Чукане на повдигачи... Е34, 520i, M50B20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Re: Чукане на повдигачи... Е34, 520i, M50B20

Мнение от rado_rf » 06 Ное 2008, 18:36

vodach написа:
net_master написа:лопат, когато е студена, което предполагам се дължи на това, че маслото е за смяна, но по-интересното е, че на моменти претропват и при по-висока температура, примерно при 50-60 градуса и то много особено, тръгват, спират...ту лопат, ту не...не знам дали по принцип е така, понеже отскоро имам M50... Сори ако се повтаря темата някъде, не можах да открия отговор точно на моя въпрос..
Благодаря предварително


Ще взема отношения, че онзи ден отаварях повдигачи.

Първи симптом на хидравлични повдигачите (не се влиаят от температурата!!!):
Причукват в първите секунди като запалиш колата. Често се случва можеш да караш без проблем. Смени маслото и ръчни добавка.

Втори симпотом:
Почват да чукат на високи обороти. Това опеределно на са повдигачи. Друг път ще разкажа от какво е.

Трети симптом:
Когато запали почват да чука ти не спират. Имаш блокирал повдигач. Не се оправя с нищо освен с ремонт. Не се препоръчва да караш повече от 200-300 км така, защото се образува нагар по леглото на клапана също се прецаква маслото като цяло.

Щом, ту причукват ту не, опитай се да направиш промивка на ДВГ-то. Отиваш и копуваш STP добавка за проминване на двигател от някоя бензиностанция или автомагазин (~ 15 лв). Сипваш съдържанието в ДВГ-то и палиш. Нека поработи 20-тина мин. Източваш старото масло. Целта на тази промивка е да възстанови пропоскливостта на повдигачите и на маслената магистрала, ако има задръсвания, ако е от това, като цяло. 50% че ще има ефект. Старото масло много често запушва и клапите на повдигачите. Ако постоянно чука, не си прави труд с промивката няма да ги спасиш.

Успех.



Бравос. Много полезно. На мен ми предстои смяна на маслото и май ще трябва да я приложа тази процедура. Изтракват само при палене и то за около секунда и после мирясват.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 06 Ное 2008, 20:28

Ами "умни глави" ми казаха, че някой мотори събирали 6 и нещо, а други 7 нещо :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 06 Ное 2008, 22:25

net_master написа:Ами "умни глави" ми казаха, че някой мотори събирали 6 и нещо, а други 7 нещо :mhihi:
...M50B20 мотора събира 5,8 по каталог !!!
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 06 Ное 2008, 22:36

TazzMann написа:
net_master написа:Ами "умни глави" ми казаха, че някой мотори събирали 6 и нещо, а други 7 нещо :mhihi:
...M50B20 мотора събира 5,8 по каталог !!!

зависи на кое купе е :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 06 Ное 2008, 22:51

TazzMann написа:
net_master написа:Ами "умни глави" ми казаха, че някой мотори събирали 6 и нещо, а други 7 нещо :mhihi:
...M50B20 мотора събира 5,8 по каталог !!!


На мен като ми сменят маслото и все остава половин литър за доливане. Тоест моя побира към 5.5-5.6 .

Моите подвигачи също тракат само след запалването, ама сега с последното масло 5W-40 Midland е по-добре от предното 10-50 Midland. И като цяло мисля, че е хубаво маслото.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 06 Ное 2008, 23:35

Каква СЕЛЕНИЯ бе това малсло ли е?!! Ще ти покажа каталога на Ланчия Капа да видиш че за разлика от немските масла, които са обезпечени почти до живот, за италианските трансмисионите масла се сменят на 100 хил км.
SELENIA си е истиска селяния да караш с нея. :twisted:
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 07 Ное 2008, 16:39

vodach написа:Каква СЕЛЕНИЯ бе това малсло ли е?!! Ще ти покажа каталога на Ланчия Капа да видиш че за разлика от немските масла, които са обезпечени почти до живот, за италианските трансмисионите масла се сменят на 100 хил км.
SELENIA си е истиска селяния да караш с нея. :twisted:
...господин "професор" (компетентен по всички въпроси) запознат ли сте случайно с факта че Каппа-та е с предни задвижващи колела а при тях трансмисията стои по различен начин ?! И че случайно скорости и диференциал са на едно място с едно масло и за това се сменява по-често. А също така че дали си сменя и на колко време или километри маслото изцяло се определя от начина на смазване в дадената трансмисия а не толко от маслото (немско или италианско) в нея ?! Пък и тука никой не е говорил за трансмисйонно масло а и от къде се извади ти най-разбиращ от масла, ти с кво караш ???
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 07 Ное 2008, 16:50

Pavlinius написа:
TazzMann написа:
net_master написа:Ами "умни глави" ми казаха, че някой мотори събирали 6 и нещо, а други 7 нещо :mhihi:
...M50B20 мотора събира 5,8 по каталог !!!


На мен като ми сменят маслото и все остава половин литър за доливане. Тоест моя побира към 5.5-5.6 .

Моите подвигачи също тракат само след запалването, ама сега с последното масло 5W-40 Midland е по-добре от предното 10-50 Midland. И като цяло мисля, че е хубаво маслото.
...може и да ти остава малко от старото по магистралите или да имаш налепи, отайки по картера :dunno: ! По каталог е 5,8л мисля с филтъра даже !!! Мен при смяна ми остава около 250гр. от 6л. :roll: :roll: :roll:
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Чукане на повдигачи... Е34, 520i, M50B20

Мнение от laviatan » 07 Ное 2008, 17:09

vodach написа:
Втори симпотом:
Почват да чукат на високи обороти. Това опеределно на са повдигачи. Друг път ще разкажа от какво е.


Е я кажи какво е това че моята е с такива симптоми :mhihi:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 07 Ное 2008, 20:35

TazzMann написа:
vodach написа:Каква СЕЛЕНИЯ бе това малсло ли е?!! Ще ти покажа каталога на Ланчия Капа да видиш че за разлика от немските масла, които са обезпечени почти до живот, за италианските трансмисионите масла се сменят на 100 хил км.
SELENIA си е истиска селяния да караш с нея. :twisted:
...господин "професор" (компетентен по всички въпроси) запознат ли сте случайно с факта че Каппа-та е с предни задвижващи колела а при тях трансмисията стои по различен начин ?! И че случайно скорости и диференциал са на едно място с едно масло и за това се сменява по-често. А също така че дали си сменя и на колко време или километри маслото изцяло се определя от начина на смазване в дадената трансмисия а не толко от маслото (немско или италианско) в нея ?! Пък и тука никой не е говорил за трансмисйонно масло а и от къде се извади ти най-разбиращ от масла, ти с кво караш ???


хахахах пичага си тии прие ми провокацията.
Ще ти покажа една сравнителна таблица за тест на маслата в равни и други условия. Там разликата в мазилните свойства и други параметри между марките при използване на едно и също масло е смешна. Иначе след като и деф. и скоростите са на едно и също място, тогава, защо Audi i VW също са обезпечени до живот. Положението е същото при Рено. За Ситруен и Пежо не знам. Италианската стока е кофти и за колите и за "Seleniata"
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Re: Чукане на повдигачи... Е34, 520i, M50B20

Мнение от vodach » 07 Ное 2008, 20:47

laviatan написа:
vodach написа:
Втори симпотом:
Почват да чукат на високи обороти. Това опеределно на са повдигачи. Друг път ще разкажа от какво е.


Е я кажи какво е това че моята е с такива симптоми :mhihi:


Чукат буталата или черупковите лагери на биелите са заминали.
В първия случай, продавачите често сменят само сегменти и не пристъргват цилиндъра за да сложат бутала на ремонтен размер. Резултата, е че имаш компресия, обаче имаш и причукване.
Във втория случай не е достигало масло за съответните плаващи (черупкови) лагери. Прични много..... каране без масло за малко, запушени маслени магисртали, кофти маслена помпа и др.

Във всеки случай те чака "изваждане" зависи дали ще проверяваш черупките, а ако не е от тях ужас.

Дано съм бил полезен.
Дай ся 5 лв. :mhihi:
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 07 Ное 2008, 21:43

бе то май има разлика като чукат повдигачи и бутала и лагери :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 07 Ное 2008, 21:51

павката написа:бе то май има разлика като чукат повдигачи и бутала и лагери :roll:
...ми има разбира се. Едното е като удар на чук по :dummy: наковална а другото като щракане на пръсти на пиян чалгаджия :drinking: в кръчма :have one:
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 08 Ное 2008, 23:22

TazzMann написа:
павката написа:бе то май има разлика като чукат повдигачи и бутала и лагери :roll:
...ми има разбира се. Едното е като удар на чук по :dummy: наковална а другото като щракане на пръсти на пиян чалгаджия :drinking: в кръчма :have one:
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


хахаха.

Има ама ние можем само да предполагам, и да даваме инфо. Докато не сложиш слушалките на ушите... "ни става ва" :P
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 04 Яну 2009, 2:35

Така де...та не знам дали казах, ама като смених маслото не се оправи, спират да почукват (като на пиян чалгаджия слава богу :) ) след като стигне нормална работна температура, даже мисля че и малко преди това на около 60-70 градуса предполагам..
Тънкия момент е че вече не чукат понеже колата е счупена, съединител и скоростна заминаха.... кофти бърнаут май направих :( :dunno:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook