525тдс Е39 ниво на хидравличното масло

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

525тдс Е39 ниво на хидравличното масло

Мнение от hobotqnin » 07 Окт 2008, 12:26

Здравейте отново. Пак проблемче! За близо седмица ми падна нивото на хидравличното масло с повече от 1 пръст, а до преди това нямаше проблем и нивото беше на средата на казанчето. Сега има, но се е показало бялото дънце, а казанчето е черно и не виждам никакви белези отвън. Някой да има идея!? А и маркучите вход-изход на казанчето са омаслени доста. Какъв е принципа на работа, колко трябва да е нивото и какво масло да долея? Мерси предварително!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 07 Окт 2008, 12:36

ама ти си попаднал на запазен тдс :mhihi:

като извадиш капачката на казанчето, на нея има нещо като щека , моето от година и нещо си седи почти на максимума , течноста какъв цвят ти е ? моята е червена

а до проблема ти, трябва да смениш цялото казанче и може би скобите около него!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 07 Окт 2008, 12:49

маслото моя съвет е да сложиш декстрон 3.

най вероятно са собичките около казанчето ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 07 Окт 2008, 13:00

червеникаво е маслото.значи капачката е и пробка.има ли мн. голямо налягане там.скобите не изглеждат мн читави.ще ги смена!мерси за помоща

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 07 Окт 2008, 13:03

това означава че ако всичко е наред не би трябвало да харчи масло

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 07 Окт 2008, 13:04

asasin18 написа:най вероятно са собичките около казанчето ;)

Не е от скобите около казанчето, а е от самото казанче :mhihi:
В казанчето има филтър, който като се задръсти започва да тече от маркучите, защото вдига налягане.Писал съм го и в други теми как се оправя проблема ;)
Казанчето в Дару струва 72лв, вземаш си ново, орязваш около 1см от маркучите (там където до сега е била скобата), монтираш и забравяш за този проблем
Маслото наистина казват, че трябва да е DexronIII

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 07 Окт 2008, 13:46

ок.мерси!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 19 Ное 2008, 18:55

от скобичките е

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 19 Ное 2008, 20:09

Аз смених първо казанчето , но проблема не е в него. Няма как да се вдигне налягането в него, защото отгоре на капачката си има одушник. Проблема не е и в скобите, това сега че си ги сменил и стегнал не ти решава проблема. Проблема е в самите маркучи, които се втвърдяват с времето и губят еластичност. Като купиш новите и сравниш с тези на колата ти, които ако прегънеш може и да се счупят :mhihi: ,ще разбереш за какво става въпрос. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 19 Ное 2008, 20:32

предполагам че си прав,но засега нещата са добре,а и се надявам да не се влошат,защото съм я пуснал и за продажба и искам всичко да е наред по нея

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 19 Ное 2008, 21:16

колегата е прав за маркучите в това казанче няма голямо да не кажа никакво налягане налягането е в помпата и рейката

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 19 Ное 2008, 23:07

--------------------------------------------------------------------------------

....................

Колега силно казано разяжда ,стои в пластмаса и работи с гумени маркучиза метал малко ме съмнява ,както и маркучите работят под налягане но не голямо.Да споделя за казначето,не се лъжете да сменяте казанче ,както казват някои разбирачи във форума че имало някакъв филтър който се запушвал.Поръчах си аз от Мкар ново казанче и вече обеснявам на момчетата от сервиза как има филтър а те ме гледат и се чудят ,и така дойде въпросното казанче огледахме отвсякаде ,няма никакъв филтър чисто и просто една пластмаса,проверихме го в компа и няма такова нещо.Моя съвет колеги ,вместо да сменяте казанчето напълно неоснователно ,по добре сменете маркучите ,99% проблемите с течовете идват от там .П.П. тази смяна на казанчето и хидравличната течност я направих преди седмица .НЯМА ФИЛТЪР В КАЗАНЧЕТО :!:
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 20 Ное 2008, 10:57

i4koo написа:--------------------------------------------------------------------------------

....................

Колега силно казано разяжда ,стои в пластмаса и работи с гумени маркучиза метал малко ме съмнява ,както и маркучите работят под налягане но не голямо.Да споделя за казначето,не се лъжете да сменяте казанче ,както казват някои разбирачи във форума че имало някакъв филтър който се запушвал.Поръчах си аз от Мкар ново казанче и вече обеснявам на момчетата от сервиза как има филтър а те ме гледат и се чудят ,и така дойде въпросното казанче огледахме отвсякаде ,няма никакъв филтър чисто и просто една пластмаса,проверихме го в компа и няма такова нещо.Моя съвет колеги ,вместо да сменяте казанчето напълно неоснователно ,по добре сменете маркучите ,99% проблемите с течовете идват от там .П.П. тази смяна на казанчето и хидравличната течност я направих преди седмица .НЯМА ФИЛТЪР В КАЗАНЧЕТО :!:


Колегата е прав!

Ca_Ma, това с маркучите на хидравликата е често срещан проблем. От него не зависи колко запазен ти е дизела или не.

Сашо.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 20 Ное 2008, 19:20

Това е детска болест на Е39 до 2000г, другите Е39-ки са много нови за този проблем. Решението е ново казанче (в него е филтърчето). Цената беше около 70лв. Има писано по въпроса, но май не ви се търси! 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Мнение от ben_g » 20 Ное 2008, 20:06

Понеже и аз си взех ново казнче, но не съм сменил старото, защото и на мен ми казаха в последствие компетени майстори занимаващи се с нашата марка автомобили, че филтър в казанчето няма. Проблема с омасляването на маркучите се оправи с нови скоби.

Във форума има доста теми по въпроса и на доста места се упоменава въпросният филтър, ама обещавам, че като го сменя моето, ще го разрежа надлъжно с една ножовка и после ще "покажа" резултата :) че за мен още си е мистерия има ли или не такъв филтър, защото един казва има, друг - няма :)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook