Проблем с генератор
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с генератор
Дава напрежение 13,50 V само на фарове до 12,50 с пълно нароварване. Колко трябва да е? Чувал съм за 14,20 - 14,50 V.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
NikiNikolov написа:смени си четките, те струват 5 лв., ако не става с новите четки е реле регулатора около 20 лв.
И при мен е така без консуматори повече от 13.6-13.7 не дитга а с пълно натоварване пада понякога до 12.2.Странното пре мен е че постоянно играе напрежението с 0.3-0.4 нагоре надолу незнам дали това е нормално.Иначе четки сменях преди година и половина пак ли са сдали багажа

- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
При мен играе м/у 14.1 и 14.5, но в движение. Като набия спирачката и съм на място пада до 13.5 и бавно се качва.
Поздрави,
Сашо.
Поздрави,
Сашо.
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Преди да почнеш да ЧЕТКОСВАШ почисти масата към двигателя и клемите на акумулатора .
Ако са окислени ги полей с вода и с парцал ги почисти, след което с малко шкурка самите клеми и накрайниците на кабелите , по една капчица масалце и стягаш .
И ако не, ЧЕТКОСВАШ
Ако са окислени ги полей с вода и с парцал ги почисти, след което с малко шкурка самите клеми и накрайниците на кабелите , по една капчица масалце и стягаш .
И ако не, ЧЕТКОСВАШ

На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
атоматик написа:Оказа се регулатор в генератора. Представлява интегрална схема с цена 25 лв. Сега дава с 1 V повече. Мисля си дали този 1 волт не променя и работата на компютъра. Мисля по този въпрос.
NikiNikolov, на прав път си бил, и честит празник!
толкова силно ме съмнява да е интегрална схема че




по скоро е нещо от сорта на грец схема до колкото си спомням

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
a как за 1 rеле регулатор почнахте да схемосвате и спамосвате 

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Не се занимавам с дребно заяждане, но тук не в стила на този форум ставам обект на подигравки, та ще трябва да кажа няколко думички.
Един колега предвиди какво е и това показва, че разбира. Друг си мълчеше и после се подиграва, че не било интеграл ами грец. Като си толкова запознат, в което се съмнявам, да беше казал като питах. Аз не съм виждал схемата, каза ми момчето на което оставих колата да я прави, че са интеграли залети със смола.
Пък по въпроса за спаменето - кое по-точно е спамене? Това, че споделих опит как съм решил проблема си ли? Или имаш предвид своето си изказване и това преди него?
Моля за извинение колегите и модераторите, че се занимахме с глупости.
Един колега предвиди какво е и това показва, че разбира. Друг си мълчеше и после се подиграва, че не било интеграл ами грец. Като си толкова запознат, в което се съмнявам, да беше казал като питах. Аз не съм виждал схемата, каза ми момчето на което оставих колата да я прави, че са интеграли залети със смола.
Пък по въпроса за спаменето - кое по-точно е спамене? Това, че споделих опит как съм решил проблема си ли? Или имаш предвид своето си изказване и това преди него?
Моля за извинение колегите и модераторите, че се занимахме с глупости.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
атоматик написа:Оказа се регулатор в генератора. Представлява интегрална схема с цена 25 лв. Сега дава с 1 V повече. Мисля си дали този 1 волт не променя и работата на компютъра. Мисля по този въпрос.
NikiNikolov, на прав път си бил, и честит празник!
А играе ли ти напрежението сега след смяната колега и сподели по-подробно без консумация колко държи и с нотоварване пада ли напрежението и до колко и как е спрямо преди ремонта

Колега, специално за теб взех уреда, облякох се и проведох задълбочени замервания.
Преди ремонта без консумация стигаше макс. до 13,5 V. При натоварване подаше до 12,2V (само фарове и задно отопление)
Сега без консумация стига до 14,2-14,3. Фаровете не ги усеща и на ниски обороти, перката на парното слабо сваля до 14. Ако обаче се включи отопление на задно стъкло пада до 13,3. С допълнение на климатик (пълно натоварване на всичко) не отлепва над 12,3 даже и на високи обороти. На практика никога не се кара с климатик и задно отопление едновременно. Имай предвид, че аз съм с малък двигател.
Преди ремонта без консумация стигаше макс. до 13,5 V. При натоварване подаше до 12,2V (само фарове и задно отопление)
Сега без консумация стига до 14,2-14,3. Фаровете не ги усеща и на ниски обороти, перката на парното слабо сваля до 14. Ако обаче се включи отопление на задно стъкло пада до 13,3. С допълнение на климатик (пълно натоварване на всичко) не отлепва над 12,3 даже и на високи обороти. На практика никога не се кара с климатик и задно отопление едновременно. Имай предвид, че аз съм с малък двигател.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
атоматик написа:Колега, специално за теб взех уреда, облякох се и проведох задълбочени замервания.
Преди ремонта без консумация стигаше макс. до 13,5 V. При натоварване подаше до 12,2V (само фарове и задно отопление)
Сега без консумация стига до 14,2-14,3. Фаровете не ги усеща и на ниски обороти, перката на парното слабо сваля до 14. Ако обаче се включи отопление на задно стъкло пада до 13,3. С допълнение на климатик (пълно натоварване на всичко) не отлепва над 12,3 даже и на високи обороти. На практика никога не се кара с климатик и задно отопление едновременно. Имай предвид, че аз съм с малък двигател.
Колега благодаря ти за отговора заничи и да разбирам че нямаш и колебания в напрежението от порядъка на 0.2-0.3V нагоре и надалу.Ще видя явно и при мен може да е това проблема

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани