Уплътненията на вратите

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: уплатненията на вратите

Мнение от mashina » 11 Май 2008, 17:10

Скърцането идва точно там където влизат прозорците.


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

уплатненията

Мнение от mashina » 12 Май 2008, 23:26

Колега днеска купих една четчица за боядисване по тънка,после пуснах стъклата и почистих хубаво там където влизат,после покарах малко по неравен път и да ти кажа че не мога да повярвам,скърцането го няма вече.Дано не се чува вече.Ти ми спести бая главоболия а и кинти,аз бях тръгнал да сменям уплатнения и т.н.
Бъди здрав.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 13 Май 2008, 0:38

Супер!
Колега, я малко обясни като за тапанари, какво точно направи и какво използва, и аз ще направя тая процедура?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 13 Май 2008, 0:40

Живи и здрави да сте! Мисля че това ще реши серизния проблем на много хора!
Аз също ще го пробвам асап.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: уплатненията

Мнение от mad_presley » 13 Май 2008, 2:10

mashina написа:Колега днеска купих една четчица за боядисване по тънка,после пуснах стъклата и почистих хубаво там където влизат,после покарах малко по неравен път и да ти кажа че не мога да повярвам,скърцането го няма вече.Дано не се чува вече.Ти ми спести бая главоболия а и кинти,аз бях тръгнал да сменям уплатнения и т.н.
Бъди здрав.

Радвам се, че си се справил :winky:
Тази процедура е хубаво да се прави не само на уплътненията на страничните прозорци, а на всички такива места, където уплътненията притискат силно: багажник, преден капак и отдолу на вратите (най-отдолу, на самата врата).Това особено важи за Варненци, дето на ден вдишваме тухла четворка стрита като за смъркане :mhihi:

Казвам ви аз, че колиците ни са си перфектни, ама вие само кусури им търсите :mhihi:


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: уплатненията

Мнение от mashina » 23 Май 2008, 0:43

Много лошо,
днес скърцането се появи отново и си е както преди, незнам каво да правя, пак ли да чиста местата където влизат прозорците... Нали ги чистих преди седмица. Дали да напръскам местата, където влизат джамовете с нещо, ама пък така ще цапам джама...?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Мнение от DroW » 19 Юли 2008, 19:52

За да не пускам нова тема ще опиша до колкото мога тук това което направихме с колегата NikiNikolov по моята кола наскоро. Първо разглобихме всички врати и им свалихме корите. Оказа се че на всяка врата имаше по 3-4 щипки които бяха за смяна. При разглабянето забелязахме че на предните врати джобовете са разлепени наполовина на едната врата а на другата бяха отлепени и двата. От там ми свалиха и двете предни кори на вратите и старателно с черен силикон следвайки очертанията ми залепиха джобовете обратно за вратата. Трябва да се внимава силикона да отиде навътре защото ще влезе в джоба. След като се залепят и се провери внимателно да няма попаднал силкон вътре в джобовете се изчаква около час. Корите се слагат обратно по вратите много внимателно. Имаите предвит че предните кори на вратите се държат освен от щипките белите който ще видите на снимките, а и от по едно болче вътре в това което дърпате за да отворите вратата. Имат и по още едно скрито болче горе във вътрешният им край във въздуховода.

Ето и малко снимки на цялата операция. Белите стърчащи са щипките 15-20ст. от Дару или Вари на бройка. Същите щипки са и на е36.

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1407/717129391.JPG

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1489/642662717.JPG

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/662/402175560.JPG

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1218/29906981.JPG

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/972/1542083200.JPG

На тази снимка е показано къде се намират болтовете попринцип само че това е при свалена кора на вратата:
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1244/692888585.JPG

Сега вече скърцане отникъде не остана по вратите само едната врата леко се обажда но там вече подозирам че е уплътнението.
Изображение

Изображение


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: уплатненията

Мнение от mashina » 30 Юли 2008, 13:54

Колеги,продължавам темата,няколко пъти чистих местата там където влизат прозорците,скърцането отшумява за максимум ден.Сигурно е вече че скърцането е от там а не от уплътненията на вратите или тези на купето.Само незнам там където влизат прозорците дали има уплътнения и сменят ли се.Почвам да се моля да има и ако е така ги сменям на секундата.В други теми имаше колеги със същият проблем,ако някой го е решил да каже,така може и да отстраним една от детските болести.Мерси

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 19.11.2007

Мнение от KiNG » 19 Ное 2008, 1:13

Решението на проблема със скърцането на вратите е много просто, увиваш 6-7 пъти черно тиксо(изолир бан) там където е показано на снимката и скърцането изчезва :mhihi:

Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

u

Мнение от mashina » 19 Ное 2008, 2:39

KiNG написа:Решението на проблема със скърцането на вратите е много просто, увиваш 6-7 пъти черно тиксо(изолир бан) там където е показано на снимката и скърцането изчезва :mhihi:
...
Я обясни по просто, коя е тази част номер 6 и къде се намира?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: u

Мнение от badsharki » 19 Ное 2008, 8:07

mashina написа:Я обясни по просто,коя е тази част номер 6 и къде се намира?


Това ти е скобата на купето, в която щраква заключващя механизъм.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 19 Ное 2008, 9:01

Въпросната скоба си има болтове за регулиране, има си и белязки на скобите и на купето (при внимателно вглеждане се виждат), които принципно тябва да се срещат, но това е друг проблем. Ако е от скобите има потропване като при незатворена врата. Скърцането се получава от уплътненията, които се трият в купето. Напръскай горната страна на всички уплътнения на вратите с дездорант, съдържащ повече талк (антиперспирант). Остава малко бяло по уплътненнията, но поне гадното скърцане изчезва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 19 Ное 2008, 15:37

При мен, пък се получава скърцане на уплътненията, след посещение на автомивка. След ден изчезва и си мисля, че е от мазилата с които мажат уплътненията!
Понеже четох тука, че било от тези на стъклата според едни, а според други от тези на купето, ми мина следната идея. Не е ли възможно, причината да си е от уплътненията на купето, но когато свалим леко стъклото, рамката (в която влиза) леко да се освобождава, да намалява натиска си към купето и да изчезва скърцането. По този начин, оставаме с впечатлението, че е уплътнението на самия прозорец, но всъщност не е, а си е това на купето!


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

уплътнения

Мнение от mashina » 19 Ное 2008, 15:54

bmw_n00b написа:Въпросната скоба си има болтове за регулиране, има си и белязки на скобите и на купето (при внимателно вглеждане се виждат), които принципно тябва да се срещат, но това е друг проблем. Ако е от скобите има потропване като при незатворена врата. Скърцането се получава от уплътненията, които се трият в купето. Напръскай горната страна на всички уплътнения на вратите с дездорант, съдържащ повече талк (антиперспирант). Остава малко бяло по уплътненнията, но поне гадното скърцане изчезва.
Aбе вие май не сте чели цялата тема. Скърцането идва (и до ден днешен) от мястото където влизат горе прозорците на предните врати.И няма оправия. :(

от модераторския екип:
Внимавай с тона!!!


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

х

Мнение от mashina » 19 Ное 2008, 15:57

DjFace написа:При мен, пък се получава скърцане на уплътненията, след посещение на автомивка. След ден изчезва и си мисля, че е от мазилата с които мажат уплътненията!
Понеже четох тука, че било от тези на стъклата според едни, а според други от тези на купето, ми мина следната идея. Не е ли възможно, причината да си е от уплътненията на купето, но когато свалим леко стъклото, рамката (в която влиза) леко да се освобождава, да намалява натиска си към купето и да изчезва скърцането. По този начин, оставаме с впечатлението, че е уплътнението на самия прозорец, но всъщност не е, а си е това на купето!
Аз смених преди 2 месеца уплатненията на купето в Дару и синфонията продължава

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook