какво следва ? решен проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
какво следва ? решен проблем
интересно ми е дали е проблем или не
от както застудя извънграцко с нормално каране (90-110) температурата не седи на 12 часа, а да речем на 11 часа.. и така си седи ! ако я настъпа колата мъжката си се качва без проблем на 12 часа
е това проблем ли е? и сериозен ли е, или може би е сложен някакъв немски термостат пригоден за летен или , знам ли и аз ? колата е 520 бензин с лъвско сърце и душа
ПС. и миналата зима я карах така
от както застудя извънграцко с нормално каране (90-110) температурата не седи на 12 часа, а да речем на 11 часа.. и така си седи ! ако я настъпа колата мъжката си се качва без проблем на 12 часа
е това проблем ли е? и сериозен ли е, или може би е сложен някакъв немски термостат пригоден за летен или , знам ли и аз ? колата е 520 бензин с лъвско сърце и душа

ПС. и миналата зима я карах така

Последна промяна Ca_Ma на 15 Ное 2008, 9:42, променена общо 1 път
- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
нищо ти няма бе брат, купи си по-големи джапанки и всичко ще си дойде на мястото
п.п.: мой, ти кога я направи 2.8, нали беше с 2.0???

п.п.: мой, ти кога я направи 2.8, нали беше с 2.0???

My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега мисля че е термостат ,аз как става от 520 -528 като смениш отзад цифритеmoni76 написа:нищо ти няма бе брат, купи си по-големи джапанки и всичко ще си дойде на мястото![]()
п.п.: мой, ти кога я направи 2.8, нали беше с 2.0???



Нищо лично ,Просто бизнес !
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Термостат е .. и аз моя трябв ад аго сменям щото на дълъг път не седи където трябва:)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
значи и аз ще сменям моя мерси..
монка брат по големите джапанки нали заминаха за твоята нова красавица, и зима и лете си карам е39-та вече с 205/65/15 и не ги усеща, да не говориме за возия, дори вози горе доло една идея по добре от х5-та, като не забравяме разликата 15 цола и 20 на 315/35..
а нали се заговорихме за по големите джапанки, разликата почти не се вижда

монка брат по големите джапанки нали заминаха за твоята нова красавица, и зима и лете си карам е39-та вече с 205/65/15 и не ги усеща, да не говориме за возия, дори вози горе доло една идея по добре от х5-та, като не забравяме разликата 15 цола и 20 на 315/35..
а нали се заговорихме за по големите джапанки, разликата почти не се вижда


а
абе друго си е возията на е39 а 

******Colin McRae 1968-2007******


http://www.vbox7.com/play:6781825e



- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Колега,100 % термостат!Аз моята като я взех загряваше по бавно,на надолнище падаше стрелката на 11 ч.Изчетох всичко по темата за термостата и го смених.Резултата-стрелката не мърда от 12 ч при никакви ситуации и каране.Успех!
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Ако антифриза са ти сипали в камор със сигурност са те ръснали стабилно ...поне за смяна на атифриз + труд към 150 лв беше

и аз съм против това ремонти в оторизирани сервизи защото си имам хора, ама нали това е по охладителната система и за това реших там, та ето какво пише на листа, наистина си е скъпо, но пък труда явно си е един и същт за кола на 10 г и за кола на 2 г
Подготовка на автомобила - 5.00
Демонтаж/монтаж термостат или смяна - 55.00
Обезвъздушаване и проверка плътността на охладит. - 20.00
тотал: 80 лв
О-пръстен термостат - 2.05
Гарнитура - 2.05
Термостат 92 *С - 57.58
Антифриз BMW 1.5 L - 12.54
тотал: 74.22 лв
общо : 154.22 + ДДС 20% (30 лв) = 185 =)
Подготовка на автомобила - 5.00
Демонтаж/монтаж термостат или смяна - 55.00
Обезвъздушаване и проверка плътността на охладит. - 20.00
тотал: 80 лв
О-пръстен термостат - 2.05
Гарнитура - 2.05
Термостат 92 *С - 57.58
Антифриз BMW 1.5 L - 12.54
тотал: 74.22 лв
общо : 154.22 + ДДС 20% (30 лв) = 185 =)
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани