Каква профилактика правиме на Бимите

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 11 Ное 2008, 15:35

toni написа:Кулера ще ми го чистят в сервиза където поддържам колата и незнам как се сваля точно дали се маха бронята или може да се свали отдолу. А по принцип така като е на колата е друдно да се изчисти, моя е набит яко с боклуци и незнам дали охлажда вече толкова ефктивно въздуха. Отделно, предполагам моя не чистен отдавна вътрешно, и със времето се наслояват маслени пари някакви и леко го запушват като цяло.


Моят кулер скоро го чистиха отвътре и отвън и определено има ефект. Само се чудя за байпаса на ЕГР клапана дали си струва, а и не знам, кой да ми го направи. Очакваме да кажеш при теб как ще се отрази.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 11 Ное 2008, 16:23

noiseless написа:
toni написа:Кулера ще ми го чистят в сервиза където поддържам колата и незнам как се сваля точно дали се маха бронята или може да се свали отдолу. А по принцип така като е на колата е друдно да се изчисти, моя е набит яко с боклуци и незнам дали охлажда вече толкова ефктивно въздуха. Отделно, предполагам моя не чистен отдавна вътрешно, и със времето се наслояват маслени пари някакви и леко го запушват като цяло.


Моят кулер скоро го чистиха отвътре и отвън и определено има ефект. Само се чудя за байпаса на ЕГР клапана дали си струва, а и не знам, кой да ми го направи. Очакваме да кажеш при теб как ще се отрази.


Мога та те заведа при моя мастер, работата е за 2 мин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 11 Ное 2008, 23:47

toni написа:
Кулера ще ми го чистят в сервиза където поддържам колата и незнам как се сваля точно дали се маха бронята или може да се свали отдолу. А по принцип така като е на колата е друдно да се изчисти, моя е набит яко с боклуци и незнам дали охлажда вече толкова ефктивно въздуха. Отделно, предполагам моя не чистен отдавна вътрешно, и със времето се наслояват маслени пари някакви и леко го запушват като цяло.

Та до относно това написаното стигнахме до колекторите и по-точно до прословутите "пеперудки" и как една се държала едвам едвам и при всеко спиране на двигателя е можело да падне което значи директно в цилиндъра и отиваме на минимум 2500 лева. Моя човек от сервиза каза 4е е правил вече 4 двигателя поради този дефект http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=97606 ето я темата където се изяснява проблема и отсраняването му. Това се отнася 525Д и 530Д незнам за 520Д. Така че ако колата ви е на повечко километри това е задължителна профилактика, за да се види в какво състояние са въпросните елементи. Моята е на 230 000км. и явно им е дошло времето.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 12 Ное 2008, 0:06

ja написа:
noiseless написа:
toni написа:Кулера ще ми го чистят в сервиза където поддържам колата и незнам как се сваля точно дали се маха бронята или може да се свали отдолу. А по принцип така като е на колата е друдно да се изчисти, моя е набит яко с боклуци и незнам дали охлажда вече толкова ефктивно въздуха. Отделно, предполагам моя не чистен отдавна вътрешно, и със времето се наслояват маслени пари някакви и леко го запушват като цяло.


Моят кулер скоро го чистиха отвътре и отвън и определено има ефект. Само се чудя за байпаса на ЕГР клапана дали си струва, а и не знам, кой да ми го направи. Очакваме да кажеш при теб как ще се отрази.


Мога та те заведа при моя мастер, работата е за 2 мин.


Чудесно - ще ти пратя ЛС за координатите.
Ти усети ли разлика след байпаса на клапана?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 12 Ное 2008, 0:07

И аз чух за този проблем, който има D да действа че да не стане късно, мисля че това е признато от БМВ като дефект и го корегират в последствие.


Аз се чудя също, след като се запушват всмукателните колектори, не се ли запушват и изпускателните? Там сменя ли се направо, какво се прави?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 12 Ное 2008, 0:45

toni написа: Та до относно това написаното стигнахме до колекторите и по-точно до прословутите "пеперудки" и как една се държала едвам едвам и при всеко спиране на двигателя е можело да падне което значи директно в цилиндъра и отиваме на минимум 2500 лева. Моя човек от сервиза каза 4е е правил вече 4 двигателя поради този дефект http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=97606 ето я темата където се изяснява проблема и отсраняването му. Това се отнася 525Д и 530Д незнам за 520Д. Така че ако колата ви е на повечко километри това е задължителна профилактика, за да се види в какво състояние са въпросните елементи. Моята е на 230 000км. и явно им е дошло времето.


Брей, едно зло, за което ние с ТДС-ите да не мислим ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 13 Ное 2008, 22:21

Моята профилактика свърши, поне за сега. Това е изчистен кулер, изчистен колектор и без пеперуди повече, без 2 броя катализатори, изчистен и прекъснат АРГ клапан, тъй и тъй се махна колектора айде и 6 свещи нови и една диагностика за някакви грешки. Резултата от всичкото това е че, вдига оборотите много по леко, до 2000 оборота набира доста по добре(неусещам предполагаемата загуба на мошност заради махането на пеперудите) а на горе да не говорим все пак и чипа си казва своето, турбинката пее от 1600 оборота и се развърта много бързо и най-важносто свири яко(преди не се чуваше явно от запушените катализатори). Като цяло сам доволен от резултата!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 4.07.2008

профилактика

Мнение от vladi2828 » 13 Ное 2008, 22:58

Къде направи тези процедури и колко ти струваше ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 13 Ное 2008, 23:13

Това е в един сервиз зад Била-та на трапезица се намира и всичко излезе 490 лева. За бургас става въпрос.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 16 Ное 2008, 17:39

Айде днес сложихме и спирачки от 540 ;)

Ако това се брои за профилактика де :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 16 Ное 2008, 18:31

ja написа:Айде днес сложихме и спирачки от 540 ;)

Ако това се брои за профилактика де :)


:clap: :clap: :clap: :have one:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 16 Ное 2008, 19:51

Здр колеги ,имам нужда от смяна на чистачките ,това спада към профилактиката за за зимата :mhihi: Дайте някаква идея за марка и цена ,и дали на тези рамена можем да сложим новите силиконови ,като на новата 5-ка :winky:
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 21 Ное 2008, 21:01

новите аеротуин ако говориш за тях май не се предлагат за е39

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: TNT

Последни теми
Facebook