Акумолатор Е39 520 .. е ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 04 Ное 2008, 10:37

spacepl написа:. Даже е препоръчително след като се свалят кабелите да се дадат на "късо" и колата да се остави на контакт за по-бързо нулиране на настройките.


А какво се случва с имобилайзера като махнеш акумулатора и ключа е вътре ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 04 Ное 2008, 11:24

ми почива си, кво да прай като няма ток. Незнам колега, без ток едва ли има много избор да прави нещо, но не заключвайте колата и тогава да сваляте акомулатора, щото остане ли без ток сирената почва да пищи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 04 Ное 2008, 13:12

spacepl написа:еййй голям си миньор, от къде само я изрови тая тема.....

покрай инсталирането на навигацията, има-няма 20-30 пъти съм го свалял се в реда дето съм написал и никакъв проблем с нищо. Даже е препоръчително след като се свалят кабелите да се дадат на "късо" и колата да се остави на контакт за по-бързо нулиране на настройките.
;) точно и после се кара задължително 10-ина минути да се самонастрои

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 04 Ное 2008, 13:37

badsharki от къде ми изрови темата бе колега :mhihi:

иначе от април до сега.. повече от половин година, от как смених акумулатора, с яко караниее, с часове съм оставял колата да седи на рингове .. всичко 6 да чукнеме на дърво :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 04 Ное 2008, 22:01

Изрових я щото май моя си заминава и се чудех колко ампера, какъв и т.н.

И сега ще задам един ламерски въпрос: Какво означава ако точката на акумулатора е бяла?
Сори за тъпия въпрос, ама всички надписи по акумулатора са на италиянски и не разбирам нищо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 04 Ное 2008, 22:05

Стига си задавал въпроси, ами отивай да си вземеш един Bosch Silver 74Аh срещу 210лв и 3 години гаранция и пали ламбите :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 04 Ное 2008, 22:24

.............
Последна промяна badsharki на 05 Ное 2008, 7:37, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 04 Ное 2008, 22:58

Ами аз взех Bosch, защото първо е само с 40лв по-скъп, второ е с 3 години гаранция и трето...защото е Bosch :mhihi:

Ама ти щом имаш акции, вземай най-големия 88Ah и спокойно можеш да си я оставяш на габарити докато си шораш кафето с любовницата :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 04 Ное 2008, 23:02

badsharki само внимаваи да не объркаш + и - при поставянето на акумулатора, че колегата Smoocki така направи и после станахаа едни кашиии в колата, коя врата не искаше да се отваря и т..н гадно

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook