Сваляне на катализатора на tds

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 12.01.2008
Местоположение: троян
Кара: E61
Детайли за колата: E61 525D 2008г.

Сваляне на катализатора на tds

Мнение от totev78 » 17 Ное 2008, 15:53

Здравейте колеги, решил съм да сваля катализатора на моето бмв 525 tds. Колата е на 250000 хил. и смятам че е време. Дайте съвет как да стане това дали да го изчистя стария или да търся ново гърне да не вземе да бучи повече.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 17 Ное 2008, 17:15

Отиваш в Крафт, гърнето с което се сменя сртува 100-тина лева монтажа е фри ;)

Информацията е от преди 6-7 месеца... когато правих процедурата на мойта ТДС-ка :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр. София

Re: Сваляне на катализатора на Е39tds

Мнение от ауспуси Лазаров » 17 Ное 2008, 18:29

totev78 написа:Здравейте колеги,решил съм да сваля катализатора на моето бмв 525 tds.Колата е на 250000 хил. и смятам че е време ,дайте съвет как да стане това дали да го изчистя стария или да търся ново гърне да не вземе да бучи повече.


За да нямате проблеми, заменяте с трикамено катализаторно гърне или се прави рециклация( преработка) на старият катализатор.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 18 Ное 2008, 21:20

Отиваш в Крафт в Дружба,
търси Краси, кажио че си от БМВ клуба,
там, само там, имаме и отстъпки!!!

Темата е тук: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=29729
Ето и извадката която ти трябва! Успех! 8)


ICE написа:СЕРВИЗИ:

КРАФТ
www.kraft-bg.com
адрес: гр.София, ж.к. Дружба, бул.Проф. Цветан Лазаров №32
тел:(02) 974-50-32, 974-5047, 0887/235-975
Работно време: Понеделник-Петък 9-18ч, Събота 10-14ч, Неделя - почивен ден

Допълнителна информация:
Сервиз за ауспуси. Всякакви ремонти по изпускателната система. Нестандартни решения.
Отстъпка от 20% на всички артикули/части (собствено производство, т.е. произведени от КРАФТ ) при представяне на клубна членска карта.
Отстъпката се отнася само за сервиза, който се намира в ж.к.Дружба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 18 Ное 2008, 22:51

Дайте една карта, че мисля да сменям ауспух, гърнета, колектори...

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 12.01.2008
Местоположение: троян
Кара: E61
Детайли за колата: E61 525D 2008г.

Мнение от totev78 » 18 Ное 2008, 23:32

Благодаря за съдействието но съм от Троян,ще се обадя в крафт на дружба да ми го пратят с наложен платеж гърнето за смяна на катализаторното .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 19 Ное 2008, 0:21

Твоя "проблем" го има в няколко теми с различни решения.
Аз избрах следния вариант: махане на катализатора, слагане на тръба, продаване на катализатора и от цялата процедура си тръгнах с 50 лева в джоба.
Звукът на колата не се променя, ако е бил зле катализатора се усеща подобряване на работата на двигтеля и вървежа", не се занмаваш в последствие със смяна на пробити резонаторни гърнета, може да се направи във всеки нормален сервиз за ауспуси и общо-взето бих казал си е далавера, поне докато не е въведен като задължителен стандарта Евро3.
Става дума за 525тдс, за 525д не мога да твърдя, но едва ли би трябвало да има разлика.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 19 Ное 2008, 0:31

pazokolarov написа:Става дума за 525тдс, за 525д не мога да твърдя, но едва ли би трябвало да има разлика.


Няма !! :winky:
А и стой там докато ти вадят катализатора,че аз не стоях и като се върнах ми бяха оставили толкова колкото да видя що е това катализатор и за какво се бори :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Мнение от Sivako » 19 Ное 2008, 0:46

Смяната на катализатора ми излезе 25 кинта за тръба вместо него, и 200+лв бонус за катализатор :winky:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 19 Ное 2008, 4:00

map13 написа:
pazokolarov написа:Става дума за 525тдс, за 525д не мога да твърдя, но едва ли би трябвало да има разлика.

Няма !! :winky:

Напротив, има разлика!!!!
И тя е в това че при 525d има с 4 катализатора! :shock:
Точно така, 4 (четири) броя! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 19 Ное 2008, 22:47

ICE написа:
map13 написа:
pazokolarov написа:Става дума за 525тдс, за 525д не мога да твърдя, но едва ли би трябвало да има разлика.

Няма !! :winky:

Напротив, има разлика!!!!
И тя е в това че при 525d има с 4 катализатора! :shock:
Точно така, 4 (четири) броя! :mhihi:


Това не съобразих,че по новите покриват други норми !!
А да попитам тогава моята е 2000г тя колко трябва да има, че аз съм махнал за сега само единия !!

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: перник
Пол: Мъж
Кара: e 39 525tds

Мнение от gigov » 06 Дек 2008, 23:50

Колеги днес махнах катализатора (отворих го и извадих отвътре това което беше) подобри се работата на двигатела,почистих интеркулера,тръбопроводите,егр клапана обаче турбото го чувам как свисти като на голф 4 като преди това този шум го нямаше,предполагам че с резонансно гърне нямаше да го има обаче ръждасват повече и затова избрах този вариант.След това му направихме диагностика и даде грешка на дебитомера(даваше я и преди обаче си мислех че след тези процедури може да се пооправи)почистихме дебитомера изчистихме грешката,никъде не опират кабелите всичко е наред обаче след 10 км. пак взе да придърпва се едно че му свършва нафтата като пусна гаста и я натисна пак се оправя и не го прави постоянно а от време на време като се досети иначе си пали добре ,добре си работи не тресе.
Въпроса ми е от какво може да дава грешка или просто съм си за нов дебитомер

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 07 Дек 2008, 0:06

pazokolarov написа:Твоя "проблем" го има в няколко теми с различни решения.
Аз избрах следния вариант: махане на катализатора, слагане на тръба, продаване на катализатора и от цялата процедура си тръгнах с 50 лева в джоба....

Къде ги изкупуват катализаторите и защо ? Какво им е толкоз ценното? Аз не съм отвариял, ама те не са ли просто една керамика вътре? Има и някои дето са метални май, а ?
И на 520и различен ли е от на ТДС?
Айде че станаха много въпроси май.
:bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 07 Дек 2008, 9:22

Toni Montana написа:Къде ги изкупуват катализаторите и защо ? Какво им е толкоз ценното? Аз не съм отвариял, ама те не са ли просто една керамика вътре? Има и някои дето са метални май, а ?
И на 520и различен ли е от на ТДС?
Айде че станаха много въпроси май.


Тая керамика вътре е покрита с благородни метали, май платина беше. За 520и дават повече пари по принцип, тъй като е по голям от на тдс-а. Обаче май не изкупуват вече на много места, защото виждате какво става с цените на суровините.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW

Мнение от signala » 08 Дек 2008, 12:43

badsharki написа:
Toni Montana написа:Къде ги изкупуват катализаторите и защо ? Какво им е толкоз ценното? Аз не съм отвариял, ама те не са ли просто една керамика вътре? Има и някои дето са метални май, а ?
И на 520и различен ли е от на ТДС?
Айде че станаха много въпроси май.


Тая керамика вътре е покрита с благородни метали, май платина беше. За 520и дават повече пари по принцип, тъй като е по голям от на тдс-а. Обаче май не изкупуват вече на много места, защото виждате какво става с цените на суровините.

Да в Бургас вече никаде не изкупуват,нямало смисъл много паднали цените

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook