студена пали а топла не ???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 29.09.2008

студена пали а топла не ???

Мнение от IMPERIAL » 30 Окт 2008, 18:06

понеже в 1 тема по доло попитах няколко пути защо се получава така обаче никои неми одговори реших да направя тема.значи колата пали сутрин от четвьрт оборот а като загреее вьрти яко време .казаха че било от хлабава ангренажна верига обаче немисе вярва и аз разбирам малко от двигатели и немисля че там е проблема .проверих 1 по 1 всяка свещ и работят перфекно. ?????????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: студена пали а топла не ???

Мнение от zvetiko » 30 Окт 2008, 18:26

IMPERIAL написа:понеже в 1 тема по доло попитах няколко пути защо се получава така обаче никои неми одговори реших да направя тема.значи колата пали сутрин от четвьрт оборот а като загреее вьрти яко време .казаха че било от хлабава ангренажна верига обаче немисе вярва и аз разбирам малко от двигатели и немисля че там е проблема .проверих 1 по 1 всяка свещ и работят перфекно. ?????????


Колкото и да не ти се вярва точно от разтегната ангренажна верига е.Има малка вероятност и да е от лош акумулатор-може да пробваш с друг или стартово. ;)

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 30 Окт 2008, 18:28

Хлабави са веригите и бяга центровката на помпата. Ходи вземи едни вериги, водачи и оптегач и ще се реши проблема. Ако беше слаб акумулатор щеше да прави мизерии и при студените стартове - все пак там се изисква много ток да подгрееш до червено 6 свещи.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Окт 2008, 18:36

err0r написа:Хлабави са веригите и бяга центровката на помпата. Ходи вземи едни вериги, водачи и оптегач и ще се реши проблема. Ако беше слаб акумулатор щеше да прави мизерии и при студените стартове - все пак там се изисква много ток да подгрееш до червено 6 свещи.


Абе не е точно така-има случаи ,които и аз не мога да си ги обясня,когато студена пали ,а топла не.При смяна на акумулатора нещата се оправят. ;) Затова давам идеята на колегата-безплатно е.Ако не се получи може да опита с регулировка на ГНП ,ако позволява все още разбира се,ако и с това не става-нови вериги+карантия. ;)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 31 Окт 2008, 12:01

Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпа ;) Тия вериги ако се разтягаха така баси мамата :shock:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 31 Окт 2008, 12:27

dinozab написа:Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпа ;) Тия вериги ако се разтягаха така баси мамата :shock:
Дани коя пружина имаш предвид-на авансатора ли?
Веригите не са ми първа младост :mhihi: след натягъне на авансатора колата взе да пали по друг начин
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 31 Окт 2008, 13:09

ivan. написа:
dinozab написа:Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпа ;) Тия вериги ако се разтягаха така баси мамата :shock:
Дани коя пружина имаш предвид-на авансатора ли?
Веригите не са ми първа младост :mhihi: след натягъне на авансатора колата взе да пали по друг начин

Точно за нея говоря ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 31 Окт 2008, 23:29

dinozab написа:Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпа ;) Тия вериги ако се разтягаха така баси мамата :shock:


Авансатора играе роля само при студеният старт-смисъла на живота му е да увеличи ъгъла на впръскване,когато двигателя е студен и след това със загряването на двигателя,да го върне в нормални граници.За да се убедиш в това може при загрят двигател да извадиш буксата на авансатора-ще видиш как двигателя веднага ще почна да работи по-твърдо,което показва ,че ъгъла на впръскване се е увеличил. ;)

Дино,не е ли по-вероятно да е верига,отколкото хидравлична глава на помпата ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 01 Ное 2008, 9:31

zvetiko написа:
dinozab написа:Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпа ;) Тия вериги ако се разтягаха така баси мамата :shock:




Дино,не е ли по-вероятно да е верига,отколкото хидравлична глава на помпата ;)


ами при 524ТД да не се разтяга ремъка, проблема е същия и там :?: :?: :?: :?:


аз залагам на ГНП-то.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Ное 2008, 9:54

stambo_81dg написа:
zvetiko написа:
dinozab написа:Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпа ;) Тия вериги ако се разтягаха така баси мамата :shock:




Дино,не е ли по-вероятно да е верига,отколкото хидравлична глава на помпата ;)


ами при 524ТД да не се разтяга ремъка, проблема е същия и там :?: :?: :?: :?:


аз залагам на ГНП-то.


Нека колегата завърти ГНП към двигателя-ако е верига и не е разтегната много,колата му ще почне да пали топла. ;)

И за статистиката-колко хора сте чули да сменят верига и колко хора да правят основен ремонт на ГНП :?: ;)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 01 Ное 2008, 11:58

zvetiko написа:
dinozab написа:Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпа ;) Тия вериги ако се разтягаха така баси мамата :shock:


Авансатора играе роля само при студеният старт-смисъла на живота му е да увеличи ъгъла на впръскване,когато двигателя е студен и след това със загряването на двигателя,да го върне в нормални граници.За да се убедиш в това може при загрят двигател да извадиш буксата на авансатора-ще видиш как двигателя веднага ще почна да работи по-твърдо,което показва ,че ъгъла на впръскване се е увеличил. ;)

Дино,не е ли по-вероятно да е верига,отколкото хидравлична глава на помпата ;)

И на топло влияе авансатора питай Иван.Ако толкова са се разтегнали тия вериги на 100% ще дрънчат отпред.Ако е от ГНП-то ще има и загуба на мощност като е топла колата в началото не се долавя и с течение на времетно спира да върви като загрее колата направо гасне.Дугото стартер,батерия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 01 Ное 2008, 19:56

dinozab написа:
zvetiko написа:
dinozab написа:Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпа ;) Тия вериги ако се разтягаха така баси мамата :shock:


Авансатора играе роля само при студеният старт-смисъла на живота му е да увеличи ъгъла на впръскване,когато двигателя е студен и след това със загряването на двигателя,да го върне в нормални граници.За да се убедиш в това може при загрят двигател да извадиш буксата на авансатора-ще видиш как двигателя веднага ще почна да работи по-твърдо,което показва ,че ъгъла на впръскване се е увеличил. ;)

Дино,не е ли по-вероятно да е верига,отколкото хидравлична глава на помпата ;)

И на топло влияе авансатора питай Иван.Ако толкова са се разтегнали тия вериги на 100% ще дрънчат отпред.Ако е от ГНП-то ще има и загуба на мощност като е топла колата в началото не се долавя и с течение на времетно спира да върви като загрее колата направо гасне.Дугото стартер,батерия


Дино ,това за авансатора съм го чел в една книга за BMW. :roll:
За да почне да дрънчи сигурно ,наистина е много разтегната :mhihi: ,но е достатъчно да е малко разхблабена за да избяга центровката.

А Ванката доколкото знам е подлагал шайби на пружината в авансатора-най-вероятно с това го е накарал ,да намали ъгъла на впръскване при топъл двигател,с което се подобрява работата му във високите обороти-затова е останал толкова доволен. :idea:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook