Проблем е39 2.5тдс Колянов вал и куулер
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Dien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
ceno83 написа:Dien написа:Абе немога да разбера , какво общо има евентоуалния луфт на
коляновия вал с оборотите ...
Тук има нещо много погрешно , разберете 6000 об. за 2.5 TDS не са възможни ,
а дори и да го постигне някой то това неможе да се дължи на кулера , още повече ако е пукнат !!!
Някой нещо не е разбрал ...
Еми точно това се получаваше. Натискаш газ колата тръгва и стигне ли 2500 оборота продължаваш да натискаш газ се едно си изключил от скорост . стрелката отива в червеното а колата едвам помръдва !!
Ами това е съеденител , к'ъв колянов вал ??? к'ъв кулер???
Невероятна диагностика са ви направили !!!
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
ceno83 написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1214385&highlight=#1214385
Ето я обявата
оставям ти телефона на жена ми-понеже тя ея кара.През деня се намира в Бизнес Парка.0886839553-Мая







- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
**Novobraneca написа:TDS-a макс.ограничен на 5200-5300об. тва е тествано от мене или поне моята спира до там.Това че оборотомера отива до края а колата стои на е дно място означава саме одно нешо,че съединителя е за смяна, ако кулера е спукан след като се включи турбината ще чувате едно съскане или по скоро свистене и колата трябва да е мудна, в смисал да не се ''истрелва'' което е характерно за TDS-a.Забравих да допълня, че турбината се включва след 2500 оборота.
Точно момента когато трябва да се включи турбото и спира. Незнам... ще пиша като смениме кулера , дали се е оправило или нещата ще отидат към съединител ...
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
маречков написа:ceno83 написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1214385&highlight=#1214385
Ето я обяватаоставям ти телефона на жена ми-понеже тя ея кара.През деня се намира в Бизнес Парка.0886839553-Мая
А Мая хубава ли е?
![]()
![]()
Може пък да изкупи греховете на съпруга
![]()
![]()
Не бе според мен хората не са виновни. Аз се запознах с тях и са големи пичове. Обясниха всичко и мисля че не са знаели за проблема. Дано да съм прав де,...
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
[/quote]
За колянов вал ли говорим? Ако да как го установиха с лост
без да отворят картера ли?[/quote]За колегата Диен-този луфт няма нищо общо с оборотите.При тази кола нещата са комплексни.За колегата Маречков-Да не е необходимо да се сваля картера.Просто се натиска напред назад по оста на колата шаибата която е закачена на вала и не е необходимо кой знае какво усилие. М/у другото и на мен ми казаха да се отървавам от колата.Е не ги послушах и си я оправих.5-та година не ме е предала.Симптома за аксиален луфт беше,че при натискане на съединителя и отпускането му при смяна на скорости се получаваше "думкане"-доста гадничко усещане.А това,че се получава такъв луфт при дизелите след 200 000-300 000 хиляди ми го казаха в Дару.Ето още нещо което трябва да се гледа когато се взима дизел на старо.


Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- Dien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
Dozo написа:За колянов вал ли говорим? Ако да как го установиха с лост
без да отворят картера ли? За колегата Диен-този луфт няма нищо общо с оборотите.При тази кола нещата са комплексни.За колегата Маречков-Да не е необходимо да се сваля картера.Просто се натиска напред назад по оста на колата шаибата която е закачена на вала и не е необходимо кой знае какво усилие. М/у другото и на мен ми казаха да се отървавам от колата.Е не ги послушах и си я оправих.5-та година не ме е предала.Симптома за аксиален луфт беше,че при натискане на съединителя и отпускането му при смяна на скорости се получаваше "думкане"-доста гадничко усещане.А това,че се получава такъв луфт при дизелите след 200 000-300 000 хиляди ми го казаха в Дару.Ето още нещо което трябва да се гледа когато се взима дизел на старо.
Нещо неможах да разбера забелешката към мен ...
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Извиняваи колега!Не съм разбрал правилно.Моя грешка.Dien написа:Dozo написа:За колянов вал ли говорим? Ако да как го установиха с лост
без да отворят картера ли? За колегата Диен-този луфт няма нищо общо с оборотите.При тази кола нещата са комплексни.За колегата Маречков-Да не е необходимо да се сваля картера.Просто се натиска напред назад по оста на колата шаибата която е закачена на вала и не е необходимо кой знае какво усилие. М/у другото и на мен ми казаха да се отървавам от колата.Е не ги послушах и си я оправих.5-та година не ме е предала.Симптома за аксиален луфт беше,че при натискане на съединителя и отпускането му при смяна на скорости се получаваше "думкане"-доста гадничко усещане.А това,че се получава такъв луфт при дизелите след 200 000-300 000 хиляди ми го казаха в Дару.Ето още нещо което трябва да се гледа когато се взима дизел на старо.
Нещо неможах да разбера забелешката към мен ...
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Оказа се че е и свален компютъра който дава сигнали на фаровете
И за това са сложили ксенон. Сменихме Кулера и колата вече си има мощност , издува яко тръбите. Скоро ще е ред и на съединителя но главния проблем е бил кулера 


,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
ceno83 написа:Оказа се че е и свален компютъра който дава сигнали на фароветеИ за това са сложили ксенон. Сменихме Кулера и колата вече си има мощност , издува яко тръбите. Скоро ще е ред и на съединителя но главния проблем е бил кулера
И какво му беше на кулера? Спукан, запушен?
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
ceno83 написа:Оказа се че е и свален компютъра който дава сигнали на фароветеИ за това са сложили ксенон. Сменихме Кулера и колата вече си има мощност , издува яко тръбите. Скоро ще е ред и на съединителя но главния проблем е бил кулера
Колега, я кажи на кой майстор ходиш, че ми се струва някой здраво те е хванал за канарче!Как така ще е свален Light Module и ще имаш фарове.Дали е с ксенон или не, това няма значение.Тази смяна на интеркулер...много странна ми се вижда, та чак и да усещаш подобрение

Тръбите може да се издуват и от въздух в системата...абе смени си майстора ми е съвета

И първата ти работа трябваше да бъде смяна на съединител, след това ако няма подобрение (в което ужасно ме съмнявам), да търсиш други проблеми

40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Denisbelqta99