Проблем с хидравликата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dzveradzvera
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530ix
- Мечтае да кара: m5
Проблем с хидравликата
Значи сутрин като запаля колата и преди да тръгна нямам хидравлика на волана . Щом тръгна и се оправа. Някои зане ли ко да направя? 

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
А пък на мен ми се струва, че сега зимата хидравликата е по-тежка.
Само на волана. А пък не съм събрал смелост да погледна в казана...
Някой да има подобни наблюдения?
Само на волана. А пък не съм събрал смелост да погледна в казана...
Някой да има подобни наблюдения?
- dzveradzvera
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530ix
- Мечтае да кара: m5
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Отвори и виж сутрин на студено, след като запалиш, дали хидравличната течност става като боза, цялата на мехурчета?
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- vanko_terziev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.03.2007
Днес и аз сложих Декстрон 3 ,както съветват колегите от форума,и останах много очарован.Волана ми беше почнал да издава едни странни шумове,и като отворих казанчето да си проверя течността
,гледам то почти няма течност.Смених маслото и останах адски доволен.Веднага всичко се нормализира. 


BMW Team Varna
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Това с по-тежката хидравлика се оправя при проверка на нивото на течността и евентуална смяна с Dextron 3.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Мога ли да долея или се сменя цялата?
Какво количество ми трябва?
И аз имам разни звуци от там - днес сутринта преди да запаля отворих казанчето и имаше съвсем малко течност - не стига до щекичката, която е на капачката.
Какво количество ми трябва?
И аз имам разни звуци от там - днес сутринта преди да запаля отворих казанчето и имаше съвсем малко течност - не стига до щекичката, която е на капачката.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
b2 написа:Мога ли да долея или се сменя цялата?
Какво количество ми трябва?
И аз имам разни звуци от там - днес сутринта преди да запаля отворих казанчето и имаше съвсем малко течност - не стига до щекичката, която е на капачката.
може да долееш декстрон 3 няма проблеми. Ще ти трябват около 700 грама, освен ако не свалиш цялата рейка защото иначе от там няма как да я извадиш.
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Има как да се извади 90% от маслото от течността от рейката. На мен като ми го сменяха видях как става. При свалено казанче някои държи бутилка или чашка и огъва единия маркуч надолу или и двата не помня. Друг седи в колата и завърта и запалва. Обикновено първият път мотора се гаси след 3-4 секунди понеже излиза много. Прави се още 1-2 пъти това и колата си изкарва почти цялата стара течност от рейката. Слагате казанчето и наливате новата течност и така.
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
И при мен е същата работа, нови маркучи и казанче!
Хора внимавайте, да не карате BMW-тата без масло(и хидравлично) и антифтиз... защото последствията не са евтини.
И още едно подсещане, хидравличната течност ебе майката на всичко което докосне, разяжда всичко... те и за това са скъпи тези нищо и никакви маркучи работещи и без налягане.
Сашо.
Хора внимавайте, да не карате BMW-тата без масло(и хидравлично) и антифтиз... защото последствията не са евтини.
И още едно подсещане, хидравличната течност ебе майката на всичко което докосне, разяжда всичко... те и за това са скъпи тези нищо и никакви маркучи работещи и без налягане.
Сашо.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега силно казано разяжда ,стои в пластмаса и работи с гумени маркучиза метал малко ме съмняваxela написа:И при мен е същата работа, нови маркучи и казанче!
Хора внимавайте, да не карате BMW-тата без масло(и хидравлично) и антифтиз... защото последствията не са евтини.
И още едно подсещане, хидравличната течност ебе майката на всичко което докосне, разяжда всичко... те и за това са скъпи тези нищо и никакви маркучи работещи и без налягане.
Сашо.



Нищо лично ,Просто бизнес !
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани