Гоолеми спирачки

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Гоолеми спирачки

Мнение от бонго » 09 Ное 2008, 21:26

Колеги,

Интересува ме, слагал ли е някой афтермаркет спирачни китове на Е30-ка? Говорим за 310-330мм диск мин 28мм и от 4-10 бутала на апарат. Производители много оферти също :mhihi: . Спрял съм се на точно 6 възможни :mhihi: . Говоря за афтер маркет защото не ми се гледа филма "сбирщайн от поколения автомобили". Като цяло разликата не е толкова фрапанта спрямо сбирщайна. Говорим за реномирани производители не само за марки.
Да видим кой кво и да ли някой се е замислил за тая част от колата, че всички мотор,шпер :mhihi: а как ще завива и спира еми :mhihi: . Моля всеки предприел подобна стъпка да сподели впечатления и малко инфо от рода на големина/дебелина има няма дистанционни планки, сменяна ли е помпата и тн.
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 09 Ное 2008, 21:28

кво ше спираш с тез спирачки ве адаш :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София

.

Мнение от щирлиц » 09 Ное 2008, 21:29

Явка мисля че gazarr беше хакнал някво брембо,и Дилян Пенчев ако не се льжа имаше проект ама...попитаи :winky:Юзьре адаша ти тежи бре :mhihi:
Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 09 Ное 2008, 21:45

аз ще тествам едни д2-та .. па да видим

Яворе/Чирковия/, пусни си icq-то да видиш един линк с една s50ка
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Re: .

Мнение от бонго » 09 Ное 2008, 21:48

Юзър написа:кво ше спираш с тез спирачки ве адаш :mhihi:

От край време ми се въртят някакви еретични мисли :twisted: . Но вчера се возих на едно коле с 380-400мм не разбрах :mhihi: просто няма такова спиране :shock: . А ако има какво да спирам ще го спирам :mhihi:
jorofaceoff написа:Явка мисля че gazarr беше хакнал някво брембо,и Дилян Пенчев ако не се льжа имаше проект ама...попитаи :winky:Юзьре адаша ти тежи бре :mhihi:


Не си прочел колега, питам определено за не сбирщайн :mhihi: . Ако ми се предложи цялостно готово решение събрано няма грижи ама Аз да се занимавам 8) .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: .

Мнение от Sharo » 09 Ное 2008, 21:51

бонго написа:
Юзър написа:кво ше спираш с тез спирачки ве адаш :mhihi:

От край време ми се въртят някакви еретични мисли :twisted: . Но вчера се возих на едно коле с 380-400мм не разбрах :mhihi: просто няма такова спиране :shock: . А ако има какво да спирам ще го спирам :mhihi:
jorofaceoff написа:Явка мисля че gazarr беше хакнал някво брембо,и Дилян Пенчев ако не се льжа имаше проект ама...попитаи :winky:Юзьре адаша ти тежи бре :mhihi:


Не си прочел колега, питам определено за не сбирщайн :mhihi: . Ако ми се предложи цялостно готово решение събрано няма грижи ама Аз да се занимавам 8) .


380 400мм и ке ти траат 20ки джанти :mhihi:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Мнение от бонго » 09 Ное 2008, 21:56

естественно в моя случай и бюджет на прекъснал студент - Е30 и 17-ки
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 09 Ное 2008, 22:05

бонго написа:естественно в моя случай и бюджет на прекъснал студент - Е30 и 17-ки

еми 330мм значи макс
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Мнение от бонго » 09 Ное 2008, 22:16

Основните параметри са ми ясни но, каква е разликата между диск от една и две части?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 09 Ное 2008, 22:32

бонго написа:Основните параметри са ми ясни но, каква е разликата между диск от една и две части?

еми че диска се маха от часта дето се захваша за главината ..
и там вече са 2 вида .. влаващи и стационарни .. като плаващите са по- по- и помагат при загряване и изтиване да не се криви диска ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Мнение от бонго » 09 Ное 2008, 22:42

..... написа:
бонго написа:Основните параметри са ми ясни но, каква е разликата между диск от една и две части?

еми че диска се маха от часта дето се захваша за главината ..
и там вече са 2 вида .. влаващи и стационарни .. като плаващите са по- по- и помагат при загряване и изтиване да не се криви диска ...


това за диска е ясно, че се маха :). Незнаех, че плаващите са по добри :). Сигурно заради алуминиевия център има и по добро топлоотделяне.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 09 Ное 2008, 22:53

бонго написа:
..... написа:
бонго написа:Основните параметри са ми ясни но, каква е разликата между диск от една и две части?

еми че диска се маха от часта дето се захваша за главината ..
и там вече са 2 вида .. влаващи и стационарни .. като плаващите са по- по- и помагат при загряване и изтиване да не се криви диска ...


това за диска е ясно, че се маха :). Незнаех, че плаващите са по добри :). Сигурно заради алуминиевия център има и по добро топлооделяне.

не просто приплаването на диска тои не се криви а леко мърда и после се връща в изходна позиция ... загледай предните дискове на моторите по бензиностанциите хехе
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Мнение от бонго » 10 Ное 2008, 17:15

Е кво никой не е слагал така ли? :mhihi:
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 10 Ное 2008, 17:20

ето Дилян кво направи
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%F7%EA%E8
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Мнение от бонго » 10 Ное 2008, 17:27

Ако каже че може да го повтори става иначе само иформативно
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook