Каква профилактика правиме на Бимите
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
toni написа:Кулера ще ми го чистят в сервиза където поддържам колата и незнам как се сваля точно дали се маха бронята или може да се свали отдолу. А по принцип така като е на колата е друдно да се изчисти, моя е набит яко с боклуци и незнам дали охлажда вече толкова ефктивно въздуха. Отделно, предполагам моя не чистен отдавна вътрешно, и със времето се наслояват маслени пари някакви и леко го запушват като цяло.
Моят кулер скоро го чистиха отвътре и отвън и определено има ефект. Само се чудя за байпаса на ЕГР клапана дали си струва, а и не знам, кой да ми го направи. Очакваме да кажеш при теб как ще се отрази.
noiseless написа:toni написа:Кулера ще ми го чистят в сервиза където поддържам колата и незнам как се сваля точно дали се маха бронята или може да се свали отдолу. А по принцип така като е на колата е друдно да се изчисти, моя е набит яко с боклуци и незнам дали охлажда вече толкова ефктивно въздуха. Отделно, предполагам моя не чистен отдавна вътрешно, и със времето се наслояват маслени пари някакви и леко го запушват като цяло.
Моят кулер скоро го чистиха отвътре и отвън и определено има ефект. Само се чудя за байпаса на ЕГР клапана дали си струва, а и не знам, кой да ми го направи. Очакваме да кажеш при теб как ще се отрази.
Мога та те заведа при моя мастер, работата е за 2 мин.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
toni написа:
Кулера ще ми го чистят в сервиза където поддържам колата и незнам как се сваля точно дали се маха бронята или може да се свали отдолу. А по принцип така като е на колата е друдно да се изчисти, моя е набит яко с боклуци и незнам дали охлажда вече толкова ефктивно въздуха. Отделно, предполагам моя не чистен отдавна вътрешно, и със времето се наслояват маслени пари някакви и леко го запушват като цяло.
Та до относно това написаното стигнахме до колекторите и по-точно до прословутите "пеперудки" и как една се държала едвам едвам и при всеко спиране на двигателя е можело да падне което значи директно в цилиндъра и отиваме на минимум 2500 лева. Моя човек от сервиза каза 4е е правил вече 4 двигателя поради този дефект http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=97606 ето я темата където се изяснява проблема и отсраняването му. Това се отнася 525Д и 530Д незнам за 520Д. Така че ако колата ви е на повечко километри това е задължителна профилактика, за да се види в какво състояние са въпросните елементи. Моята е на 230 000км. и явно им е дошло времето.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
ja написа:noiseless написа:toni написа:Кулера ще ми го чистят в сервиза където поддържам колата и незнам как се сваля точно дали се маха бронята или може да се свали отдолу. А по принцип така като е на колата е друдно да се изчисти, моя е набит яко с боклуци и незнам дали охлажда вече толкова ефктивно въздуха. Отделно, предполагам моя не чистен отдавна вътрешно, и със времето се наслояват маслени пари някакви и леко го запушват като цяло.
Моят кулер скоро го чистиха отвътре и отвън и определено има ефект. Само се чудя за байпаса на ЕГР клапана дали си струва, а и не знам, кой да ми го направи. Очакваме да кажеш при теб как ще се отрази.
Мога та те заведа при моя мастер, работата е за 2 мин.
Чудесно - ще ти пратя ЛС за координатите.
Ти усети ли разлика след байпаса на клапана?
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
toni написа: Та до относно това написаното стигнахме до колекторите и по-точно до прословутите "пеперудки" и как една се държала едвам едвам и при всеко спиране на двигателя е можело да падне което значи директно в цилиндъра и отиваме на минимум 2500 лева. Моя човек от сервиза каза 4е е правил вече 4 двигателя поради този дефект http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=97606 ето я темата където се изяснява проблема и отсраняването му. Това се отнася 525Д и 530Д незнам за 520Д. Така че ако колата ви е на повечко километри това е задължителна профилактика, за да се види в какво състояние са въпросните елементи. Моята е на 230 000км. и явно им е дошло времето.
Брей, едно зло, за което ние с ТДС-ите да не мислим

- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Моята профилактика свърши, поне за сега. Това е изчистен кулер, изчистен колектор и без пеперуди повече, без 2 броя катализатори, изчистен и прекъснат АРГ клапан, тъй и тъй се махна колектора айде и 6 свещи нови и една диагностика за някакви грешки. Резултата от всичкото това е че, вдига оборотите много по леко, до 2000 оборота набира доста по добре(неусещам предполагаемата загуба на мошност заради махането на пеперудите) а на горе да не говорим все пак и чипа си казва своето, турбинката пее от 1600 оборота и се развърта много бързо и най-важносто свири яко(преди не се чуваше явно от запушените катализатори). Като цяло сам доволен от резултата!!!
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Това е в един сервиз зад Била-та на трапезица се намира и всичко излезе 490 лева. За бургас става въпрос.
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Здр колеги ,имам нужда от смяна на чистачките ,това спада към профилактиката за за зимата
Дайте някаква идея за марка и цена ,и дали на тези рамена можем да сложим новите силиконови ,като на новата 5-ка 


Нищо лично ,Просто бизнес !
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: kerker