Ключ ГНП
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Ключ ГНП
Колегаи моля да ми помогнете,немога да развия гадния болт на плочката на ГНП-то.Някой има ли идея как да го отвия или да има такав ключ , ще съм му много Благодарен .
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
NetWar написа:zvetiko написа::idea:
Колега да рабирам ли ,че може да ми помогнеш . Четох темата ти за Ремонт на гнп . Писал си че става със крива звезда 7 и отверка , но при мен не се получи много яко е затегнато, даже и пломбата си е там , това нещо никога не е отвивано .
Ако набиеш хубаво,поне до средата, звездата с чук няма начин да не стане.Камъка за ключа го имат в Юве на Симеоновско и в Бош където струва около 200лв.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Мерси колега .от два дена чистя коолер-и маркучи .Току що след голяма мъка и помощ от колегата смених гарнитурите на плочката и капака на плочката.Стисках палци и врътнах ключа , от начало малко се зачуди докато обезвъздуши и заработи перфектно .
Резултат сменени гарнитури ,няма течове, работи перфектно , пали топла-студена . Ще ше да е добре дошло присъствието на компетентен поне за кураж. Остана само проблема със черния пушек на към 2100 оборота.Май ще се ходи на диагностика.
Резултат сменени гарнитури ,няма течове, работи перфектно , пали топла-студена . Ще ше да е добре дошло присъствието на компетентен поне за кураж. Остана само проблема със черния пушек на към 2100 оборота.Май ще се ходи на диагностика.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
NetWar написа:Мерси колега .от два дена чистя коолер-и маркучи .Току що след голяма мъка и помощ от колегата смених гарнитурите на плочката и капака на плочката.Стисках палци и врътнах ключа , от начало малко се зачуди докато обезвъздуши и заработи перфектно .
Резултат сменени гарнитури ,няма течове, работи перфектно , пали топла-студена . Ще ше да е добре дошло присъствието на компетентен поне за кураж. Остана само проблема със черния пушек на към 2100 оборота.Май ще се ходи на диагностика.
И да ти видят обезателно как разпръскват дюзите.

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани