Проблем с генератор

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Проблем с генератор

Мнение от атоматик » 18 Ное 2008, 22:20

Дава напрежение 13,50 V само на фарове до 12,50 с пълно нароварване. Колко трябва да е? Чувал съм за 14,20 - 14,50 V.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 19 Ное 2008, 14:52

смени си четките, те струват 5 лв., ако не става с новите четки е реле регулатора около 20 лв.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 19 Ное 2008, 15:52

NikiNikolov написа:смени си четките, те струват 5 лв., ако не става с новите четки е реле регулатора около 20 лв.

И при мен е така без консуматори повече от 13.6-13.7 не дитга а с пълно натоварване пада понякога до 12.2.Странното пре мен е че постоянно играе напрежението с 0.3-0.4 нагоре надолу незнам дали това е нормално.Иначе четки сменях преди година и половина пак ли са сдали багажа :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 19 Ное 2008, 16:20

При мен играе м/у 14.1 и 14.5, но в движение. Като набия спирачката и съм на място пада до 13.5 и бавно се качва.

Поздрави,
Сашо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 19 Ное 2008, 21:15

лошото е, че така се скъсява живота на акумулатора. трябва да се действа. благодаря за информацията.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 19 Ное 2008, 21:18

хела, как го мериш в движение :D
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 19 Ное 2008, 22:24

Преди да почнеш да ЧЕТКОСВАШ почисти масата към двигателя и клемите на акумулатора .
Ако са окислени ги полей с вода и с парцал ги почисти, след което с малко шкурка самите клеми и накрайниците на кабелите , по една капчица масалце и стягаш .
И ако не, ЧЕТКОСВАШ :D
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 06 Дек 2008, 14:00

Оказа се регулатор в генератора. Представлява интегрална схема с цена 25 лв. Сега дава с 1 V повече. Мисля си дали този 1 волт не променя и работата на компютъра. Мисля по този въпрос.
NikiNikolov, на прав път си бил, и честит празник!
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 06 Дек 2008, 22:37

:bchug: , благодаря. Поназнайвам малко електро, да се таковам у тъпата кратуна, :mhihi: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 06 Дек 2008, 23:45

атоматик написа:Оказа се регулатор в генератора. Представлява интегрална схема с цена 25 лв. Сега дава с 1 V повече. Мисля си дали този 1 волт не променя и работата на компютъра. Мисля по този въпрос.
NikiNikolov, на прав път си бил, и честит празник!


толкова силно ме съмнява да е интегрална схема че :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
по скоро е нещо от сорта на грец схема до колкото си спомням
Изображение

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 06 Дек 2008, 23:52

a как за 1 rеле регулатор почнахте да схемосвате и спамосвате :mhihi:
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 08 Дек 2008, 1:11

Не се занимавам с дребно заяждане, но тук не в стила на този форум ставам обект на подигравки, та ще трябва да кажа няколко думички.
Един колега предвиди какво е и това показва, че разбира. Друг си мълчеше и после се подиграва, че не било интеграл ами грец. Като си толкова запознат, в което се съмнявам, да беше казал като питах. Аз не съм виждал схемата, каза ми момчето на което оставих колата да я прави, че са интеграли залети със смола.
Пък по въпроса за спаменето - кое по-точно е спамене? Това, че споделих опит как съм решил проблема си ли? Или имаш предвид своето си изказване и това преди него?
Моля за извинение колегите и модераторите, че се занимахме с глупости.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 08 Дек 2008, 10:23

атоматик написа:Оказа се регулатор в генератора. Представлява интегрална схема с цена 25 лв. Сега дава с 1 V повече. Мисля си дали този 1 волт не променя и работата на компютъра. Мисля по този въпрос.
NikiNikolov, на прав път си бил, и честит празник!

А играе ли ти напрежението сега след смяната колега и сподели по-подробно без консумация колко държи и с нотоварване пада ли напрежението и до колко и как е спрямо преди ремонта :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 08 Дек 2008, 15:44

Колега, специално за теб взех уреда, облякох се и проведох задълбочени замервания.
Преди ремонта без консумация стигаше макс. до 13,5 V. При натоварване подаше до 12,2V (само фарове и задно отопление)
Сега без консумация стига до 14,2-14,3. Фаровете не ги усеща и на ниски обороти, перката на парното слабо сваля до 14. Ако обаче се включи отопление на задно стъкло пада до 13,3. С допълнение на климатик (пълно натоварване на всичко) не отлепва над 12,3 даже и на високи обороти. На практика никога не се кара с климатик и задно отопление едновременно. Имай предвид, че аз съм с малък двигател.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 08 Дек 2008, 16:28

атоматик написа:Колега, специално за теб взех уреда, облякох се и проведох задълбочени замервания.
Преди ремонта без консумация стигаше макс. до 13,5 V. При натоварване подаше до 12,2V (само фарове и задно отопление)
Сега без консумация стига до 14,2-14,3. Фаровете не ги усеща и на ниски обороти, перката на парното слабо сваля до 14. Ако обаче се включи отопление на задно стъкло пада до 13,3. С допълнение на климатик (пълно натоварване на всичко) не отлепва над 12,3 даже и на високи обороти. На практика никога не се кара с климатик и задно отопление едновременно. Имай предвид, че аз съм с малък двигател.

Колега благодаря ти за отговора заничи и да разбирам че нямаш и колебания в напрежението от порядъка на 0.2-0.3V нагоре и надалу.Ще видя явно и при мен може да е това проблема :roll:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook