Гоолеми спирачки

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 10 Ное 2008, 17:31

може има я скицата и може даже и при същия стругар да идеш
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Мнение от бонго » 10 Ное 2008, 17:46

ще трябва да разбера колко кво :)
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 10 Ное 2008, 17:48

ами вероятно ше треа се свържеш :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Мнение от бонго » 11 Ное 2008, 1:32

кой го прави? :mhihi:
Изображение

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

Мнение от bavareca_86 » 11 Ное 2008, 5:06

KIM написа:може има я скицата и може даже и при същия стругар да идеш
а ти що мислиш 4е би го направил пак :mhihi:
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 13 Ное 2008, 15:38

аz съм абсол. против големи спира4ки :!:
Най-мразя да съм прав!!!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 13 Ное 2008, 15:42

По-добре да си спираш леко и спокойно, във времето :mhihi:
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Мнение от бонго » 13 Ное 2008, 15:47

Май бъркате някой основни схващания :) големите спирачки не са = по бързо спиране, ако спираш сега и по 500мм да сложиш ще спираш по същия начин :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 13 Ное 2008, 16:13

Явка,не се ядосваи,тоз форум и тои стана като сладур.бг,а за спирачките другия вариант е да се поръчат оригиналния размер ама по специални дискове и накладки и пак спира,карах една такава М50 Е30 и беше мн.добре,момчето каза че не прегрявали ;) ,кита беше маи на Търнър Моторспорт,щатски
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 14 Ное 2008, 12:22

Големи спира4ки се слагат в моторспорта когато има проблем с температурата. На улицата не6тата стоят по подобен на4ин.
Аz бих си сложил спира4ки мамксимум от е36, zа6тото е лесно, не са 4ак толкова големи и са евтини. Ако си сложи6 някакви мега дискове и апарати 6те се иzраси6 сума пари, 6те тежат адски много, 6те преправя6 като луд, 6те кара6 минимум 16ки джанти и то в най добрия слу4аи и т.н и т.н.
Големите спира4ни дискове са zа други килограми кола с друг раzмер гуми. При нормален раzмер на гумата и лека кола 6те са прекалено агресивни особенно на бьлгарския ка4ествен асвалт.
Аz карам с феродо рейсинг и сьм много доволен. Тьй като колата я иzполzвам и zа каране на писта сьм с накладки DS 3000
Изображение
който на мокро бес сликове са определено агресивни но пьк на сухо сьс сликове саааааа....4ист кеф. Константно твьрд педал и брилянтно досиране, това е важно са мен и немога и с 500мм диска да го постигна ;)
Най-мразя да съм прав!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 16 Ное 2008, 15:11

А така... мат с пешката :mhihi: Значи според тебе хубави гуми + добри меки накладки + пърформанс дискове + пърформанс спирачна течност е достатъчно така ли ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 16 Ное 2008, 15:59

абе накладките не са от най-меките да ти кажа...
за едно лято, на АТЕ Пауърдиса не му се вижда вече пеперудката :lol:
тва са може би 3-4мм отдиска. Но голямото износване идва от там че ги карам тия накладки и градско и те са все студени.
Но иначе да добри накладки и течност и гуми да не забравяме и тва е...
тия накладки ми правят дисковете не червени а оранжеви като загреят сериозно....
Най-мразя да съм прав!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 16 Ное 2008, 20:25

Я кажи конкретно с какви накладки, какви дискове, каква спирачна течност си :) И на мене за към 80% градско и 20% извънградско какви ще ми препоръчаш искам да почне да спира 1-2 идеи по-добре при висока и при ниска скорост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 17 Ное 2008, 14:59

Я автора да прати некой и друг линк да видим що за афтърмаркет спирачки става дума. Както и за цени. Големината и вида на дисковете са си функция от тежестта и чистотата на агресивното им ползване. А именно по-добро охлаждане при по-често използване - състезания на писта. Пример: М40Б16 е с нормален плътен диск - много добре спира особенно кат сложих и дисковете отзад. М21Д24 е с вентилиран диск. Разликата в теглото на двата мотора е 45 кила, а на двата автомобила е 140кг. Естествено, че дизела не спира въобще в сравнение с Б16-ката. Искам да кажа, че ти с тия 330мм и 8 бутала, ще треа натовариш Е30-ката до 2 тона деа, че да имаш адекватни спирачки, иначе ще ти блокират колелата твърде лесно, не че няма да спираш... Лично мое мнение...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 17 Ное 2008, 15:13

говорете си...не ми пречите :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook