Представиха новото BMW 7 в Софийската Опера
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
Представиха новото BMW 7 в Софийската Опера
BMW Group Bulgaria, представи петото поколение BMW 7 на изискана церемония в Софийската опера с участието на артисти от Националния балет.
Екипът на BMW сподели за своя флагман, че това е един перфектен автомобил, документиран от перото на баварската фирма. След като имахме възможност да се докоснем до него, сме склонни да им повярваме.
Последното поколение на BMW Серия 7 дава изцяло нова интерпретация на понятията стил и лукс. Разпознаваемата от пръв поглед външност на BMW 7, разкрива типичния за всяко BMW спортен нрав, в неговата най-елегантна форма.
Дизайнът на интериора на BMW Серия 7 е модерна интерпретация на представата за истински лукс. Меките, извиващи се форми, висококачествените материали, както и по-големият простор и удобство придават на интериора облик, отличаващ се с хармония, щедрост и лукс. За тези, на които все пак пространството в BMW 7 се стори недостатъчно, е предвидена обичайната дълга база на купето - BMW 750Li и BMW 740Li. Тя има увеличено с 140мм. междуосно разстояние, като акцентът е поставен върху по-голямото удобство за пътниците отзад.
Неповторимо преживяване от шофирането на BMW 7 гарантират, създаденият с грижа за водача кокпит, оборудван с иновативната технология Black Panel, електронният скоростен лост на автоматичната трансмисия (предлагана като стандартно оборудване), системите BMW iDrive и Динамичен контрол на управлението (предлагащ режими КОМФОРТ, НОРМАЛЕН и СПОРТ), както и мултифункционалният волан с разширени функции. Системата BMW iDrive, при петото поколение на серия 7, разполага с 10.2- инчов монитор и предлага за първи път възможност за изцяло свободно програмиране на предпочитаните бутони, което значително улеснява работещите с нея.
За доброто настроение на пътуващите в новото BMW 7-ма серия се грижат многоканална аудио система с хард диск, DVD система отзад, телекомуникации и навигация от задните седалки, четиризонален автоматичен климатик, активна вентилация на масажните седалки, иновативен, плъзгащ се покрив с оптимизиран контрол на шума, новата система BMW ConnectedDrive, която дава възможност за неограничен достъп до интернет и много други.
В конструкцията на каросерията са използвани многослойна стомана и горещо валцувани стоманени профили . Покривът, вратите, предният капак и страничните панели са изработени от алуминий. Напълно новото окачване, оптимизиращо поведението на пътя, предлага двойно шарнирно предно и въздушно задно окачване.
За сигурността на флагмана на BMW се грижат и системите за предупреждение при напускане и/или смяна на платното(с индикатор за ограничаване на скоростта), Head-Up дисплей, асистент за дълги светлини, BMW нощно виждане - за първи път с възможност за засичане на хора, Side View – за странично виждане и камера за обратно виждане.
За пасивната безопасност на пътниците се грижат оптимизираната конструкция на каросерията, страничните и предни въздушни възглавници, активиращите се при удар подглавници на предните седалки, гумите runflat с индикатор за дефекти в гумите и много други.
Черешката на тортата при всяко BMW e задвижващият агрегат. Новата серия 7 се предлага с три изцяло нови двигателя: два бензинови и един дизелов, всички снабдени със системата BMW EfficientDynamics.
BMW 750i: V8 бензинов двигател с битурбо и директно впръскване на горивото (High Precision Injection)
Обем: 4,395 cc
Макс. мощност: 300 kW/407 к.с. между 5,500–6,400 об/мин
Макс. въртящ момент: 600 Nm/442 lb-ft между 1,750–4,500 об/мин
Ускорение 0–100 км/ч: 5.2 сек. (BMW 750Li: 5.3 сек)
Макс. скорост: 250 км/ч
Среден разход на гориво (ЕС стандарт): 11.4 л/100 км; (BMW 750Li: 11.4 л/100 км)
CO2 емисии (ЕС стандарт): 266 г/км (BMW 750Li: 266 г/км)
BMW 740i: Шестцилиндров редови бензинов двигател с битурбо и директно впръскване на горивото (High Precision Injection)
Обем: 2,979 cc
Макс. мощност: 240 kW/326 к.с. при 5,800 об/мин
Макс. въртящ момент: 450 Nm/332 lb-ft между 1,500–4,500 об/мин
Ускорение 0–100 км/ч: 5.9 сек. (BMW 740Li: 6.0 сек)
Макс. скорост: 250 км/ч
Среден разход на гориво (ЕС стандарт): 9.9 l/100 km; (BMW 740Li: 10.0 л/100 км)
CO2 емисии (ЕС стандарт): 232 г/км (BMW 740Li: 235 г/км)
BMW 730d: Шестцилиндров редови дизелов двигател с турбо компресор (променлива геометрия на турбините) и трето поколение система за директно впръскване на горивото common-rail
Обем: 2,993 cc
Макс. мощност: 180 kW/245 к.с. при 4,000 об/мин
Макс. въртящ момент: 540 Nm/398 lb-ft между 1,750–3,000 об/мин
Ускорение 0–100 км/ч: 7.2 сек.
Макс. скорост: 245 км/ч
Среден разход на гориво (ЕС стандарт): 7.2 л/100 км
CO2 емисии (ЕС стандарт): 192 г/км
Екипът ни остана приятно очaрован от представянето, лукса и впечатляващите характеристики на BMW 7. Очакваме в скоро време тест драйв на баварският флагман в духа на последният организиран от BMW Group Bulgaria, тест драйв на BMW xDrive.
Подробности за поведението на пътя и динамиката на предлаганите агрегати, очаквайте веднага, след като екипът ни седне зад волана на флагмана.

Екипът на BMW сподели за своя флагман, че това е един перфектен автомобил, документиран от перото на баварската фирма. След като имахме възможност да се докоснем до него, сме склонни да им повярваме.
Последното поколение на BMW Серия 7 дава изцяло нова интерпретация на понятията стил и лукс. Разпознаваемата от пръв поглед външност на BMW 7, разкрива типичния за всяко BMW спортен нрав, в неговата най-елегантна форма.
Дизайнът на интериора на BMW Серия 7 е модерна интерпретация на представата за истински лукс. Меките, извиващи се форми, висококачествените материали, както и по-големият простор и удобство придават на интериора облик, отличаващ се с хармония, щедрост и лукс. За тези, на които все пак пространството в BMW 7 се стори недостатъчно, е предвидена обичайната дълга база на купето - BMW 750Li и BMW 740Li. Тя има увеличено с 140мм. междуосно разстояние, като акцентът е поставен върху по-голямото удобство за пътниците отзад.
Неповторимо преживяване от шофирането на BMW 7 гарантират, създаденият с грижа за водача кокпит, оборудван с иновативната технология Black Panel, електронният скоростен лост на автоматичната трансмисия (предлагана като стандартно оборудване), системите BMW iDrive и Динамичен контрол на управлението (предлагащ режими КОМФОРТ, НОРМАЛЕН и СПОРТ), както и мултифункционалният волан с разширени функции. Системата BMW iDrive, при петото поколение на серия 7, разполага с 10.2- инчов монитор и предлага за първи път възможност за изцяло свободно програмиране на предпочитаните бутони, което значително улеснява работещите с нея.
За доброто настроение на пътуващите в новото BMW 7-ма серия се грижат многоканална аудио система с хард диск, DVD система отзад, телекомуникации и навигация от задните седалки, четиризонален автоматичен климатик, активна вентилация на масажните седалки, иновативен, плъзгащ се покрив с оптимизиран контрол на шума, новата система BMW ConnectedDrive, която дава възможност за неограничен достъп до интернет и много други.
В конструкцията на каросерията са използвани многослойна стомана и горещо валцувани стоманени профили . Покривът, вратите, предният капак и страничните панели са изработени от алуминий. Напълно новото окачване, оптимизиращо поведението на пътя, предлага двойно шарнирно предно и въздушно задно окачване.
За сигурността на флагмана на BMW се грижат и системите за предупреждение при напускане и/или смяна на платното(с индикатор за ограничаване на скоростта), Head-Up дисплей, асистент за дълги светлини, BMW нощно виждане - за първи път с възможност за засичане на хора, Side View – за странично виждане и камера за обратно виждане.
За пасивната безопасност на пътниците се грижат оптимизираната конструкция на каросерията, страничните и предни въздушни възглавници, активиращите се при удар подглавници на предните седалки, гумите runflat с индикатор за дефекти в гумите и много други.
Черешката на тортата при всяко BMW e задвижващият агрегат. Новата серия 7 се предлага с три изцяло нови двигателя: два бензинови и един дизелов, всички снабдени със системата BMW EfficientDynamics.
BMW 750i: V8 бензинов двигател с битурбо и директно впръскване на горивото (High Precision Injection)
Обем: 4,395 cc
Макс. мощност: 300 kW/407 к.с. между 5,500–6,400 об/мин
Макс. въртящ момент: 600 Nm/442 lb-ft между 1,750–4,500 об/мин
Ускорение 0–100 км/ч: 5.2 сек. (BMW 750Li: 5.3 сек)
Макс. скорост: 250 км/ч
Среден разход на гориво (ЕС стандарт): 11.4 л/100 км; (BMW 750Li: 11.4 л/100 км)
CO2 емисии (ЕС стандарт): 266 г/км (BMW 750Li: 266 г/км)
BMW 740i: Шестцилиндров редови бензинов двигател с битурбо и директно впръскване на горивото (High Precision Injection)
Обем: 2,979 cc
Макс. мощност: 240 kW/326 к.с. при 5,800 об/мин
Макс. въртящ момент: 450 Nm/332 lb-ft между 1,500–4,500 об/мин
Ускорение 0–100 км/ч: 5.9 сек. (BMW 740Li: 6.0 сек)
Макс. скорост: 250 км/ч
Среден разход на гориво (ЕС стандарт): 9.9 l/100 km; (BMW 740Li: 10.0 л/100 км)
CO2 емисии (ЕС стандарт): 232 г/км (BMW 740Li: 235 г/км)
BMW 730d: Шестцилиндров редови дизелов двигател с турбо компресор (променлива геометрия на турбините) и трето поколение система за директно впръскване на горивото common-rail
Обем: 2,993 cc
Макс. мощност: 180 kW/245 к.с. при 4,000 об/мин
Макс. въртящ момент: 540 Nm/398 lb-ft между 1,750–3,000 об/мин
Ускорение 0–100 км/ч: 7.2 сек.
Макс. скорост: 245 км/ч
Среден разход на гориво (ЕС стандарт): 7.2 л/100 км
CO2 емисии (ЕС стандарт): 192 г/км
Екипът ни остана приятно очaрован от представянето, лукса и впечатляващите характеристики на BMW 7. Очакваме в скоро време тест драйв на баварският флагман в духа на последният организиран от BMW Group Bulgaria, тест драйв на BMW xDrive.
Подробности за поведението на пътя и динамиката на предлаганите агрегати, очаквайте веднага, след като екипът ни седне зад волана на флагмана.







- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Преди време Мерцовете копираха багажника на 7- цата за тяхната S- ка, а сега 7- цата ми се струва, че копира фаровете на Мерца 

- kilima
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
- best_buy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 5.09.2008
- Местоположение: London/Uk
- Пол: Мъж
- Кара: Без таван !
- Мечтае да кара: E9
В интерес на истината , тази 7-мица не ми допада изобщо , прекалено са несъразмерни бъбреците относто фаровете - доста ми прилича на Е60 с доста оголемени бъбреци а отзад поразително мяза на новите Ц-класи . Дано по скоро направят някакъв фейслифт ....
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
vesko06 написа:Те хубаво е представиха, ама в Пловдив вече има еднаЕ и не само в Пловдив
И в Търново се разтиква една

Много е добра

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
best_buy написа: . Дано по скоро направят някакъв фейслифт ....
Е чакай де... тя тъкмо излезе ти фейс-лифт искаш.
На мен лично ми харесва много и ако ми предстоеше покупка на такъв клас автомобил щеше да е такова само че черно!
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Истината



смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- Денислав Шишев
- DS Motorsport
-
- Мнения: 578
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
- Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake
- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
Днес имах удоволствието да се возя в 750Li, и искам да ви споделя че това си e ебати яката лимузина.Колата е на мой познат и си я поръчал с всички възможни екстри. Бая време се возих като шеф
отзад и само си играех с екстрите на колата, гледах и ТВ по време на движение и си барниках разните му навигации и т.н..
Абе мога да кажа, че колата си е невероятна.

Абе мога да кажа, че колата си е невероятна.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани