525тдс Е39 ниво на хидравличното масло
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
525тдс Е39 ниво на хидравличното масло
Здравейте отново. Пак проблемче! За близо седмица ми падна нивото на хидравличното масло с повече от 1 пръст, а до преди това нямаше проблем и нивото беше на средата на казанчето. Сега има, но се е показало бялото дънце, а казанчето е черно и не виждам никакви белези отвън. Някой да има идея!? А и маркучите вход-изход на казанчето са омаслени доста. Какъв е принципа на работа, колко трябва да е нивото и какво масло да долея? Мерси предварително!
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
червеникаво е маслото.значи капачката е и пробка.има ли мн. голямо налягане там.скобите не изглеждат мн читави.ще ги смена!мерси за помоща
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
asasin18 написа:най вероятно са собичките около казанчето
Не е от скобите около казанчето, а е от самото казанче

В казанчето има филтър, който като се задръсти започва да тече от маркучите, защото вдига налягане.Писал съм го и в други теми как се оправя проблема

Казанчето в Дару струва 72лв, вземаш си ново, орязваш около 1см от маркучите (там където до сега е била скобата), монтираш и забравяш за този проблем
Маслото наистина казват, че трябва да е DexronIII
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Аз смених първо казанчето , но проблема не е в него. Няма как да се вдигне налягането в него, защото отгоре на капачката си има одушник. Проблема не е и в скобите, това сега че си ги сменил и стегнал не ти решава проблема. Проблема е в самите маркучи, които се втвърдяват с времето и губят еластичност. Като купиш новите и сравниш с тези на колата ти, които ако прегънеш може и да се счупят
,ще разбереш за какво става въпрос. 


- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
предполагам че си прав,но засега нещата са добре,а и се надявам да не се влошат,защото съм я пуснал и за продажба и искам всичко да е наред по нея
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
колегата е прав за маркучите в това казанче няма голямо да не кажа никакво налягане налягането е в помпата и рейката
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
--------------------------------------------------------------------------------
....................
Колега силно казано разяжда ,стои в пластмаса и работи с гумени маркучиза метал малко ме съмнява ,както и маркучите работят под налягане но не голямо.Да споделя за казначето,не се лъжете да сменяте казанче ,както казват някои разбирачи във форума че имало някакъв филтър който се запушвал.Поръчах си аз от Мкар ново казанче и вече обеснявам на момчетата от сервиза как има филтър а те ме гледат и се чудят ,и така дойде въпросното казанче огледахме отвсякаде ,няма никакъв филтър чисто и просто една пластмаса,проверихме го в компа и няма такова нещо.Моя съвет колеги ,вместо да сменяте казанчето напълно неоснователно ,по добре сменете маркучите ,99% проблемите с течовете идват от там .П.П. тази смяна на казанчето и хидравличната течност я направих преди седмица .НЯМА ФИЛТЪР В КАЗАНЧЕТО
....................
Колега силно казано разяжда ,стои в пластмаса и работи с гумени маркучиза метал малко ме съмнява ,както и маркучите работят под налягане но не голямо.Да споделя за казначето,не се лъжете да сменяте казанче ,както казват някои разбирачи във форума че имало някакъв филтър който се запушвал.Поръчах си аз от Мкар ново казанче и вече обеснявам на момчетата от сервиза как има филтър а те ме гледат и се чудят ,и така дойде въпросното казанче огледахме отвсякаде ,няма никакъв филтър чисто и просто една пластмаса,проверихме го в компа и няма такова нещо.Моя съвет колеги ,вместо да сменяте казанчето напълно неоснователно ,по добре сменете маркучите ,99% проблемите с течовете идват от там .П.П. тази смяна на казанчето и хидравличната течност я направих преди седмица .НЯМА ФИЛТЪР В КАЗАНЧЕТО

Нищо лично ,Просто бизнес !
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
i4koo написа:--------------------------------------------------------------------------------
....................
Колега силно казано разяжда ,стои в пластмаса и работи с гумени маркучиза метал малко ме съмнява ,както и маркучите работят под налягане но не голямо.Да споделя за казначето,не се лъжете да сменяте казанче ,както казват някои разбирачи във форума че имало някакъв филтър който се запушвал.Поръчах си аз от Мкар ново казанче и вече обеснявам на момчетата от сервиза как има филтър а те ме гледат и се чудят ,и така дойде въпросното казанче огледахме отвсякаде ,няма никакъв филтър чисто и просто една пластмаса,проверихме го в компа и няма такова нещо.Моя съвет колеги ,вместо да сменяте казанчето напълно неоснователно ,по добре сменете маркучите ,99% проблемите с течовете идват от там .П.П. тази смяна на казанчето и хидравличната течност я направих преди седмица .НЯМА ФИЛТЪР В КАЗАНЧЕТО
Колегата е прав!
Ca_Ma, това с маркучите на хидравликата е често срещан проблем. От него не зависи колко запазен ти е дизела или не.
Сашо.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Това е детска болест на Е39 до 2000г, другите Е39-ки са много нови за този проблем. Решението е ново казанче (в него е филтърчето). Цената беше около 70лв. Има писано по въпроса, но май не ви се търси!

- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Понеже и аз си взех ново казнче, но не съм сменил старото, защото и на мен ми казаха в последствие компетени майстори занимаващи се с нашата марка автомобили, че филтър в казанчето няма. Проблема с омасляването на маркучите се оправи с нови скоби.
Във форума има доста теми по въпроса и на доста места се упоменава въпросният филтър, ама обещавам, че като го сменя моето, ще го разрежа надлъжно с една ножовка и после ще "покажа" резултата
че за мен още си е мистерия има ли или не такъв филтър, защото един казва има, друг - няма 
Във форума има доста теми по въпроса и на доста места се упоменава въпросният филтър, ама обещавам, че като го сменя моето, ще го разрежа надлъжно с една ножовка и после ще "покажа" резултата


25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани