Чукане на повдигачи... Е34, 520i, M50B20
Модератор: Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Чукане на повдигачи... Е34, 520i, M50B20
vodach написа:net_master написа:лопат, когато е студена, което предполагам се дължи на това, че маслото е за смяна, но по-интересното е, че на моменти претропват и при по-висока температура, примерно при 50-60 градуса и то много особено, тръгват, спират...ту лопат, ту не...не знам дали по принцип е така, понеже отскоро имам M50... Сори ако се повтаря темата някъде, не можах да открия отговор точно на моя въпрос..
Благодаря предварително
Ще взема отношения, че онзи ден отаварях повдигачи.
Първи симптом на хидравлични повдигачите (не се влиаят от температурата!!!):
Причукват в първите секунди като запалиш колата. Често се случва можеш да караш без проблем. Смени маслото и ръчни добавка.
Втори симпотом:
Почват да чукат на високи обороти. Това опеределно на са повдигачи. Друг път ще разкажа от какво е.
Трети симптом:
Когато запали почват да чука ти не спират. Имаш блокирал повдигач. Не се оправя с нищо освен с ремонт. Не се препоръчва да караш повече от 200-300 км така, защото се образува нагар по леглото на клапана също се прецаква маслото като цяло.
Щом, ту причукват ту не, опитай се да направиш промивка на ДВГ-то. Отиваш и копуваш STP добавка за проминване на двигател от някоя бензиностанция или автомагазин (~ 15 лв). Сипваш съдържанието в ДВГ-то и палиш. Нека поработи 20-тина мин. Източваш старото масло. Целта на тази промивка е да възстанови пропоскливостта на повдигачите и на маслената магистрала, ако има задръсвания, ако е от това, като цяло. 50% че ще има ефект. Старото масло много често запушва и клапите на повдигачите. Ако постоянно чука, не си прави труд с промивката няма да ги спасиш.
Успех.
Бравос. Много полезно. На мен ми предстои смяна на маслото и май ще трябва да я приложа тази процедура. Изтракват само при палене и то за около секунда и после мирясват.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...M50B20 мотора събира 5,8 по каталог !!!net_master написа:Ами "умни глави" ми казаха, че някой мотори събирали 6 и нещо, а други 7 нещо
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
TazzMann написа:...M50B20 мотора събира 5,8 по каталог !!!net_master написа:Ами "умни глави" ми казаха, че някой мотори събирали 6 и нещо, а други 7 нещо
зависи на кое купе е


TazzMann написа:...M50B20 мотора събира 5,8 по каталог !!!net_master написа:Ами "умни глави" ми казаха, че някой мотори събирали 6 и нещо, а други 7 нещо
На мен като ми сменят маслото и все остава половин литър за доливане. Тоест моя побира към 5.5-5.6 .
Моите подвигачи също тракат само след запалването, ама сега с последното масло 5W-40 Midland е по-добре от предното 10-50 Midland. И като цяло мисля, че е хубаво маслото.
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Каква СЕЛЕНИЯ бе това малсло ли е?!! Ще ти покажа каталога на Ланчия Капа да видиш че за разлика от немските масла, които са обезпечени почти до живот, за италианските трансмисионите масла се сменят на 100 хил км.
SELENIA си е истиска селяния да караш с нея.
SELENIA си е истиска селяния да караш с нея.

"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...господин "професор" (компетентен по всички въпроси) запознат ли сте случайно с факта че Каппа-та е с предни задвижващи колела а при тях трансмисията стои по различен начин ?! И че случайно скорости и диференциал са на едно място с едно масло и за това се сменява по-често. А също така че дали си сменя и на колко време или километри маслото изцяло се определя от начина на смазване в дадената трансмисия а не толко от маслото (немско или италианско) в нея ?! Пък и тука никой не е говорил за трансмисйонно масло а и от къде се извади ти най-разбиращ от масла, ти с кво караш ???vodach написа:Каква СЕЛЕНИЯ бе това малсло ли е?!! Ще ти покажа каталога на Ланчия Капа да видиш че за разлика от немските масла, които са обезпечени почти до живот, за италианските трансмисионите масла се сменят на 100 хил км.
SELENIA си е истиска селяния да караш с нея.
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...може и да ти остава малко от старото по магистралите или да имаш налепи, отайки по картераPavlinius написа:TazzMann написа:...M50B20 мотора събира 5,8 по каталог !!!net_master написа:Ами "умни глави" ми казаха, че някой мотори събирали 6 и нещо, а други 7 нещо
На мен като ми сменят маслото и все остава половин литър за доливане. Тоест моя побира към 5.5-5.6 .
Моите подвигачи също тракат само след запалването, ама сега с последното масло 5W-40 Midland е по-добре от предното 10-50 Midland. И като цяло мисля, че е хубаво маслото.




Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Чукане на повдигачи... Е34, 520i, M50B20
vodach написа:
Втори симпотом:
Почват да чукат на високи обороти. Това опеределно на са повдигачи. Друг път ще разкажа от какво е.
Е я кажи какво е това че моята е с такива симптоми

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
TazzMann написа:...господин "професор" (компетентен по всички въпроси) запознат ли сте случайно с факта че Каппа-та е с предни задвижващи колела а при тях трансмисията стои по различен начин ?! И че случайно скорости и диференциал са на едно място с едно масло и за това се сменява по-често. А също така че дали си сменя и на колко време или километри маслото изцяло се определя от начина на смазване в дадената трансмисия а не толко от маслото (немско или италианско) в нея ?! Пък и тука никой не е говорил за трансмисйонно масло а и от къде се извади ти най-разбиращ от масла, ти с кво караш ???vodach написа:Каква СЕЛЕНИЯ бе това малсло ли е?!! Ще ти покажа каталога на Ланчия Капа да видиш че за разлика от немските масла, които са обезпечени почти до живот, за италианските трансмисионите масла се сменят на 100 хил км.
SELENIA си е истиска селяния да караш с нея.
хахахах пичага си тии прие ми провокацията.
Ще ти покажа една сравнителна таблица за тест на маслата в равни и други условия. Там разликата в мазилните свойства и други параметри между марките при използване на едно и също масло е смешна. Иначе след като и деф. и скоростите са на едно и също място, тогава, защо Audi i VW също са обезпечени до живот. Положението е същото при Рено. За Ситруен и Пежо не знам. Италианската стока е кофти и за колите и за "Seleniata"
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: Чукане на повдигачи... Е34, 520i, M50B20
laviatan написа:vodach написа:
Втори симпотом:
Почват да чукат на високи обороти. Това опеределно на са повдигачи. Друг път ще разкажа от какво е.
Е я кажи какво е това че моята е с такива симптоми
Чукат буталата или черупковите лагери на биелите са заминали.
В първия случай, продавачите често сменят само сегменти и не пристъргват цилиндъра за да сложат бутала на ремонтен размер. Резултата, е че имаш компресия, обаче имаш и причукване.
Във втория случай не е достигало масло за съответните плаващи (черупкови) лагери. Прични много..... каране без масло за малко, запушени маслени магисртали, кофти маслена помпа и др.
Във всеки случай те чака "изваждане" зависи дали ще проверяваш черупките, а ако не е от тях ужас.
Дано съм бил полезен.
Дай ся 5 лв.

"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
бе то май има разлика като чукат повдигачи и бутала и лагери 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...ми има разбира се. Едното е като удар на чук попавката написа:бе то май има разлика като чукат повдигачи и бутала и лагери








Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
TazzMann написа:...ми има разбира се. Едното е като удар на чук попавката написа:бе то май има разлика като чукат повдигачи и бутала и лагеринаковална а другото като щракане на пръсти на пиян чалгаджия
в кръчма
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
хахаха.
Има ама ние можем само да предполагам, и да даваме инфо. Докато не сложиш слушалките на ушите... "ни става ва"

"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Така де...та не знам дали казах, ама като смених маслото не се оправи, спират да почукват (като на пиян чалгаджия слава богу
) след като стигне нормална работна температура, даже мисля че и малко преди това на около 60-70 градуса предполагам..
Тънкия момент е че вече не чукат понеже колата е счупена, съединител и скоростна заминаха.... кофти бърнаут май направих


Тънкия момент е че вече не чукат понеже колата е счупена, съединител и скоростна заминаха.... кофти бърнаут май направих


48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани