какво следва ? решен проблем

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

какво следва ? решен проблем

Мнение от Ca_Ma » 05 Ное 2008, 19:38

интересно ми е дали е проблем или не

от както застудя извънграцко с нормално каране (90-110) температурата не седи на 12 часа, а да речем на 11 часа.. и така си седи ! ако я настъпа колата мъжката си се качва без проблем на 12 часа

е това проблем ли е? и сериозен ли е, или може би е сложен някакъв немски термостат пригоден за летен или , знам ли и аз ? колата е 520 бензин с лъвско сърце и душа :)

ПС. и миналата зима я карах така :lol:
Последна промяна Ca_Ma на 15 Ное 2008, 9:42, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 05 Ное 2008, 20:18

нищо ти няма бе брат, купи си по-големи джапанки и всичко ще си дойде на мястото :winky:

п.п.: мой, ти кога я направи 2.8, нали беше с 2.0??? :roll:
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 05 Ное 2008, 20:51

moni76 написа:нищо ти няма бе брат, купи си по-големи джапанки и всичко ще си дойде на мястото :winky:

п.п.: мой, ти кога я направи 2.8, нали беше с 2.0??? :roll:
Колега мисля че е термостат ,аз как става от 520 -528 като смениш отзад цифрите :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Нищо лично ,Просто бизнес !

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 06 Ное 2008, 0:22

Термостат е .. и аз моя трябв ад аго сменям щото на дълъг път не седи където трябва:)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 06 Ное 2008, 10:41

значи и аз ще сменям моя мерси..
монка брат по големите джапанки нали заминаха за твоята нова красавица, и зима и лете си карам е39-та вече с 205/65/15 и не ги усеща, да не говориме за возия, дори вози горе доло една идея по добре от х5-та, като не забравяме разликата 15 цола и 20 на 315/35..
а нали се заговорихме за по големите джапанки, разликата почти не се вижда :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: щата Надежда

а

Мнение от xenond » 06 Ное 2008, 11:59

абе друго си е возията на е39 а :mhihi:
******Colin McRae 1968-2007******
ИзображениеИзображениеИзображениеhttp://www.vbox7.com/play:6781825e

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 06 Ное 2008, 18:33

Колега,100 % термостат!Аз моята като я взех загряваше по бавно,на надолнище падаше стрелката на 11 ч.Изчетох всичко по темата за термостата и го смених.Резултата-стрелката не мърда от 12 ч при никакви ситуации и каране.Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 15 Ное 2008, 9:40

проблема е решен с НОВ термостат, сега колата загрява доста по бързо, благодарности на колегата мад пресли които направо си знаеше диагнозата (и не само тои..) ;)
200 свежи БГ лв в оторизиран сервиз за термостат + смяната и т.н. + антифриз 1.5 л,
а честито :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 15 Ное 2008, 11:47

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 18:22, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 15 Ное 2008, 12:21

Ако антифриза са ти сипали в камор със сигурност са те ръснали стабилно ...поне за смяна на атифриз + труд към 150 лв беше
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 15 Ное 2008, 12:51

и аз съм против това ремонти в оторизирани сервизи защото си имам хора, ама нали това е по охладителната система и за това реших там, та ето какво пише на листа, наистина си е скъпо, но пък труда явно си е един и същт за кола на 10 г и за кола на 2 г

Подготовка на автомобила - 5.00
Демонтаж/монтаж термостат или смяна - 55.00
Обезвъздушаване и проверка плътността на охладит. - 20.00

тотал: 80 лв

О-пръстен термостат - 2.05
Гарнитура - 2.05
Термостат 92 *С - 57.58
Антифриз BMW 1.5 L - 12.54

тотал: 74.22 лв

общо : 154.22 + ДДС 20% (30 лв) = 185 =)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook