как си направих ниско и стабилно комбито-снимков мат'рял!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

как си направих ниско и стабилно комбито-снимков мат'рял!

Мнение от KIM » 17 Ное 2008, 13:50

В тази тема показвам как постигам имитация на коиловър кит,идеята ми бе да снижа колата ниско с твърда пружина,но и зимата да мога да я вдигам на високо,поради големите буци сняг и големите ями които в снега и лошото време не се забелязват ич :mhihi: ето и малко снимков мат'рял какво постигнах:
така беше колата с рязани задни пружини на 17ка
Изображение


отпред бе по-висока понеже не бяха рязани от предишния собственик
Изображение

познайте тука кво направих :mhihi:
Изображение

тук ето как трябва да изглежда дебелия макферсон пилнат,за да влезе по добре регулиращата тръбъ :lol:
Изображение

тук пилвам малко вътрешноста понеже макферсона е по дебел и трябваше някъде 1 мм да изпиля от тръбичката :P
Изображение

ето и инструмента
Изображение

тук вече съм набил достатъчно предишния елемент,тези триде дето се виждат (шестограмовите болтчета)им се прави с боргията лека вдлъбнатина в маферсона за да захванат добре
Изображение

тук съм сложил амортесьора с вече притегната капачка,и нанизвам пружината
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
върху пружината има и една чашка която я фиксира за да не бяга настрани,но забравих да я снимам :uups:

в бързината сложих и отзад същия кит но нямам снимки понеже ми падна батерията на апарата

ето и резултат,малко мръсна ама след ремонти все е така
Изображение
Изображение
Изображение


поука :mhihi: ,колата стана доста по стабилна на пътя,при завой се пързаля зверски :mhihi: (макар и 16ка,ма тва след време ше се оправи),друса повече,НО не на твърдо да бие,просто отскача поради коравата пружина
цялата работа ми стъпи:
комплект пружини 160лв
четка-1,50 лв
нов комплект работни ръкавици
диск за флекса -3лв
едит:кита е направен за е36 серията,но беше великолепно подправен в БГ :mhihi:
в случай че я свалите прекалено много като мен отзад ето и как да си препревите калниците-
http://www.youtube.com/watch?v=DDTK9IjKIYU
енджой :weed: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Последна промяна KIM на 17 Ное 2008, 17:58, променена общо 3 пъти
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: мировяне сити
Пол: Мъж
Кара: 30 ки до гроб
Мечтае да кара: на метан

Мнение от igra4a-c2560xm » 17 Ное 2008, 16:08

изкам и аз :help:

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Мнение от NeedHead » 17 Ное 2008, 17:27

брачет ти си е*ати инжинера!евалата :mhihi: :mhihi: :mhihi: :yes: :ok:
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 17 Ное 2008, 17:43

:bowdown: :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 17 Ное 2008, 18:08

Бреиии,тез лилавките мнооо модерни станаха...евала,резултата ме кефи ,пък и тоя Брок седи чудесно
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 17 Ное 2008, 20:16

Амортесиорите не си ги пипал нали?
Освен да идвам с 200 лв в джоба и да се захващаш :mhihi: ма кат се замисля тя в момента опира във всички легнали полицаи па после не знам :roll: :confused:
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 17 Ное 2008, 21:32

aве луд ... тия болчета мислиш, ли че ще издържат .. все пак цялата тежест ще пада на 3-4 точки с малка площ ... да няма изненада .. по добре завари фланеца за тръбата или самата нея я направи с резба ..
;)
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Ное 2008, 21:36

халумин и жилязо,само Кире може да заварва :mhihi: ама вече си в ю-ес-ес :mhihi:..или дет се вика: отиваш в практикер и си праиш е30то стабиляга за 22.67 :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Върджин Папрат Бийч

Мнение от K27 » 17 Ное 2008, 21:42

то можи и жилязу за жилязу чашка, ама де тая каца с кисило зели?
Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 17 Ное 2008, 21:46

С един познат (Memphys) направихме едни предни макферсони за дебелия кол направо с резба на тях и пружини от койловъри от Е36 :idea:
Тествахме ги на няколко коли (включително и на моята) и станаха перфектно и издържаха на всички тестове (дупки и т.н.) , в последсвие ги купи YOKOHAMA мисля(не съм сигурен) , та можеш да се свържеш с него и да ги огледаш евентуално ;)
Бих искал и аз да ти помогна с данни но нямам подробни снимки или чертежи :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 17 Ное 2008, 21:47

значи тия болтчета са толкова здрави,да държат цялата тежест и влизат едвам на макф :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Ное 2008, 21:48

така с резба да...ма тва с рапидите кат тунингиски скоростен лост,заеби :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 18 Ное 2008, 10:35

май не гледате добре всъщност тръбичката не я държат тия трите болчета ами се подпира на оная кука отзад ... трите болчета я фиксират да не се върти ;) :winky: за по сигурно може да се завари и от другата страна нещо за да подпира и от двете страни... :)

колега само ако може да обесниш и отзад как точно става ... дали се слага около амортесйора пак или е на мястото на оргиналната пружина...
и този комплект пружини от къде го купи.. предполагам от ибей де но все пак да питам и примерно аз ако искам може ли да ми доставиш такъв?
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 18 Ное 2008, 10:50

E30_M_Tech_ll написа:май не гледате добре всъщност тръбичката не я държат тия трите болчета ами се подпира на оная кука отзад ... трите болчета я фиксират да не се върти ;) :winky: за по сигурно може да се завари и от другата страна нещо за да подпира и от двете страни... :)

колега само ако може да обесниш и отзад как точно става ... дали се слага около амортесйора пак или е на мястото на оргиналната пружина...
и този комплект пружини от къде го купи.. предполагам от ибей де но все пак да питам и примерно аз ако искам може ли да ми доставиш такъв?

точно колега ;) идеята на болтчетата е да фиксират при евентуално регулиране,а всъщност тръбътъ се държи на една мн стабилна и дебела заварка на куката за тръбичките на спирачката и на абс-а ;)
тръбичката пасва с малко пилене отвътре толкова точно че трябва леко да се набива така че няма как да прескочи заварката на куката

отзад също може да се сложат на амортесьора но нямах телоподаващо за да направя заварка та да държи отдолу тръбичката за реглажа,затова ги сложих на мястото на старите с тва за реглажа,скъсих малко пружината и в момента е регулирана на минимално,на максимално ще се вдигне с 5-6 см което си става кънтри,досега изядоха здрав дрифт и донути на битака а там знаете какъв е асфалта :mhihi:
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 18 Ное 2008, 12:10

porostorm написа:Амортесиорите не си ги пипал нали?
Освен да идвам с 200 лв в джоба и да се захващаш :mhihi: ма кат се замисля тя в момента опира във всички легнали полицаи па после не знам :roll: :confused:

амортесьори не съм пипал ше пипам като ми пристигнат от уса,мисля че регулируемо кони ше легне :lol:
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook