Проблем с 530d автоматик.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Проблем с 530d автоматик.
Здравейте колеги, вчера си взех 530д 5.2003 193кс, още съм в германия,но имам проблеМ. Когато съм на 3-та или 4-та, като подам газ оборотомера и разходомера се вдигат, а колата не тръгва както трябва, набира но много бавно. И още нещо, когато съм на 130-140 на 4-та, преди да смени на 5-та, леко придърпва и тогава сменя 5-та. Моля ви колеги помогнете, че път ме чака. Колата е автоматик. По някога се оправя и си върви доБре.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Значи пробвай да ресетнеш автоматика така може да реши проблема. Това става като дадеш контакт преди запалване, т.е. като ти светнат всички лампи, и натиснеш газта до кикдауна и задържиш поне 30 сек така се рестартира софтуера на кутията и почваш да караш поне 10 км да се настрой на ново, трябва да усетиш по меко превключване на предавките.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Според мен си е заминала турбината за качване налягане на маслото.Предполагам, че ако си на лек наклон на позиция "D" и пуснеш спирачката, колата тръгва на зад.
Ако съм прав, ремонта не е никак евтин, но дано не съм прав!
Ако съм прав, ремонта не е никак евтин, но дано не съм прав!
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
турбина на скоростите около 3000 лв турбина +ремонт ,по-добре я казвай на воз ,че ще станат още поразии 

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Вчера смених маслото в скоростите ....Разликата е огромна , макар че когато купувах колата пак ми харесваше. Сега набира като мотокар и никакво усещане при превключването.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
klintan66 написа:Вчера смених маслото в скоростите ....Разликата е огромна , макар че когато купувах колата пак ми харесваше. Сега набира като мотокар и никакво усещане при превключването.
Ако говориш за Е34, то разликата в кутиите е огромна в сравнение с тази на Е39 530d.На последната, смяната на масло е много деликатна и скъпа работа и не е за всеки майстор.
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
ДоБре тази турБина ако е заМинала няьа ли да е постоянно проБлеМа заЩото днес наприМер колата си върВеШе доБре
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Говоря за е39 тдс .mad_presley написа:klintan66 написа:Вчера смених маслото в скоростите ....Разликата е огромна , макар че когато купувах колата пак ми харесваше. Сега набира като мотокар и никакво усещане при превключването.
Ако говориш за Е34, то разликата в кутиите е огромна в сравнение с тази на Е39 530d.На последната, смяната на масло е много деликатна и скъпа работа и не е за всеки майстор.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
kronos написа:ДоБре тази турБина ако е заМинала няьа ли да е постоянно проБлеМа заЩото днес наприМер колата си върВеШе доБре
Не, не е постоянно проявен проблема, понякога зацепва, понякога изтърва и става точно както си го описал.Споко, в БГ за 1200лв ще си вземеш цяла кутия от 525d, мисля че са същите

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... t=#1232327
Човекът е много точен, аз взех доста неща от него, така че можеш от сега да започваш да се договаряш с него

- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
А пробва ли да откачиш дебитомера? При тдс-а имах същият проблем и като откачих дебитомера колата тръгна като полудяла. Смених го и сега всичко е 6.
Последна промяна stefan_bmw7 на 10 Ное 2008, 10:41, променена общо 1 път
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
Момчета несериозно е да говорите за дебитомери и тем подобни разликата между 525тдс и 530д/новия/ е като батерия АА 1,5 волта и 6 цилиндров дизелов агрегат за ток .Без лоши чувства разбира се ,кума ми има такъв дзвер и скоро хвърли турбина на скоростите със същите симптоми ,а и за 100-на метра опити да я придвижи на ход с счупена турбина хвърли и 20 съединитени диска ,това е мое мнение и не ангажирам никой с него ,просто изразявам мнение
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
колега, щом колата стои на едно място а пък вдига обороти на двигателя, значи проблема е в скоростната кутия!
Кутията е счупена и ако можеш връщай колата откъдето си я купил колкото се може по-бързо! Щом вдига обороти и стои на място, значи буксува! Не е задължително да го прави всеки път, защото зависи колко са счупени ламелите! Най лесно можеш да провериш дали има счупени ламели като вдигнеш колата и пуснеш малко масло от ск. кутия. Ако мирише на изгоряло или има метални частици в него, значи се сещаш ...
Друго каквото може да се счупи е турбинката за маслото.
Въпрос:
Влиза ли в сервизен режим колата като почне да буксува? Ако не, значи е почти сигурно турбинката (500-600 ЕУР) ако да, значи са ламелите на ск. кутия (2000-2500 ЕУР)
Кутията е счупена и ако можеш връщай колата откъдето си я купил колкото се може по-бързо! Щом вдига обороти и стои на място, значи буксува! Не е задължително да го прави всеки път, защото зависи колко са счупени ламелите! Най лесно можеш да провериш дали има счупени ламели като вдигнеш колата и пуснеш малко масло от ск. кутия. Ако мирише на изгоряло или има метални частици в него, значи се сещаш ...
Друго каквото може да се счупи е турбинката за маслото.
Въпрос:
Влиза ли в сервизен режим колата като почне да буксува? Ако не, значи е почти сигурно турбинката (500-600 ЕУР) ако да, значи са ламелите на ск. кутия (2000-2500 ЕУР)
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
и оЩе неЩо когато съМ на 130 140 на 4та преди да сМени на 5та леко предърпва и тогава сМеня 5та. Моля ви колеги поМогнете,Че път Ме Чака. колата е автоМатик. По някога се оправя и си върви доБре.
сега прочетох по внимателно ...
Както го описваш са ламелите, които още не са счупени докрай!!!
Аз минах по същия път - колата леко придърпваше между 4 и 5 след 2 месеца всички ламели се помляха! Ремонта ми струваше 2500 ЕУР!
Ако ти се случи на път - оставаш на място! Няма продължение или само на платформа!
Съвет - връщай колата откъдето си я взел, докато не си станал гл. герой във екшън филм!
Или ако тръгваш към БГ, поне мини близо до Мюнхен за да може като се счупи да те закарам при моя майстор да я оправи качествено

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колеги това което чета си е направо филм на ужаситеCheGevara написа:......

Дано се окаже по малкия

Нищо лично ,Просто бизнес !
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани