Каква профилактика правиме на Бимите
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Каква профилактика правиме на Бимите
За сега това е, пускам темичката за да споделите и вие каква профилактика правите. Давайте да видиме кой какво прави и кой какво пропуска
Да споделя аз най-напред какво направих по мойта ТДС-ка:
1-во - Минах през Супер дизел, там за мое щастие се оказа, че всичко е наред. Смених само маркуча от филтъра към помпата понеже се оказа побългарен нещо, явно са решили да спестят 50 кинта за оригинален.
2-ро - прочетох в Е34 раздела за почистване на Мап сензора. Свалих моя изглеждаше, като нов и все пак го прочистих със някакъв контактен спрей, пръснах и буксата за всеки случай. Е направо не очаквах такъв ефект да си призная. Осезаемо се промени динамиката.
3-то - Въздушния филтър го погледнах, на 5000 км и се е запушил отвсякъде... утре ще го сменям и него.
Идеята е не да чакаме колите да се счупят ами просто да направиме така че двигателите да работят спокойно.
Интересното е, че в сервизите в които ходих все ми казваха абе карай си я щом нямаш оплаквания... явно са свикнали хората да си вкарват колите само като се счупят.

Да споделя аз най-напред какво направих по мойта ТДС-ка:
1-во - Минах през Супер дизел, там за мое щастие се оказа, че всичко е наред. Смених само маркуча от филтъра към помпата понеже се оказа побългарен нещо, явно са решили да спестят 50 кинта за оригинален.
2-ро - прочетох в Е34 раздела за почистване на Мап сензора. Свалих моя изглеждаше, като нов и все пак го прочистих със някакъв контактен спрей, пръснах и буксата за всеки случай. Е направо не очаквах такъв ефект да си призная. Осезаемо се промени динамиката.
3-то - Въздушния филтър го погледнах, на 5000 км и се е запушил отвсякъде... утре ще го сменям и него.
Идеята е не да чакаме колите да се счупят ами просто да направиме така че двигателите да работят спокойно.
Интересното е, че в сервизите в които ходих все ми казваха абе карай си я щом нямаш оплаквания... явно са свикнали хората да си вкарват колите само като се счупят.
- M_krika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0d и F15 M50d
- Мечтае да кара: BMW




Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive
Ами аз имах едно замисляне като нястъпя газта, сега стана по-пъргава колата и реагира по-бързо. Явно нещо не е работил като хората при мен.
Сваля се за 2 мин пръскаш го със спрейче, зачистваш буксите чакаш да изсъхне и слагаш. Внимавай да не объркаш маркучетата за вакумчетата.
Имай предвид, че ако си работи като хората при теб вероятно няма да усетиш разлика.
Сваля се за 2 мин пръскаш го със спрейче, зачистваш буксите чакаш да изсъхне и слагаш. Внимавай да не объркаш маркучетата за вакумчетата.
Имай предвид, че ако си работи като хората при теб вероятно няма да усетиш разлика.
въздушния филтър го духнем с компресор за въздух и прахусмукачка, както и тези на климатроника, забърсвам прахта на двигатела чат пат, вътре в купето гледам да е чисто като аптека, немски ароматизатори душка си на папая и лимон много арно, никога не се е пушило от как е в моите ръце, мия я често и това е, чат пат се полъзгаме с жената отзад на кожата и те това е 

Като каза ароматизатори и се сетих че ми се появи някаква миризма в купето като пуснах парното. Оправих работата с някакъв спрей с маркуч, ама му забравих името, та маркуча се завира в отворите на парното и се пръска смело.
Ако някой го интересува името на препарата ще го погледна утре, че ми остана в багажника.
Ако някой го интересува името на препарата ще го погледна утре, че ми остана в багажника.
- gigov
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: перник
- Пол: Мъж
- Кара: e 39 525tds
Смяна на въздушен филтър на 4000км. ,горивен и масло максимум на 7500-8000,следене нивото на антифриза,спирачна течност(за сега нивото е постоянно не се променя),преглед на окачване и ходова част на три месеца,по възможност хубави гуми и гориво.В общи линий е това
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Каква профилактика правиме на Бимите
ja написа:
2-ро - прочетох в Е34 раздела за почистване на Мап сензора. Свалих моя изглеждаше, като нов и все пак го прочистих със някакъв контактен спрей, пръснах и буксата за всеки случай. Е направо не очаквах такъв ефект да си призная. Осезаемо се промени динамиката.
За разлика от Е34 при Е39 няма МАП сензор, а дебитомер. Той ако се прецака е най-добре да се смени с нов, иначе колата не е ясно в какъв режим работи и може да се вдигне доста разхода. Дали работи добре или не дебитомера се установява при диагностика.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Колега недей така че ще се спукам от смях с теб ако няма мап-сензор кой мери налягането в колектора а??? и за твое сведение не пречи колата да има и мап и дебитомер или маф както му е терминологията и за малко инфо мап значи абсолютно налягане в колекторните тръби
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
anzak написа:Колега недей така че ще се спукам от смях с теб ако няма мап-сензор кой мери налягането в колектора а??? и за твое сведение не пречи колата да има и мап и дебитомер или маф както му е терминологията и за малко инфо мап значи абсолютно налягане в колекторните тръби
Колега anzak, мерси за "лекцията", но преди съвсем да си се "спукал от смях" би ли ми показал на схемата къде се намира MAP сензора на Е39? МAF сензора е под № 1, но МАР-а нещо не го виждам... или е време аз да се посмея

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=15&hl=1
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Виж дали ще го откриеш на някоя от схемите по-долу:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=40
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=13&fg=15
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=40
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=13&fg=15
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=15&hl=1
ми ето ти го колега и за инфо се слага на всички модели тдс без зна4ение дали ще е на е34 е36 е38 или е39
ми ето ти го колега и за инфо се слага на всички модели тдс без зна4ение дали ще е на е34 е36 е38 или е39
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
При Е34 МАП сензора и датчика за температурата на входящия въздух са главните, определящи за подаваното гориво. При Е39 за целта се използва MAF сензор (дебитомер). Този "датчик за налягане" от схемата предполагам се използва за следене работата на ЕГР клапана?
Както и да е, излишно разводнихме темата, за което се извинявам.
Всъщност първоначалната ми идея да пиша беше да кажа, че дебитомера не е хубаво да се чисти, профилактира или рециклира, ами е най-добре да се смени с нов, за правилната работа на двигателя.
Иначе почистването на клемите и контактите на всички датчици е само за добро
Както и да е, излишно разводнихме темата, за което се извинявам.
Всъщност първоначалната ми идея да пиша беше да кажа, че дебитомера не е хубаво да се чисти, профилактира или рециклира, ами е най-добре да се смени с нов, за правилната работа на двигателя.
Иначе почистването на клемите и контактите на всички датчици е само за добро

73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани