Гоолеми спирачки
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
Гоолеми спирачки
Колеги,
Интересува ме, слагал ли е някой афтермаркет спирачни китове на Е30-ка? Говорим за 310-330мм диск мин 28мм и от 4-10 бутала на апарат. Производители много оферти също
. Спрял съм се на точно 6 възможни
. Говоря за афтер маркет защото не ми се гледа филма "сбирщайн от поколения автомобили". Като цяло разликата не е толкова фрапанта спрямо сбирщайна. Говорим за реномирани производители не само за марки.
Да видим кой кво и да ли някой се е замислил за тая част от колата, че всички мотор,шпер
а как ще завива и спира еми
. Моля всеки предприел подобна стъпка да сподели впечатления и малко инфо от рода на големина/дебелина има няма дистанционни планки, сменяна ли е помпата и тн.
Интересува ме, слагал ли е някой афтермаркет спирачни китове на Е30-ка? Говорим за 310-330мм диск мин 28мм и от 4-10 бутала на апарат. Производители много оферти също


Да видим кой кво и да ли някой се е замислил за тая част от колата, че всички мотор,шпер



- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
кво ше спираш с тез спирачки ве адаш 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
.
Явка мисля че gazarr беше хакнал някво брембо,и Дилян Пенчев ако не се льжа имаше проект ама...попитаи
Юзьре адаша ти тежи бре 


Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
аз ще тествам едни д2-та .. па да видим
Яворе/Чирковия/, пусни си icq-то да видиш един линк с една s50ка
Яворе/Чирковия/, пусни си icq-то да видиш един линк с една s50ка
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: .
Юзър написа:кво ше спираш с тез спирачки ве адаш
От край време ми се въртят някакви еретични мисли




jorofaceoff написа:Явка мисля че gazarr беше хакнал някво брембо,и Дилян Пенчев ако не се льжа имаше проект ама...попитаиЮзьре адаша ти тежи бре
Не си прочел колега, питам определено за не сбирщайн



- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: .
бонго написа:Юзър написа:кво ше спираш с тез спирачки ве адаш
От край време ми се въртят някакви еретични мисли. Но вчера се возих на едно коле с 380-400мм не разбрах
просто няма такова спиране
. А ако има какво да спирам ще го спирам
jorofaceoff написа:Явка мисля че gazarr беше хакнал някво брембо,и Дилян Пенчев ако не се льжа имаше проект ама...попитаиЮзьре адаша ти тежи бре
Не си прочел колега, питам определено за не сбирщайн. Ако ми се предложи цялостно готово решение събрано няма грижи ама Аз да се занимавам
.
380 400мм и ке ти траат 20ки джанти

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
бонго написа:естественно в моя случай и бюджет на прекъснал студент - Е30 и 17-ки
еми 330мм значи макс
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
бонго написа:Основните параметри са ми ясни но, каква е разликата между диск от една и две части?
еми че диска се маха от часта дето се захваша за главината ..
и там вече са 2 вида .. влаващи и стационарни .. като плаващите са по- по- и помагат при загряване и изтиване да не се криви диска ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
..... написа:бонго написа:Основните параметри са ми ясни но, каква е разликата между диск от една и две части?
еми че диска се маха от часта дето се захваша за главината ..
и там вече са 2 вида .. влаващи и стационарни .. като плаващите са по- по- и помагат при загряване и изтиване да не се криви диска ...
това за диска е ясно, че се маха



- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
бонго написа:..... написа:бонго написа:Основните параметри са ми ясни но, каква е разликата между диск от една и две части?
еми че диска се маха от часта дето се захваша за главината ..
и там вече са 2 вида .. влаващи и стационарни .. като плаващите са по- по- и помагат при загряване и изтиване да не се криви диска ...
това за диска е ясно, че се маха. Незнаех, че плаващите са по добри
. Сигурно заради алуминиевия център има и по добро топлооделяне.
не просто приплаването на диска тои не се криви а леко мърда и после се връща в изходна позиция ... загледай предните дискове на моторите по бензиностанциите хехе
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани