Дебитомер М52Б20
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Дебитомер М52Б20
БМВ 520 1996година. е колата, ръчни скорости.
Нормално ли е като извадя кабела от куплунга на Дебитомера да няма осезаема промяна в работата на двигателя. Сутрин като паля тресе двигателя яко. Мисля си че е подреден дебитомера, или пък подгряването на дроселовата клапа не работи читаво, защото колата си работи на 6 цилиндъра но като е студена тресе и се опитва на моменти да гасне.
Нормално ли е като извадя кабела от куплунга на Дебитомера да няма осезаема промяна в работата на двигателя. Сутрин като паля тресе двигателя яко. Мисля си че е подреден дебитомера, или пък подгряването на дроселовата клапа не работи читаво, защото колата си работи на 6 цилиндъра но като е студена тресе и се опитва на моменти да гасне.
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
така е не е много голяма разликата с и без дебитомер на празен ход ,ти смени ли клапана на картерните газове 

- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Ако е дебитомер,колата няма да работи добре и когато загрее.Пък доколкото знам на тест се хваща ако е дебитомер.Дано да не е защото в Дару е 1070лв.А в Имахиджу го предлагат за 750лв.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- vladi_nn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Велико Търново
Колега и при мен е така. Тресе само на студена и то само в началото. Малко като загрее и се оправя. И според мен е от клапана на картерните газове. Поръчал съм си го, утре идва и като го сложа че ти пиша дали е изчезнал проблема. Аз не го сменям само за това имам и другите симптоми.Провери и ти дали ги нямаш. Колегата ги е описал мн. добре
"1. Харчи масло до 2 литра на 1000 км (може и повече може и по-малко), а има и моменти когато не го пипа
2. Като при мен прекъсва студена, тресе топла
3. Като отвориш капака мирише на изгорели газове
4. Като загасиш мотора изсъсква
5. Като подаваш газ при падането на оборотите се чува вземане на въздух от под колекторите и др.
6.Не го хваща диагностика. "

"1. Харчи масло до 2 литра на 1000 км (може и повече може и по-малко), а има и моменти когато не го пипа
2. Като при мен прекъсва студена, тресе топла
3. Като отвориш капака мирише на изгорели газове
4. Като загасиш мотора изсъсква
5. Като подаваш газ при падането на оборотите се чува вземане на въздух от под колекторите и др.
6.Не го хваща диагностика. "
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: Дебитомер М52Б20
sajonara написа:БМВ 520 1996година. е колата, ръчни скорости.
Нормално ли е като извадя кабела от куплунга на Дебитомера да няма осезаема промяна в работата на двигателя. Сутрин като паля тресе двигателя яко. Мисля си че е подреден дебитомера, или пък подгряването на дроселовата клапа не работи читаво, защото колата си работи на 6 цилиндъра но като е студена тресе и се опитва на моменти да гасне.
май е нормално, свалях си генератора да му сменя лагерите, и като са го слагали, са забравили кабела за дебитомера, карах 3 седмици без да разбера че ми е изваден кабела на дебитомера, и колата си вървеше мога да кажа идеално, не ми светна нищо дори по таблото, видях го най случайно, разликата беше като си мерех СО на газанализатор стойностите на СО бяха много големи, и се чудех защо е така, и го видях тогава кабела, закачих го и всичко се оправи, но колата си вървеше без проблем, единствено ми забиваше студена като давах газ няколко пъти за тия 3 седмици... не знам дали е възможно това....
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Установих следнот нещо: Сутрин като запаля колата и работи като чели на 5 цилиндъра но си е на 6 и тресе силно, и това е само докато загрее над синьото. След като реших да извадя кабела на дебитомера от буксата, оборотите се нормализираха и спря да тресе и започна да си работи гладко и нормално ( направо мъркаше). Това вече говори ли за прецакан дебитомер.
sajonara написа:Установих следнот нещо: Сутрин като запаля колата и работи като чели на 5 цилиндъра но си е на 6 и тресе силно, и това е само докато загрее над синьото. След като реших да извадя кабела на дебитомера от буксата, оборотите се нормализираха и спря да тресе и започна да си работи гладко и нормално ( направо мъркаше). Това вече говори ли за прецакан дебитомер.
По принцип ДА, но същото трябва да го прави и когато е загряла.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани