E39 520i не пали!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Ако е помпата като дадеш на контакт обикновенно се чува как помпата включва (състене ) за около 2 секунди,ако не се чува е тя, но от опит залагам на Датчик на Колянов Вал.
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Здравеите колеги,
аз имам същия проблем като Financier.
@ Financier
семни дюзите или просто ги почисти?
Ето и моят проблем: като искам да запаля давам контакт, чувам помата (свистене), въртя стартер, а колата не пали.
След около 15мин въртене на стартер с малки паузи (горкият акумулатор) запалих. След това смених свещите и отидох на диагностика в БОШ Сервиз - не намериха никакви грешки. Следователно всичи датчици, запалването и имобилайзера са наред. Това беше преди един месец.
Миналата седмица - пак същия номер. Този път не въртях дълго на стартер, а само включвах и изключвах котакта. По този начин попата припомпва бензин при всяко даване на контакт (свистене). Така няколко пъти. След 5-6 опита запалих.
Сега всеки път се качвам в колата със лошото чувство че няма да мога да запаля.
Някой има ли някаква идея?
С ГИ Бардолини съм, когато карам на газ бензиновата помпа е прекъсната с реле и не работи. Но понеже паля винаги на бензин ГИ би трябвало да няма общо с този проблем. Благодарен съм за съвети.
аз имам същия проблем като Financier.
@ Financier
семни дюзите или просто ги почисти?
Ето и моят проблем: като искам да запаля давам контакт, чувам помата (свистене), въртя стартер, а колата не пали.

Миналата седмица - пак същия номер. Този път не въртях дълго на стартер, а само включвах и изключвах котакта. По този начин попата припомпва бензин при всяко даване на контакт (свистене). Така няколко пъти. След 5-6 опита запалих.

Сега всеки път се качвам в колата със лошото чувство че няма да мога да запаля.

С ГИ Бардолини съм, когато карам на газ бензиновата помпа е прекъсната с реле и не работи. Но понеже паля винаги на бензин ГИ би трябвало да няма общо с този проблем. Благодарен съм за съвети.

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
И на мене вчера ми го направи тоя номер. Първо сутринта като запалих всичко си беше нормално, но след 30 сек. колата почна да тресе зверски, загасих, пак запалих и се оправи. Вечерта като си тръгвах от работа запали но се усещаше неритмична работа на двигателя и като почна да превключва на газ пак се разтресе зверски. Имах работа до Вари, и след като се опитах пак да запаля ... стартера само въртеше
, никога не ми е правила проблем с паленето, от втория път запали нормално. Та и мене ме съмнява, че имам проблемна дюза.

- p0lterguest
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Бургас А5606АВ
badsharki написа:И на мене вчера ми го направи тоя номер. Първо сутринта като запалих всичко си беше нормално, но след 30 сек. колата почна да тресе зверски, загасих, пак запалих и се оправи. Вечерта като си тръгвах от работа запали но се усещаше неритмична работа на двигателя и като почна да превключва на газ пак се разтресе зверски. Имах работа до Вари, и след като се опитах пак да запаля ... стартера само въртеше, никога не ми е правила проблем с паленето, от втория път запали нормално. Та и мене ме съмнява, че имам проблемна дюза.
дам... маи при тебе е дюза
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
p0lterguest написа:имах го същия проблем..излезе помпата...
симптомите са същите
помпа+ремонт 300 кинта
Мерси за инфото p0lterguest. Твоита кола има ли газ?
Според мойте наблюдение проблема при мен възниква само като загася на газ. В моменте я гася винаги на бензин (превключвам с копчето преди да изгася) и върви за сега.
А ако наистина помпата е сдала багажа защо това не се забелязва при каране (има си пълната мощност), а само при палене прави тези номера?


- p0lterguest
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Бургас А5606АВ
да и аз съм с газов инжекцион.... и аз първоначално мислих че е заради карането на газ...( грешах )
проблема ти го прави не винаги ..нали....и това просто е признак на разваляне на помпата според мен ..
ако неможе да запалиш някои път.... клекни до колата ..задна дясна врата ...там е помпата -- > изхакаи няколко пъти здраво и после виш дали ще запалиш....
изгарянето на бензиновата помпа е много характерна за хората които карат на газ..
аз лично бутилката винаги я пълня до горе...но някои път се онасям и оставам да свети лампата на бензина дълго ..понеже не карам на бенз....
за да се охлажда бензиновата помпа нормално трябва да има мин.7лт бензин.
проблема ти го прави не винаги ..нали....и това просто е признак на разваляне на помпата според мен ..
ако неможе да запалиш някои път.... клекни до колата ..задна дясна врата ...там е помпата -- > изхакаи няколко пъти здраво и после виш дали ще запалиш....
изгарянето на бензиновата помпа е много характерна за хората които карат на газ..
аз лично бутилката винаги я пълня до горе...но някои път се онасям и оставам да свети лампата на бензина дълго ..понеже не карам на бенз....
за да се охлажда бензиновата помпа нормално трябва да има мин.7лт бензин.
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Благодаря за отговора полтергайст.
Да, номера го прави не винаги. Когато си иска общо взето.
Карам вече 6000км на газ. Помпата е прекъсната от газаджията. Когато карам на газ помпата не поми. При теб така ли е? Ти с какъв газ. инжекцион си? Аз съм с Бардолини.
Откакто съм на газ, нивото на бензина не ми е падало никога под 20л. Като спаде на около 20л винаги доливам. Така че винаги си кисне в бензин и се оклажда.
Дали помпата се е прецала щото като работи колата на бензин, гаовия компютър я прекъсва, или просто и е дошло вече времето? А като я сменя, да не се прецака след 6000км пак. твоита нова попма на колко км е вече?
Да, номера го прави не винаги. Когато си иска общо взето.

Карам вече 6000км на газ. Помпата е прекъсната от газаджията. Когато карам на газ помпата не поми. При теб така ли е? Ти с какъв газ. инжекцион си? Аз съм с Бардолини.
Откакто съм на газ, нивото на бензина не ми е падало никога под 20л. Като спаде на около 20л винаги доливам. Така че винаги си кисне в бензин и се оклажда.
Дали помпата се е прецала щото като работи колата на бензин, гаовия компютър я прекъсва, или просто и е дошло вече времето? А като я сменя, да не се прецака след 6000км пак. твоита нова попма на колко км е вече?

- p0lterguest
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Бургас А5606АВ
ееми братле .. новата ми помпа е вече на 2000-3000 км..
може просто да и е дошло времето..
дано да не е от нея ...
иначе бензиновата помпа работи без да спира независимо дали си на газ или бенз ( поне така ми обясниха от сервиза на БМВ )
незнам какъв ми е г.инжекцион слагъл го е предишния собственик.. ще провера и щи кажа... иначе съм мноо доволвн от него
може просто да и е дошло времето..
дано да не е от нея ...
иначе бензиновата помпа работи без да спира независимо дали си на газ или бенз ( поне така ми обясниха от сервиза на БМВ )
незнам какъв ми е г.инжекцион слагъл го е предишния собственик.. ще провера и щи кажа... иначе съм мноо доволвн от него
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Здравейте колеги,
както пише по нагоре в темата имах проблем с паленето. Тъй като от диагностиката нищо не излезна, се насочих към бензиновата пома.
1. смених бензиновия филтър под седалката. стрия изгелждаше добре, беше чист - проблема остана
2. реших да проверя дали помпата помпи достатъчно. направих си кабел с превключвач, с който прекъснах релето на бензиновата помпа. при смяната на бензинвия филтър мушнах единия маркуч в едно шише 1.5л и с кабела дадох накъсо релето. попмата почна да помпи - шишето се напълни с бензин за около 30сек.
3. Купих ново реле за бенз. помпа - проблема остана.
също така когато се случваше да не запали винаги с един мултицед мерих дали към помпата идва напрежение. Направи ми впечатление че не всеки път има напрежение.
4. купих нова бенз.помпа (2ра употреба, от 528и на 70.000км - тъй каза търговеца) и днес я смених. Колата си работи. Но пак не винаги има напрежение към кабелите.
Искам да питам това нормално ли е? Когато дам на контак първия път ВИНАГИ има напрежение към помпата. При второ и трето даване на контакт вече няма напрежение.
Дали копютъра помни по някъкъв начин, че вече е дал един път напрежение на помпата и после не дава??? Ако някой знае ще съм много благодарен.
както пише по нагоре в темата имах проблем с паленето. Тъй като от диагностиката нищо не излезна, се насочих към бензиновата пома.
1. смених бензиновия филтър под седалката. стрия изгелждаше добре, беше чист - проблема остана
2. реших да проверя дали помпата помпи достатъчно. направих си кабел с превключвач, с който прекъснах релето на бензиновата помпа. при смяната на бензинвия филтър мушнах единия маркуч в едно шише 1.5л и с кабела дадох накъсо релето. попмата почна да помпи - шишето се напълни с бензин за около 30сек.
3. Купих ново реле за бенз. помпа - проблема остана.
също така когато се случваше да не запали винаги с един мултицед мерих дали към помпата идва напрежение. Направи ми впечатление че не всеки път има напрежение.
4. купих нова бенз.помпа (2ра употреба, от 528и на 70.000км - тъй каза търговеца) и днес я смених. Колата си работи. Но пак не винаги има напрежение към кабелите.
Искам да питам това нормално ли е? Когато дам на контак първия път ВИНАГИ има напрежение към помпата. При второ и трето даване на контакт вече няма напрежение.
Дали копютъра помни по някъкъв начин, че вече е дал един път напрежение на помпата и после не дава??? Ако някой знае ще съм много благодарен.

- penevi1979
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: пловдив
- Кара: е 39 520i 1997
Re: E39 520i не пали!!!
Да не отварям и аз нова тема ,та и аз съм на газ и при мен така днес- уж да тръгвам за работа ,качвам се въртя ама няма никой.
Акумолатора ми падна от въртене но не запали.
Помпата си шуми нормално към 2 секунди и спира ,бушоните гледах ама са наред уж .
Дали на бутане може да запали след като стартера върти че ме е страх да бутам.
А тоя датчик как се проверява че така като прочетох дотук май отнего ще е.
Някой ако има и други идеи да казва,а също и датчика колко струва някой ако знае да свирка че в тая криза колите ни най го отнесоха
Акумолатора ми падна от въртене но не запали.
Помпата си шуми нормално към 2 секунди и спира ,бушоните гледах ама са наред уж .
Дали на бутане може да запали след като стартера върти че ме е страх да бутам.
А тоя датчик как се проверява че така като прочетох дотук май отнего ще е.
Някой ако има и други идеи да казва,а също и датчика колко струва някой ако знае да свирка че в тая криза колите ни най го отнесоха


30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани