Много странно поведение на температурата на водата.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 1.02.2007

Много странно поведение на температурата на водата.

Мнение от dian_car » 08 Ное 2008, 2:18

Здравейте имам следният проблем. Е39 520i
Въпрос към колегите с 520-ки?
Когато колата е в работна температура (12 часа) и чакате повече време на место започва ли да ви духа студено парното в краката, когато подадете газ и задържите към 2500 оборота и започва да духа топло. Така ли е й при вас или аз имам проблем с охлаждането.

За две седмици ми се случи за 3-ти път. Примерно онзи ден попаднах в задръстване на околовръстното в София. Движа се бавно и прекарвам едвам едвам на пред, температурата бе6е нормална точно на средата; и изведнъв поглеждам че тръгва към бялата черта преди червеното и пощръклях; пуснах климатроника на обдухване на предното стъкло вдигнах оборотите малко и стрелката се върна на средата. Забелязах че го прави когато се движа на много ниски обороти и прекалено бавно. Когато съм в движение извън града или в града никакви проблеми дори да я напъвам яко. Много странна работа. Мисля че двете неща са взаимосвързани.
Ще се радвам ако можете да ми дадете идея от какво е или е нормално.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 08 Ное 2008, 10:14

Не е нормално да се случва това колега. Провери си термостата, най-вероятна причина.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 08 Ное 2008, 10:16

.....или водна помпа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 08 Ное 2008, 13:49

Колега според мен -термостат или водна помпа ,провери и нивото на антифриза ти ,може да има нужда от обезвъздушаване ,успех ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

Мнение от ljubo72 » 09 Ное 2008, 0:27

здр не се притеснявай аз ти гарантирам че е въздух прочети ми мненията за да не ти го тарся аз и ще разбереш как да си решиш проблема.надявам се да успееш и че ще се справиш и разбира се след това до почерпиш :D
писал сам го подробно как се обезвъздушава за е36 и тук е същото

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 09 Ное 2008, 1:00

един глас от мен за водна помпа :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 445
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Мнение от Teogop » 09 Ное 2008, 1:07

Или има въздух в системата или водната помпа превърта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 09 Ное 2008, 1:16

Имаш въздух в системата, не е нито водна помпа, нито термостат ;)
От друга страна, щом имаш въздух, значи имаш теч.Търси и отстранявай.

Също така е добре да си провериш виското!На загрял двигател (на 12h) започни да форсираш на място на 2500-3000 оборота с напомпване на газта за около минута и опитай да спреш перката на радиатора с вестник навит на ролка, ама някой малък вестник, да не е някой "24 часа" и да потрошиш перките!Ако спреш перктата с вестника, виското ти не работи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 09 Ное 2008, 1:18

залагам 50 кинта че е водната помпа :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 09 Ное 2008, 1:19

`DaRkMaN написа:залагам 50 кинта че е водната помпа :mhihi:

Ако и се обосновеш, какво аджеба прави тази водна помпа, за да ги има тези симптоми ти свалям шапка :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 09 Ное 2008, 1:20

Teogop написа:Или има въздух в системата или водната помпа превърта.

:winky: гарантирам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 09 Ное 2008, 1:26

При превъртане на водна помпа, няма да може да я охлади ако ще да пусне парното на 200%, виското на 300% и перката на климатика на 500%!
@dian_car казва, че като е пуснал парното на мах и температурата му се е върнала, това е достаъчно да се изключи превъртане на импелера на помпата ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 09 Ное 2008, 1:30

колега виж сега цял ден съм бил на работа и никак не ми се влиза в дълбоки дискусии и т.н. :) нека да отиде да види момчето и ще говорим после кой е прав ако има значение за теб :) за мен е 100% водна помпа :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 09 Ное 2008, 9:39

Още един глас за термостат

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

Мнение от ljubo72 » 09 Ное 2008, 13:56

100% е въздух

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook