Въпрос - спирачки при 100км/ч = вибрации?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 03 Ное 2008, 0:13

Е, така вече съм много съгласен, макар и не в тази последователност. Обикновено никога не се започва от най-скъпото нещо ремонта, ако не е 100% сигурно. Една дефектирала рейка си личи от 100 километра, камо ли специалист да не я познае от 20 см. Така че е много рано още да се подозира. На всички е39 рейките са им тръгнали още като са стъпили на асфалта, но това не значи, че всеки трябва да сменя при първи подозрения.
А и отговори от по-горния тип нито разясняват нещо на питащия нито на теб помагат по някакъв начин. Не се сърди, а се обосновавай като пишеш нещо. Това, че си прочел темата "често срещани проблеми" не значи, че познаваш проблема. В някои случаи е по-добре човек да се въздържи от отговор. Не е необходимо да се отговаря на всяка тема, която си прочел.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 03 Ное 2008, 0:21

bmw_n00b написа:Е, така вече съм много съгласен, макар и не в тази последователност. Обикновено никога не се започва от най-скъпото нещо ремонта, ако не е 100% сигурно. Една дефектирала рейка си личи от 100 километра, камо ли специалист да не я познае от 20 см. Така че е много рано още да се подозира. На всички е39 рейките са им тръгнали още като са стъпили на асфалта, но това не значи, че всеки трябва да сменя при първи подозрения.
А и отговори от по-горния тип нито разясняват нещо на питащия нито на теб помагат по някакъв начин. Не се сърди, а се обосновавай като пишеш нещо. Това, че си прочел темата "често срещани проблеми" не значи, че познаваш проблема. В някои случаи е по-добре човек да се въздържи от отговор. Не е необходимо да се отговаря на всяка тема, която си прочел.
Така е колега ,последователността е написана на поста ,естествено не мисля първо да се ремонтира рейката ,мисля че не разбра шегата ми с имотиконите :winky: .Просто този проблем с рейките много нашумя напоследък,както ти каза почти всички рейки на тези години са заминали .Та така за колегата да почне първо по най-безболезненото от финасова гледна точка и дано е тампони или дискове ,успех ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 13.07.2007
Местоположение: Софийските кафета
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сувалка

Мнение от Бай Митьо » 03 Ное 2008, 11:36

При мен тресеше - дискове бяха!
Отиди там където хората разбират, при мен всеки си казваше компетентоно мнение, накрая се ядосах от пишман майсторите, отидох до Камор за 5мин хората казаха ,смених ги и сега е ОК.
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw E39
Мечтае да кара: M5

Мнение от nenchomarinov » 03 Ное 2008, 18:35

колега, не съм специалист, но имах абсолютно същия проблем и майстора ми каза, че е от дисковете смених два спирачни диска, накладки, тампони на носачите, биалети, реглаж на преден мост само немски части и всичко за 500 лв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Мнение от plam81 » 04 Ное 2008, 0:25

Аз го имах този проблем,дори имаше и тема по бъпроса
Смениха ми единия диск с втора употреба(така каза маистора)аз исках двата да са нови но тои настоя да пробваме така.
Колата се оправи за известно време сега пак се появиха вибрации
И си мисля че може да е от някои накраиник на курмилната щанга.

Успех!Дано се окаже нещо по-малко.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook