Много странно поведение на температурата на водата.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Много странно поведение на температурата на водата.
Здравейте имам следният проблем. Е39 520i
Въпрос към колегите с 520-ки?
Когато колата е в работна температура (12 часа) и чакате повече време на место започва ли да ви духа студено парното в краката, когато подадете газ и задържите към 2500 оборота и започва да духа топло. Така ли е й при вас или аз имам проблем с охлаждането.
За две седмици ми се случи за 3-ти път. Примерно онзи ден попаднах в задръстване на околовръстното в София. Движа се бавно и прекарвам едвам едвам на пред, температурата бе6е нормална точно на средата; и изведнъв поглеждам че тръгва към бялата черта преди червеното и пощръклях; пуснах климатроника на обдухване на предното стъкло вдигнах оборотите малко и стрелката се върна на средата. Забелязах че го прави когато се движа на много ниски обороти и прекалено бавно. Когато съм в движение извън града или в града никакви проблеми дори да я напъвам яко. Много странна работа. Мисля че двете неща са взаимосвързани.
Ще се радвам ако можете да ми дадете идея от какво е или е нормално.
Въпрос към колегите с 520-ки?
Когато колата е в работна температура (12 часа) и чакате повече време на место започва ли да ви духа студено парното в краката, когато подадете газ и задържите към 2500 оборота и започва да духа топло. Така ли е й при вас или аз имам проблем с охлаждането.
За две седмици ми се случи за 3-ти път. Примерно онзи ден попаднах в задръстване на околовръстното в София. Движа се бавно и прекарвам едвам едвам на пред, температурата бе6е нормална точно на средата; и изведнъв поглеждам че тръгва към бялата черта преди червеното и пощръклях; пуснах климатроника на обдухване на предното стъкло вдигнах оборотите малко и стрелката се върна на средата. Забелязах че го прави когато се движа на много ниски обороти и прекалено бавно. Когато съм в движение извън града или в града никакви проблеми дори да я напъвам яко. Много странна работа. Мисля че двете неща са взаимосвързани.
Ще се радвам ако можете да ми дадете идея от какво е или е нормално.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега според мен -термостат или водна помпа ,провери и нивото на антифриза ти ,може да има нужда от обезвъздушаване ,успех 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
здр не се притеснявай аз ти гарантирам че е въздух прочети ми мненията за да не ти го тарся аз и ще разбереш как да си решиш проблема.надявам се да успееш и че ще се справиш и разбира се след това до почерпиш
писал сам го подробно как се обезвъздушава за е36 и тук е същото

писал сам го подробно как се обезвъздушава за е36 и тук е същото
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Имаш въздух в системата, не е нито водна помпа, нито термостат
От друга страна, щом имаш въздух, значи имаш теч.Търси и отстранявай.
Също така е добре да си провериш виското!На загрял двигател (на 12h) започни да форсираш на място на 2500-3000 оборота с напомпване на газта за около минута и опитай да спреш перката на радиатора с вестник навит на ролка, ама някой малък вестник, да не е някой "24 часа" и да потрошиш перките!Ако спреш перктата с вестника, виското ти не работи.

От друга страна, щом имаш въздух, значи имаш теч.Търси и отстранявай.
Също така е добре да си провериш виското!На загрял двигател (на 12h) започни да форсираш на място на 2500-3000 оборота с напомпване на газта за около минута и опитай да спреш перката на радиатора с вестник навит на ролка, ама някой малък вестник, да не е някой "24 часа" и да потрошиш перките!Ако спреш перктата с вестника, виското ти не работи.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
`DaRkMaN написа:залагам 50 кинта че е водната помпа
Ако и се обосновеш, какво аджеба прави тази водна помпа, за да ги има тези симптоми ти свалям шапка

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
При превъртане на водна помпа, няма да може да я охлади ако ще да пусне парното на 200%, виското на 300% и перката на климатика на 500%!
@dian_car казва, че като е пуснал парното на мах и температурата му се е върнала, това е достаъчно да се изключи превъртане на импелера на помпата
@dian_car казва, че като е пуснал парното на мах и температурата му се е върнала, това е достаъчно да се изключи превъртане на импелера на помпата

- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани