как си направих ниско и стабилно комбито-снимков мат'рял!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
как си направих ниско и стабилно комбито-снимков мат'рял!
В тази тема показвам как постигам имитация на коиловър кит,идеята ми бе да снижа колата ниско с твърда пружина,но и зимата да мога да я вдигам на високо,поради големите буци сняг и големите ями които в снега и лошото време не се забелязват ич
ето и малко снимков мат'рял какво постигнах:
така беше колата с рязани задни пружини на 17ка
отпред бе по-висока понеже не бяха рязани от предишния собственик
познайте тука кво направих
тук ето как трябва да изглежда дебелия макферсон пилнат,за да влезе по добре регулиращата тръбъ
тук пилвам малко вътрешноста понеже макферсона е по дебел и трябваше някъде 1 мм да изпиля от тръбичката
ето и инструмента
тук вече съм набил достатъчно предишния елемент,тези триде дето се виждат (шестограмовите болтчета)им се прави с боргията лека вдлъбнатина в маферсона за да захванат добре
тук съм сложил амортесьора с вече притегната капачка,и нанизвам пружината
върху пружината има и една чашка която я фиксира за да не бяга настрани,но забравих да я снимам
в бързината сложих и отзад същия кит но нямам снимки понеже ми падна батерията на апарата
ето и резултат,малко мръсна ама след ремонти все е така
поука
,колата стана доста по стабилна на пътя,при завой се пързаля зверски
(макар и 16ка,ма тва след време ше се оправи),друса повече,НО не на твърдо да бие,просто отскача поради коравата пружина
цялата работа ми стъпи:
комплект пружини 160лв
четка-1,50 лв
нов комплект работни ръкавици
диск за флекса -3лв
едит:кита е направен за е36 серията,но беше великолепно подправен в БГ
в случай че я свалите прекалено много като мен отзад ето и как да си препревите калниците-
http://www.youtube.com/watch?v=DDTK9IjKIYU
енджой


така беше колата с рязани задни пружини на 17ка

отпред бе по-висока понеже не бяха рязани от предишния собственик

познайте тука кво направих


тук ето как трябва да изглежда дебелия макферсон пилнат,за да влезе по добре регулиращата тръбъ


тук пилвам малко вътрешноста понеже макферсона е по дебел и трябваше някъде 1 мм да изпиля от тръбичката


ето и инструмента

тук вече съм набил достатъчно предишния елемент,тези триде дето се виждат (шестограмовите болтчета)им се прави с боргията лека вдлъбнатина в маферсона за да захванат добре

тук съм сложил амортесьора с вече притегната капачка,и нанизвам пружината




върху пружината има и една чашка която я фиксира за да не бяга настрани,но забравих да я снимам

в бързината сложих и отзад същия кит но нямам снимки понеже ми падна батерията на апарата
ето и резултат,малко мръсна ама след ремонти все е така



поука


цялата работа ми стъпи:
комплект пружини 160лв
четка-1,50 лв
нов комплект работни ръкавици
диск за флекса -3лв
едит:кита е направен за е36 серията,но беше великолепно подправен в БГ

в случай че я свалите прекалено много като мен отзад ето и как да си препревите калниците-
http://www.youtube.com/watch?v=DDTK9IjKIYU
енджой




Последна промяна KIM на 17 Ное 2008, 17:58, променена общо 3 пъти
- igra4a-c2560xm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.12.2007
- Местоположение: мировяне сити
- Пол: Мъж
- Кара: 30 ки до гроб
- Мечтае да кара: на метан
- NeedHead
- Брррръм!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
Бреиии,тез лилавките мнооо модерни станаха...евала,резултата ме кефи ,пък и тоя Брок седи чудесно
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
aве луд ... тия болчета мислиш, ли че ще издържат .. все пак цялата тежест ще пада на 3-4 точки с малка площ ... да няма изненада .. по добре завари фланеца за тръбата или самата нея я направи с резба ..


ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
халумин и жилязо,само Кире може да заварва
ама вече си в ю-ес-ес
..или дет се вика: отиваш в практикер и си праиш е30то стабиляга за 22.67 




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- K27
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Върджин Папрат Бийч
то можи и жилязу за жилязу чашка, ама де тая каца с кисило зели?
Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...
- Гост
-
С един познат (Memphys) направихме едни предни макферсони за дебелия кол направо с резба на тях и пружини от койловъри от Е36
Тествахме ги на няколко коли (включително и на моята) и станаха перфектно и издържаха на всички тестове (дупки и т.н.) , в последсвие ги купи YOKOHAMA мисля(не съм сигурен) , та можеш да се свържеш с него и да ги огледаш евентуално
Бих искал и аз да ти помогна с данни но нямам подробни снимки или чертежи

Тествахме ги на няколко коли (включително и на моята) и станаха перфектно и издържаха на всички тестове (дупки и т.н.) , в последсвие ги купи YOKOHAMA мисля(не съм сигурен) , та можеш да се свържеш с него и да ги огледаш евентуално

Бих искал и аз да ти помогна с данни но нямам подробни снимки или чертежи

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
значи тия болтчета са толкова здрави,да държат цялата тежест и влизат едвам на макф 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
така с резба да...ма тва с рапидите кат тунингиски скоростен лост,заеби 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
май не гледате добре всъщност тръбичката не я държат тия трите болчета ами се подпира на оная кука отзад ... трите болчета я фиксират да не се върти
за по сигурно може да се завари и от другата страна нещо за да подпира и от двете страни...
колега само ако може да обесниш и отзад как точно става ... дали се слага около амортесйора пак или е на мястото на оргиналната пружина...
и този комплект пружини от къде го купи.. предполагам от ибей де но все пак да питам и примерно аз ако искам може ли да ми доставиш такъв?



колега само ако може да обесниш и отзад как точно става ... дали се слага около амортесйора пак или е на мястото на оргиналната пружина...
и този комплект пружини от къде го купи.. предполагам от ибей де но все пак да питам и примерно аз ако искам може ли да ми доставиш такъв?
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
E30_M_Tech_ll написа:май не гледате добре всъщност тръбичката не я държат тия трите болчета ами се подпира на оная кука отзад ... трите болчета я фиксират да не се върти![]()
за по сигурно може да се завари и от другата страна нещо за да подпира и от двете страни...
колега само ако може да обесниш и отзад как точно става ... дали се слага около амортесйора пак или е на мястото на оргиналната пружина...
и този комплект пружини от къде го купи.. предполагам от ибей де но все пак да питам и примерно аз ако искам може ли да ми доставиш такъв?
точно колега


тръбичката пасва с малко пилене отвътре толкова точно че трябва леко да се набива така че няма как да прескочи заварката на куката
отзад също може да се сложат на амортесьора но нямах телоподаващо за да направя заварка та да държи отдолу тръбичката за реглажа,затова ги сложих на мястото на старите с тва за реглажа,скъсих малко пружината и в момента е регулирана на минимално,на максимално ще се вдигне с 5-6 см което си става кънтри,досега изядоха здрав дрифт и донути на битака а там знаете какъв е асфалта

30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани