Трудно пали !

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: пловдив

Трудно пали !

Мнение от ro6lyo » 20 Окт 2008, 17:13

забелязах, че колата почна да пали тдуно при загрял двигател, иначе сутрин на студено си пали от раз, обаче загрее ли веднаж пали трудно. та някои ако е имал такъв проблем да драсне някой ред...


поздрави!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 20 Окт 2008, 19:46

Като за начало диагностика ,може да е свещи,филтри ,датчици,помпа и мнного други неща,успех :winky:
Нищо лично ,Просто бизнес !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 20 Окт 2008, 21:56

Има толкова много теми по твоя проблем,аз не мога да разбера......
Виж си веригата все пак ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 20 Окт 2008, 22:25

Провери си свещите като за начало , но и веригата не е за подценяване .
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 20 Окт 2008, 22:27

акумолатора, веригата но все пак отиди на на диагностика в супер дизел

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ro6lyo » 21 Окт 2008, 12:36

знам че има подобни теми но всички са за дизел двигатели, моята е бензин...

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525 ТДС -96год.

Мнение от севлиевец » 03 Ное 2008, 23:03

веригата е колега 100%.
ако не ти се сменя-отиваш на центровка на ГНП.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 03 Ное 2008, 23:15

:mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: ВАРНА

Мнение от danieldst » 03 Ное 2008, 23:36

И като отиде на центровка за колко време мислиш,че ще се върне пак за веригата :roll: ???Колите не са първа младост все пак и това си е нормална интервенция.Аз и помпа и филтри и акумолатори ли не смених и какво,само заобикалях проблема.
Сам си предцени.Почети още теми ако искаш,ама това е положението ;)
Това,че си бензин не те спасява!
Последна промяна danieldst на 03 Ное 2008, 23:59, променена общо 1 път
ВАРНА,морето и BMW-то......Изображение!!!
Изображение ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Мнение от Sivako » 03 Ное 2008, 23:57

danieldst написа:И като отиде на центровка за колко време мислиш,че ще се върне пак за веригата :roll: ???Колите не са първа младост все пак и това си е нормална интервенция.Аз и помпа и филтри и акумолатори ли не смених и какво,само заобикалях проблема.
Сам си предценилПочети още теми ако искаш,ама това е положението ;)

Със центровката се опъва и веригата(Върти се помпата:mhihi: ), кара около 30 000 и тогава вече е за смяна на верига :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: ВАРНА

Мнение от danieldst » 04 Ное 2008, 0:08

Аз не му давам повече от 10-15000км. и то при нормално каране. :(
ВАРНА,морето и BMW-то......Изображение!!!
Изображение ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 04 Ное 2008, 0:09

За бензинка става въпрос колеги, не четете.
обичам BMW

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ro6lyo » 04 Ное 2008, 1:33

проблема ми се оказа датчика на коляновия вал. нещо кабела давал на късо ли не знам тозно. обаче като му одарих няколко чука да го искарам му чупих алуминивото прастенче дето го даржи на място, и в крайна сметка не можах да го искарам но за мое щастие проблема се оправи сега вече хем си пали от ряз, хем върви по добре :) :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: sofia

Мнение от ivo_motul » 04 Ное 2008, 19:41

Колега а губили антифриз , защото и моята прави една седмица така и накрая се оказа гарнитура на главата.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ro6lyo » 05 Ное 2008, 3:47

по скоро имаше теч на антифриз, капеше точно върху датчика на коляновия вал , обаче стегнах малко болтовете на термостата дето е точно над датчика и се оправиха нещата.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook