Чукане на повдигачи... Е34, 520i, M50B20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 16 Окт 2008, 18:15

Аз па, все си мисля че не е само от маслото :roll: Ма, нищо де. Ти го смени, па после ще разправяш как е.
Да не се скатаеш, ей :D .
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 16 Окт 2008, 21:00

Внимавай с тези съвети на колегите, че някой път се изхвърлят ! Можели на дърт двигател да сложите толкова рядко масло бе :roll: Нали и моя М50Б20 беше с Мотул 6100 10/40 лятото и се разтропа успокоител и обтегат на ангренажната верига. Сега е с по-гъсто масло. Вярно, че с мотула не се чуваха въобще повдигачите, а сега при палене се чуват, но какво от това - веднага щом го качи до главата млъкват, но пък после знам, че няма да има грижи. 5/40, те новите не вървят с такова бе :mhihi: :help:

Мой съвет - от официален дилър на БМВ търси 15/40, в София например Дарукар/ Камор Ауто / Вари 2000 и т.н. Ще ти дойде на добра цена (10/40-ката е около 10 лева литъра, а 15/40 още по-малко) и заеби тия мотули, кастроли и чудесии. Там гаранция, че ще е хубаво.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 16 Окт 2008, 21:28

Абе не знам другите разбирачи какво казват но BMW Препоръчва CASTROL!!!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 16 Окт 2008, 23:08

Е аз това казвам - да си купи масло от официален дилър на БМВ, защото кастрола по кварталните магазинчета и бензиностанции няма нищо общо с оригинала.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 623
Регистриран на: 4.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 М5
Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК

Мнение от KON4ETO » 17 Окт 2008, 9:08

АБЕ И АЗ МИСЛЯ ЧЕ НЕ Е ОТ МАСЛОТО ЗАЩОТО АЗ ГО СМЕНИХ НА МОЙТА ПАРВАТА БАВАРКА А МА ТЕ ПРОДАЛЖАВАХА ДА ЧУКАТ НА СЛЕДВАЩАТА СМЯНА НА МАСЛОТО РАЗГЛОБВАНЕ СМЕНИХ ТИЯ КОИТО ЧУКАХА И ТЯ ЗАСПА :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 17 Окт 2008, 10:31

rdvr_burgas написа:Сипваш Мотул 6100 10W40 и забравяш....моите почукваха за малко при запалването, но с това масло има видимо подобрение ;)


:yes: :yes: :yes: :driving: :driving: :driving:
Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 05 Ное 2008, 20:15

Сменихме маслото, няма да казвам какво сложих, ама един два повдигача май си продължиха да си чукат при студен мотор, ама е доста по-добре отпреди, тъй че няма да го правя на проблем :)
Благодаря на всички, закривам темата :)

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 05 Ное 2008, 21:14

Аре, кажи какво масло сложи, де. Не се срамувай.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 05 Ное 2008, 21:17

Син Shell Helix 10W40

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 05 Ное 2008, 22:54

net_master написа:Син Shell Helix 10W40
...да беше си сложил Селения-та, вискозитета и е същия. Аз съм с Голд вече 5-6 смяна и съм доволен. Само дето цената му е пораснала от последната ми смяна а и моя човек се е махнал от магазина та и отстъпка не хванах (26лв. за 2л. - рак ме хвана :paranoid: ). Смених го преди две седмици и веднага му навъртях 2500км. :driving: за 48 часа, след което го проверих пак и нямаше промяна нито в цвета (пчелен мед) нито в количеството !!!
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Re: Чукане на повдигачи... Е34, 520i, M50B20

Мнение от vodach » 05 Ное 2008, 22:55

net_master написа:лопат, когато е студена, което предполагам се дължи на това, че маслото е за смяна, но по-интересното е, че на моменти претропват и при по-висока температура, примерно при 50-60 градуса и то много особено, тръгват, спират...ту лопат, ту не...не знам дали по принцип е така, понеже отскоро имам M50... Сори ако се повтаря темата някъде, не можах да открия отговор точно на моя въпрос..
Благодаря предварително


Ще взема отношения, че онзи ден отаварях повдигачи.

Първи симптом на хидравлични повдигачите (не се влиаят от температурата!!!):
Причукват в първите секунди като запалиш колата. Често се случва можеш да караш без проблем. Смени маслото и ръчни добавка.

Втори симпотом:
Почват да чукат на високи обороти. Това опеределно на са повдигачи. Друг път ще разкажа от какво е.

Трети симптом:
Когато запали почват да чука ти не спират. Имаш блокирал повдигач. Не се оправя с нищо освен с ремонт. Не се препоръчва да караш повече от 200-300 км така, защото се образува нагар по леглото на клапана също се прецаква маслото като цяло.

Щом, ту причукват ту не, опитай се да направиш промивка на ДВГ-то. Отиваш и копуваш STP добавка за проминване на двигател от някоя бензиностанция или автомагазин (~ 15 лв). Сипваш съдържанието в ДВГ-то и палиш. Нека поработи 20-тина мин. Източваш старото масло. Целта на тази промивка е да възстанови пропоскливостта на повдигачите и на маслената магистрала, ако има задръсвания, ако е от това, като цяло. 50% че ще има ефект. Старото масло много често запушва и клапите на повдигачите. Ако постоянно чука, не си прави труд с промивката няма да ги спасиш.

Успех.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 05 Ное 2008, 22:58

TazzMann написа:
net_master написа:Син Shell Helix 10W40
...да беше си сложил Селения-та, вискозитета и е същия. Аз съм с Голд вече 5-6 смяна и съм доволен. Само дето цената му е пораснала от последната ми смяна а и моя човек се е махнал от магазина та и отстъпка не хванах (26лв. за 2л. - рак ме хвана :paranoid: ). Смених го преди две седмици и веднага му навъртях 2500км. :driving: за 48 часа, след което го проверих пак и нямаше промяна нито в цвета (пчелен мед) нито в количеството !!!


Тааааа....за да не ме хване рака и мене, затуй турих Шела :) Иначе са бях навил на Мотул...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 06 Ное 2008, 0:59

net_master написа:
TazzMann написа:
net_master написа:Син Shell Helix 10W40
...(26лв. за 2л. - рак ме хвана :paranoid: )...


Тааааа....за да не ме хване рака и мене, затуй турих Шела :) Иначе са бях навил на Мотул...
...че този Шел на колко е ???
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 06 Ное 2008, 9:43

12 лв литъра по принцип ама с на едно приятелче отстъпката излезе към 92 лв 8 литра + филтъра :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 06 Ное 2008, 15:03

net_master написа:...към 92 лв 8 литра...
... :shock: :shock: :shock: че за къде са ти тези 8 литра, не са ли достатъчни 6 при 5,8 по каталог ???
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook