BMW 520i e39 съвети преди покупка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
BMW 520i e39 съвети преди покупка
Утре ще отида да погледна една е39-ка. Та въпроса ми е какво да гледам по-специално? Мога ли да разбера дали ваноса е заминал? Другият ми въпрос е дали мога да му сложа оригинален сд ченджър, ако е с малкия борд и оригнално няма?
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Не знам откъде си, но при всички положения най-обективна информация
според мен ще получиш в Дарукар Дружба. Диагностики-миагностики,
ще ти отговорят на въпросите и т.н.
Или Камор.
според мен ще получиш в Дарукар Дружба. Диагностики-миагностики,
ще ти отговорят на въпросите и т.н.

- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
най добре да си намериш е39 ка, от колега от форума, и няма да имаш особени грижи, тук колите са си гледани...
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
popai написа:най добре да си намериш е39 ка, от колега от форума, и няма да имаш особени грижи, тук колите са си гледани...

Тогава може би това да е по-добрия вариант, пред този да си докараш кола от
вън, или още по-лошо, да си купиш кола "нов внос".
ICE написа:popai написа:най добре да си намериш е39 ка, от колега от форума, и няма да имаш особени грижи, тук колите са си гледани...
Подкрепям, особено ако е стар потребител и се знае че не е тук от вчера!
Тогава може би това да е по-добрия вариант, пред този да си докараш кола от
вън, или още по-лошо, да си купиш кола "нов внос".
Интересно мнение ... а старите потребители от къде са я взели преди да я драмяскат 5 години? Или пък 5 години по българските пътища подобряват състоянието на колата, когато е поддържана с качествените консумативи предлагани на пазара

Шегата на страна разгледах всичките обяви за е39ки и никоя не ме впечатли със съотношението цена/качество. Може някоя обява да ми е обягнала, но дайте вие предложение

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Не взимай 520! Огледай се за нещо с повечко коне,че както написа един колега иначе си взимаш Мерцедес с емблема на БМВ.
NeoPrint написа:Не взимай 520! Огледай се за нещо с повечко коне,че както написа един колега иначе си взимаш Мерцедес с емблема на БМВ.
Ако търсех бърза кола щях да си взема японска

В случая колата я взимам, за да пътувам с нея и 150-те кончета са ми достатъчни, за да подминавам болшинството по магистралата

BTW: е39ките са с ванос и вървят доста по-прилично от е34ките и най-важното има някой в ниските обороти

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Говори ми аз съм с ванус,същия мотор! На Е34 е слабичък,а на Е39 ...
След година-две и аз ще съм на твоя хал и затова споделям какво бих търсил аз,а ти си решаваш сам.
P.S. Нека не намесваме оризовите ракети при истинските автомобили плз.
След година-две и аз ще съм на твоя хал и затова споделям какво бих търсил аз,а ти си решаваш сам.
P.S. Нека не намесваме оризовите ракети при истинските автомобили плз.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: BMW 520i e39 съвети преди покупка
R1cerBoy написа:Утре ще отида да погледна една е39-ка. Та въпроса ми е какво да гледам по-специално? Мога ли да разбера дали ваноса е заминал? Другият ми въпрос е дали мога да му сложа оригинален сд ченджър, ако е с малкия борд и оригнално няма?
Благодаря предварително!
Ако не си тръгнал още, от мен следните съвети:
1. Да пали чисто, да няма необичайни шумове. Ако е изправен двигателя, работи като електромотор.
2. Бръкни в ауспуха и разтъркай на пръстите си черното, ако се изтрива добре, ако не - гори масло, кофти.
3. Пълен ляв, пълен десен - трябва да има съвсем леко занижаване на оборотите и никакви тракания и резки звуци.
4. На празни обороти - съединител натискаш, пускаш и слушаш за подозрителни звуци, гасиш, палиш, пак слушаш, не трябва да има тракане отдолу при изгасяне. Потегляш, не трябва да лашка. Скоростите трябва да влизат леко.
5. Относно километрите - все ше те излъжат, но все пак зависи с колко - гледай обичайно износващите се елементи - волан, копчета, гумите на педалите, топката на скоростния лост.
6. И каквото още се сетиш... основно оборудване и екстри, които смяташ, че ще са от полза. В първите 2-3 месеца все ще изскача по някое ремонтче, но оборудването си остава така или инъче.
Колата е добра, няма да съжаляваш. Вярно е, че при потегляне не е самолет, но веднъж в обороти предлага достатъчно мощност. Веднъж като свикнеш да я караш и ще се чувстваш като у дома. Успех!
NeoPrint написа:Говори ми аз съм с ванус,същия мотор! На Е34 е слабичък,а на Е39 ...
След година-две и аз ще съм на твоя хал и затова споделям какво бих търсил аз,а ти си решаваш сам.
P.S. Нека не намесваме оризовите ракети при истинските автомобили плз.
Виш сега преди съм имал 520и е34, в момента бащата има 730д, което върви прилично, но пак не е това, което трябва


Re: BMW 520i e39 съвети преди покупка
bmw_n00b написа:R1cerBoy написа:Утре ще отида да погледна една е39-ка. Та въпроса ми е какво да гледам по-специално? Мога ли да разбера дали ваноса е заминал? Другият ми въпрос е дали мога да му сложа оригинален сд ченджър, ако е с малкия борд и оригнално няма?
Благодаря предварително!
Ако не си тръгнал още, от мен следните съвети:
1. Да пали чисто, да няма необичайни шумове. Ако е изправен двигателя, работи като електромотор.
2. Бръкни в ауспуха и разтъркай на пръстите си черното, ако се изтрива добре, ако не - гори масло, кофти.
3. Пълен ляв, пълен десен - трябва да има съвсем леко занижаване на оборотите и никакви тракания и резки звуци.
4. На празни обороти - съединител натискаш, пускаш и слушаш за подозрителни звуци, гасиш, палиш, пак слушаш, не трябва да има тракане отдолу при изгасяне. Потегляш, не трябва да лашка. Скоростите трябва да влизат леко.
5. Относно километрите - все ше те излъжат, но все пак зависи с колко - гледай обичайно износващите се елементи - волан, копчета, гумите на педалите, топката на скоростния лост.
6. И каквото още се сетиш... основно оборудване и екстри, които смяташ, че ще са от полза. В първите 2-3 месеца все ще изскача по някое ремонтче, но оборудването си остава така или инъче.
Колата е добра, няма да съжаляваш. Вярно е, че при потегляне не е самолет, но веднъж в обороти предлага достатъчно мощност. Веднъж като свикнеш да я караш и ще се чувстваш като у дома. Успех!
Благодаря за съветите непременно ще ги използвам

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани