Проблем е39 2.5тдс Колянов вал и куулер

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: София

Мнение от novak58 » 30 Окт 2008, 23:27

да не е от дебитомера при мен беше същата работа и се оказа че е дебитомер.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 31 Окт 2008, 11:09

маречков написа:
ceno83 написа:Ми давам газ и на 2500-3000 оборота на първа и втора предавка , когато трябва да вклучи турбото , давам газ , стрелката отива до 6000 оборота без колата да отлепи .... Аз за това мислех че може да е проблема в турбото. Точно като празен ход се получава и това не е постоянно а от време на време. Някой път ме лепи за седалката като влезе в обороти. Странно е . А това ли е интеркулера , че ми го дават някакъв AIR-CHARGER ???


К`ви 6 к оборота ти пият мозъка бе, т`ва бензин ли е, изобщо к`во е, и к`во общо има кулера с това че ти подскачат оборотите, ако ме светнеш, к`ви ротации и трансротации, извинявай, но или понятие си нямаш от това дето го пишеш или се подбазикваш тука, за няколко дена вече си порадния дето пише подобни простотии. :evil:

Модовете, ако смятат, че прекалих да трият.
Извинавам се за тона.


Пич , като правиш забележки поне се обоснови с конкретен случай или обясни на невежите, за да бъдат просветлени ! Всеки може да критикува но не всеки може да пише компетентни мнения. А ако ти не разбираш какво е транслационно движение на коляновия вал може да ми напишеш лично съобщение да ти го разясня ! Според теб дали се ебавам с тази тема ?? Ти ако се ебаваш за такива сериозни неща , аз не се !
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 31 Окт 2008, 21:13

Колега има ли някакво развитие?
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 31 Окт 2008, 22:32

Аз се си мисля да не е съединител , можеш да го провериш като запънеш в някой бордюр и даваш газ и лека полека отпускаш съединителя , ако не изгасне значи е заминал. Незнам какво имаш впредвид с "празен ход" но неможе от кулера да не върви ваобще , ако е спукан няма да те лепи за седалката но ще си върви . няма начин да ти вдигне 6000 оборота и да неще да тръгне -това може да се случи само от съединител.Мое мнение.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от Dien » 01 Ное 2008, 11:11

Колега , аз мисля че е наложително да дадеш линка с обявата на "колегата" от форума !:evil:
!!! 6000 об. за TDS са нещо страшно и поне при мен това неможе да се случи защото се изключва при ~4500-5000 об.(незнам точно кога )
И на мен ми "намирисва" на съединител .
За кулера ако е пукнат няама да се "разгонва" а точно обратно , няма да можеш да вдигнеш обороти !
А за коляновия вал, какви са признаците на осовото изместване на вала и как го разбрахте !
Аксиалните лагери се мажат с масло точно както и другите ( биелни и основни ) от к'ъф зор ще се износят те (които се натоварват само когато натиснеш съединителя) а не другите които са доста по-натоварени ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 02 Ное 2008, 21:41

ceno83 написа:Пич , като правиш забележки поне се обоснови с конкретен случай или обясни на невежите, за да бъдат просветлени ! Всеки може да критикува но не всеки може да пише компетентни мнения. А ако ти не разбираш какво е транслационно движение на коляновия вал може да ми напишеш лично съобщение да ти го разясня ! Според теб дали се ебавам с тази тема ?? Ти ако се ебаваш за такива сериозни неща , аз не се !

Първо извинявай за острия тон по - горе :uups: Но на обиктовенна диагностика много трудно ще ти установят такъв проблем с вала, другото което е ТДС и 6к. оборота няма, а по отношение на кулера, да това от картинката е, но колегите вече ти писаха, че от него просто ще стане мудна. Ако си направил опита с бордюра си разбрал от къде е проблема ;)
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 03 Ное 2008, 9:01

Но на обиктовенна диагностика много трудно ще ти установят такъв проблем с вала-Повярваи колега въобще не е сложно.Преживял съм го с е30-ката.В Дару го установиха на 2-рата минута от прегледа.Имах късмета все пак и аз да присъствам.Просто ти е необходим подемник,колата да е изключена от скорост и един лост.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 03 Ное 2008, 9:51

Dozo написа:Но на обиктовенна диагностика много трудно ще ти установят такъв проблем с вала-Повярваи колега въобще не е сложно.Преживял съм го с е30-ката.В Дару го установиха на 2-рата минута от прегледа.Имах късмета все пак и аз да присъствам.Просто ти е необходим подемник,колата да е изключена от скорост и един лост.
:shock: За колянов вал ли говорим? Ако да как го установиха с лост :shock: без да отворят картера ли?
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 03 Ное 2008, 11:13

маречков написа:
ceno83 написа:Пич , като правиш забележки поне се обоснови с конкретен случай или обясни на невежите, за да бъдат просветлени ! Всеки може да критикува но не всеки може да пише компетентни мнения. А ако ти не разбираш какво е транслационно движение на коляновия вал може да ми напишеш лично съобщение да ти го разясня ! Според теб дали се ебавам с тази тема ?? Ти ако се ебаваш за такива сериозни неща , аз не се !

Първо извинявай за острия тон по - горе :uups: Но на обиктовенна диагностика много трудно ще ти установят такъв проблем с вала, другото което е ТДС и 6к. оборота няма, а по отношение на кулера, да това от картинката е, но колегите вече ти писаха, че от него просто ще стане мудна. Ако си направил опита с бордюра си разбрал от къде е проблема ;)



Значи точно това става и то не винаги а понякога. Даваш газ и колата не върви. ДИагностиката я правиха в Дару Кар и едва ли е грешна. Сега момчето си купи нов кулер и ще го сменят днес или утре и ще видиме дали ще има промяна. Иначе и аз търся логиката защо спира да върви след 2500 оборота когато би трябвало да развърти турбината. Аксиалният луфт на коляновия вал се измерва в някакви непонятни за мен еденици и не мога да кажа какъв е. Но момчето от Дару кар каза да я продаваме тази кола което ме изплаши малко....
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 03 Ное 2008, 11:14

маречков написа:
Dozo написа:Но на обиктовенна диагностика много трудно ще ти установят такъв проблем с вала-Повярваи колега въобще не е сложно.Преживял съм го с е30-ката.В Дару го установиха на 2-рата минута от прегледа.Имах късмета все пак и аз да присъствам.Просто ти е необходим подемник,колата да е изключена от скорост и един лост.
:shock: За колянов вал ли говорим? Ако да как го установиха с лост :shock: без да отворят картера ли?


Закачиха я на МУТ-а (компютъра в дару)
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от Dien » 03 Ное 2008, 11:21

Абе немога да разбера , какво общо има евентоуалния луфт на
коляновия вал с оборотите ...
Тук има нещо много погрешно , разберете 6000 об. за 2.5 TDS не са възможни ,
а дори и да го постигне някой то това неможе да се дължи на кулера , още повече ако е пукнат !!!
Някой нещо не е разбрал ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 03 Ное 2008, 11:24

,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 03 Ное 2008, 11:28

Dien написа:Абе немога да разбера , какво общо има евентоуалния луфт на
коляновия вал с оборотите ...
Тук има нещо много погрешно , разберете 6000 об. за 2.5 TDS не са възможни ,
а дори и да го постигне някой то това неможе да се дължи на кулера , още повече ако е пукнат !!!
Някой нещо не е разбрал ...


Еми точно това се получаваше. Натискаш газ колата тръгва и стигне ли 2500 оборота продължаваш да натискаш газ се едно си изключил от скорост . стрелката отива в червеното а колата едвам помръдва !!
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 03 Ное 2008, 11:37

TDS-a макс.ограничен на 5200-5300об. тва е тествано от мене или поне моята спира до там.Това че оборотомера отива до края а колата стои на е дно място означава саме одно нешо,че съединителя е за смяна, ако кулера е спукан след като се включи турбината ще чувате едно съскане или по скоро свистене и колата трябва да е мудна, в смисал да не се ''истрелва'' което е характерно за TDS-a. :winky: Забравих да допълня, че турбината се включва след 2500 оборота.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 03 Ное 2008, 11:59

Ако кулера е пукнат и набива масло вместо въздух... още по странни неща могат да се получат. Мотора не 6000, а ще се самозапали.

Сашо.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook