Проблем с парното
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с парното
Здравейте, не бях карал колата доста време, преди това парното си работеше както си трябва. Паля я вчера, климатроника си е ОК, климатика се чува, че включва, чуват се клапите, че се отварят и затварят, но не духа нищо.. какъв може да е проблемът?
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Може и бушона да е,но ако той е наред е таралежа.струва към 150 лв.има тема каде се намира и как се сменя,не е нищо трудно.Успех
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Ето ти темата
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20685
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20685
"Проблем:
Вентилатора на парното/климатика си променя скоростта независимо от температурите. Понякога спира и след около 30 мин. тръгва отново. При работа на пълни обороти спира след 20 сек. и не реагира много време след това. Климатика (компресор, изпарител) както и парното си работят без проблем. " Да, но моят не тръгва въобще..
Вентилатора на парното/климатика си променя скоростта независимо от температурите. Понякога спира и след около 30 мин. тръгва отново. При работа на пълни обороти спира след 20 сек. и не реагира много време след това. Климатика (компресор, изпарител) както и парното си работят без проблем. " Да, но моят не тръгва въобще..
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
grants написа:"Проблем:
Вентилатора на парното/климатика си променя скоростта независимо от температурите. Понякога спира и след около 30 мин. тръгва отново. При работа на пълни обороти спира след 20 сек. и не реагира много време след това. Климатика (компресор, изпарител) както и парното си работят без проблем. " Да, но моят не тръгва въобще..
Да накрая така става не тръгва въобще,а може и без тези симптоми да спре директно!Както при мен миналата зима при -10 градуса,на път от софия за бургас

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Здравей колега!
При мен беше същия проблем-не тръгваше въобще.Оказа се заминал колектор а сигурно и четки.Правих го в Пловдив при един майстор.Всичко излезе 180 лв.Лошото е че се сваля цялото табло,но работата е за около 4 часа.
А, мога да ти кажа начин за проверка дали е от това.Откачаш левия въздуховод от филтъра на климатроника там където влиза към купето,след това бъркаш вътре с ръка и като напипаш вентилатора го врътваш с ръка-ако е колектор или четки трябва да тръгне-за толкова ще намери сили да завърти,но знай че пак ще спре.Айде успех от мен!
При мен беше същия проблем-не тръгваше въобще.Оказа се заминал колектор а сигурно и четки.Правих го в Пловдив при един майстор.Всичко излезе 180 лв.Лошото е че се сваля цялото табло,но работата е за около 4 часа.
А, мога да ти кажа начин за проверка дали е от това.Откачаш левия въздуховод от филтъра на климатроника там където влиза към купето,след това бъркаш вътре с ръка и като напипаш вентилатора го врътваш с ръка-ако е колектор или четки трябва да тръгне-за толкова ще намери сили да завърти,но знай че пак ще спре.Айде успех от мен!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани