Спирачки - ъпгрейд
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Спирачки - ъпгрейд
Имаше няколко теми, но никъде не прочетох това което ме вълнува а именно, дали е по-добре да сменя моите дискове и апарати с по-големи от 540 примерно или е по-добре да взема нови двойно вентилирани дискове или както там им викат. Около 200 лева е бройката за преден диск и 120 за заден, е цената на новите оригинални за ТДС другите ще ми излязат около 500 лева.
Едните имат предимство, че са нови другите, че са по-големи (разбира се ще ги взема ако са в добро състояние).
Дайте съвет, щото нито съм карал 540 нито съм слагал от тея спортните дискове на моята. Единствения опит, който имам е от оригиналните с които съм в момента.
Едните имат предимство, че са нови другите, че са по-големи (разбира се ще ги взема ако са в добро състояние).
Дайте съвет, щото нито съм карал 540 нито съм слагал от тея спортните дискове на моята. Единствения опит, който имам е от оригиналните с които съм в момента.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Колега и двата диска са вентилирани, пък ако искаш ги наричай двойно вентилирани!
От тук следва извода, че по-голямото е по-добре.
Аз лично съм много доволен от това което навремето постигнах с големите спирачки, понеже спирам доста по-агресивно, за разлика от даването на газ...
От тук следва извода, че по-голямото е по-добре.
Аз лично съм много доволен от това което навремето постигнах с големите спирачки, понеже спирам доста по-агресивно, за разлика от даването на газ...

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Дисковете с по-спортен характер са таква с канали, и такива с отвори.
Т.нар. Drilled спирачни дискове, каквито са при М5 са много добри. Но тези които ни предлагат на нас и тези на М5 са различни, както огъня и водата. Карал съм с надупчени Brembo Drilled за 700лв и повярвай ми не стават! Разбира се че са по-добри от нормалните, но разликата е малка и не си заслужават парите!
Ето и снимка за да се убедиш!

Т.нар. Drilled спирачни дискове, каквито са при М5 са много добри. Но тези които ни предлагат на нас и тези на М5 са различни, както огъня и водата. Карал съм с надупчени Brembo Drilled за 700лв и повярвай ми не стават! Разбира се че са по-добри от нормалните, но разликата е малка и не си заслужават парите!
Ето и снимка за да се убедиш!
Реших да сложа спирачките от 540-ката. Определено има ефект и дори бих го препоръчак на всеки, който реши да даде малко пари за това.
Информативно да кажа, че се вадят старите дискове и апарати, и се слагат новите, по-големите без никакви допълнителни разходи.
До колкото успях да прочета от ресърча, който правих, важи за всички Е39-ки (без М-ките), като минималния размер на джантите е 16".
Информативно да кажа, че се вадят старите дискове и апарати, и се слагат новите, по-големите без никакви допълнителни разходи.
До колкото успях да прочета от ресърча, който правих, важи за всички Е39-ки (без М-ките), като минималния размер на джантите е 16".
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани