Преди да загрее мени оборотите

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Преди да загрее мени оборотите

Мнение от lakmus » 31 Окт 2008, 1:57

Значи, като я запаля сутрин или въобще когато е студена и работи нормално примерно 30 секунди и след това се чува лек спад в оборотите примерно от 900 на 400-500/за 1-2 секунди/ и след това продължава да си работи нормално, а след това същото докъто не загрее на 12 часа!
Днес като я запалих вечерта бях отворил вратата и видях, че когато "паднат" оборотите и светлината на лампичката, която е под вратата намалява, все едно не и достига ток на колата! /това със лампичката е само когато паднат оборотите иначе си работи нормално/
Някакви идеи???

Забравих да спомена 520и '99 !
Мерси предварително!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Мнение от lakmus » 01 Ное 2008, 22:43

:help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 01 Ное 2008, 23:16

бате направи си профилактика на дюзите - на ултразвук, там да поседат колко трябваше 24 часа в ултразвукова вана или нещо от този сорт.. успех =)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Мнение от lakmus » 03 Ное 2008, 1:00

Също така и от време на време ми изписва CHECK ENGINE OIL LEVEL, но когато сутрин на студена кола, на равно , си проверя нивото на маслото и всичко си е на ред! До горната граница е/тоест на макс/ !
А възможно ли е да отчита че маслото е малко повече от необходимото ?
Маслото е сменяно преди 6500 км с Мотул 5w40 8100.
:help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 03 Ное 2008, 1:08


ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 03 Ное 2008, 10:28

mad_presley написа:Може и от това да е http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=113348
Това е единия вариант, но да е сигурно, отвори капака, запали и се заслушай дали съска нещо, макар и слабо, ако да значи клапан и маркучите огледай, че и от тях може да го прави. Другото е дебитомер, Е34-та ми ги правеше подобни магарии от него и аз го изключих и сичко си дойде на мято(при теб обаче няма да стане с изключване) и третото е моторче за празен ход, пусни една търсачка за него, ще се смаяш като видиш темите :mhihi: , та това са нещата по въздуха дето могат да ти докарат подобни главоболия.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Мнение от lakmus » 04 Ное 2008, 0:35

А относно маслото какво ще кажете?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 05 Ное 2008, 14:11

lakmus написа:А относно маслото какво ще кажете?
в смисъл?
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Мнение от lakmus » 05 Ное 2008, 19:19

Прочети по нагоре и ще схванеш :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 05 Ное 2008, 19:23

Е като ти паднат оборотите е нормално да ти светне дори и лампата на маслото.Въобще, това с лампите е следствие ниските обороти ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 06 Ное 2008, 12:18

Свещи и бобини провери. Клапата за празен ход също може да прави мизерии - чисти се или нова. Клапа за картерните газове смени. Аз карах с такъв мотул и не бях доволен. Кастрол Едж 0/40 спорт от Германско се справя по-добре. Дебитомера на празен ход не играе. Но не пречи да се провери.
Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 06 Ное 2008, 12:28

може и ламбда сонди да са :( нашите са с подгряване , но все пак им трябват около 20-30 сек. да загреят, и при запалване двигателя работи около 30 сек. по default и после започва да взема показания от сондите, ама те не са се подгрели както трябва и не дават коректни показания. Ако с мошността и разхода си добре, значи само подгрева на сондите е изгорял, ако и мощността куца, значи целите са си заминали. И аз съм по същия начин и сега в понеделник ще ги сменям (200 кинта парчето) :( По средата на синьото някъде се оправя колата, нали ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Мнение от lakmus » 06 Ное 2008, 18:13

Ами малко след синьото се нормализира!
Преди 1 месец бях на диагностика и ми показа проблем във следкатализаторната ламбда сонда, но нищо не предприех и сега е твърде вероятно да е заминала повече или директно да не работи въобще!
Ами разхода ми е нормален, за мощността можеби вече й свикнах на колата и ми се струва по слаба, но това не е много сигурно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Мнение от lakmus » 06 Ное 2008, 18:34

Lucky написа:Свещи и бобини провери. Клапата за празен ход също може да прави мизерии - чисти се или нова. Клапа за картерните газове смени. Аз карах с такъв мотул и не бях доволен. Кастрол Едж 0/40 спорт от Германско се справя по-добре. Дебитомера на празен ход не играе. Но не пречи да се провери.
Успех


Къде се намира клапата за празен ход?
После мога да дам снимка на двигателя ми с изглед към дебитомера ако е някъде там тази клапа да ми я покаже някой който знае къде е! :help:
А аз от къде да си намеря истински/качествен Кастрол Едж 0/40 спорт ??? :roll:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 11 Ное 2008, 14:18

Намира се под дросела. Както казват майсторите на кестерме място.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

точка 17

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook