора употреба едва ли е препоръчително, двигателите ако са изправни се продават цели, а не на части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 19 Ное 2008, 1:00

Казва се:
"При смяна на колянов вал е задължително да се сменят всички лагери!"
А на този майстор по-добре недаваи да ти бара колата. Определящ е коляновия вал, а не лагерите.
За това има така наречени ремонтни комплекти лагери.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 1.12.2007
Местоположение: eidfjord norway
Пол: Мъж
Детайли за колата: 520,523

Мнение от боцко » 19 Ное 2008, 1:01

Вала се шлаифа, има 3 ремонтни размера за шлаифане и съответно лагери за тях, кажи ни поне основен или биелен?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 19 Ное 2008, 1:16

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20 Това трябва да ти е коляновия вал.А цената на нов от Дару кар-2872.68лв.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от Dien » 20 Ное 2008, 18:18

Предполага се че е биелен лагера и ако е чукал много , то се е отразило и на вала и на биелата !
Вариантите са два :
1. Нов и комлект лагери ( неремонтни )
2. "Втора ръка"
- купуването става задължително с маистора които да носи микромер
за да определи износването , както и задължителната уговорка с
продавача , че ще се смени ако нещо не е наред след като се качи
на шлайфа ( биене , бягане от оста на основните лагери , т.н.)
- задължителен шлаиф
- купуване на ремонтен размер лагери
п.п. Задължително още едно нещо - да се замерят биелите за овали
и ако има такива извън допуските да се сменят всички ! ( трябва да са с еднакъв тегловен индекс!)
Успех!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Re: Колянов вал

Мнение от i4koo » 20 Ное 2008, 19:12

Bmw Engine написа:Имах проблем с двигателя и майстора ми каза че трябва да се сменя лагер на 5ти цилиндър и коляновия вал. Задължително ли е при смяната на лагера дае се сменя и коляновия вал. Моля да ми кажете цена на нов лагер и втора употреба колянов вал.
Колега какви бяха симптомите на вала преди да се установят ремонтите му :?:
Нищо лично ,Просто бизнес !

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook