Проблем с 525DA !!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Проблем с 525DA !!!
Здравейте колеги ,
За въпросния екземпляр сме говорили , но за проблеми от съвсем друго естество.
Казуса , който трябва да решим е следния. Колата върви чудесно в градски условия , където и да ти се иска не можеш да е караш с 200 км/ч , затова прехвърляме топката на извънградските експерименти , които показват следното. При рязко или плавно ускоряване на автомобила след 100 км/ч(примерно) или скорост близка до тази всичко заработва нормално и съответно ускорява впечатляващо. Стигайки по-високи равнища на скоростта , започват и проблемите. Понякога 2,5 литровия common rail спира да ускорява при достигната скорост от 160 км/ч , понякога при 200 км/ч , като и всякакви други варианти между 160-200 км/ч не са изключени. Колата губи мощност , разхода заспива на 5-6 л/100 , оборотите залепват до където са стигнали . При отпускане на педала и отново настъпване се стига до други параметри но се появяват същите симптоми и поведението на колата се уеднаквява като горепосоченото.
Четох доста теми и лично аз се колебая между дебитомер и помпата под шофьорското място.
Колата беше закачена на диагностика , показа грешка на дебитомер но след изтриването и проблема остана.
С нетърпение очаквам вашите компетентни мнения.
Благодаря ви предварително !!!
За въпросния екземпляр сме говорили , но за проблеми от съвсем друго естество.
Казуса , който трябва да решим е следния. Колата върви чудесно в градски условия , където и да ти се иска не можеш да е караш с 200 км/ч , затова прехвърляме топката на извънградските експерименти , които показват следното. При рязко или плавно ускоряване на автомобила след 100 км/ч(примерно) или скорост близка до тази всичко заработва нормално и съответно ускорява впечатляващо. Стигайки по-високи равнища на скоростта , започват и проблемите. Понякога 2,5 литровия common rail спира да ускорява при достигната скорост от 160 км/ч , понякога при 200 км/ч , като и всякакви други варианти между 160-200 км/ч не са изключени. Колата губи мощност , разхода заспива на 5-6 л/100 , оборотите залепват до където са стигнали . При отпускане на педала и отново настъпване се стига до други параметри но се появяват същите симптоми и поведението на колата се уеднаквява като горепосоченото.
Четох доста теми и лично аз се колебая между дебитомер и помпата под шофьорското място.
Колата беше закачена на диагностика , показа грешка на дебитомер но след изтриването и проблема остана.
С нетърпение очаквам вашите компетентни мнения.
Благодаря ви предварително !!!
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Проблем с 525DA !!!
проблемите несе решават с триене на грешката,компютъра е записал тази грешка след като е отчел разлики в параметрите на дебитомера което ще рече че има проблем в момента в който запише грешката....когато колата върви нормално тази грешка остава в еку-то като запаметена грешка,след изчистването и тя несе появява веднага а когато дойде проблема отново,тоест като я изчистиш тя я няма,тръгваш да караш появява се проблема и пак я записва,мойто мнение е че след като я изтриете,отиваш да караш,прави проблема,отиваш пак на диагностика и ако е записало повторно дебитомер,диагностика прави необходимите измервания и проверки след което ще каже дали е за смяна,но мойто мнение е че там има проблем щом да я има грешкатаvodkarulez написа:Здравейте колеги ,
За въпросния екземпляр сме говорили , но за проблеми от съвсем друго естество.
Казуса , който трябва да решим е следния. Колата върви чудесно в градски условия , където и да ти се иска не можеш да е караш с 200 км/ч , затова прехвърляме топката на извънградските експерименти , които показват следното. При рязко или плавно ускоряване на автомобила след 100 км/ч(примерно) или скорост близка до тази всичко заработва нормално и съответно ускорява впечатляващо. Стигайки по-високи равнища на скоростта , започват и проблемите. Понякога 2,5 литровия common rail спира да ускорява при достигната скорост от 160 км/ч , понякога при 200 км/ч , като и всякакви други варианти между 160-200 км/ч не са изключени. Колата губи мощност , разхода заспива на 5-6 л/100 , оборотите залепват до където са стигнали . При отпускане на педала и отново настъпване се стига до други параметри но се появяват същите симптоми и поведението на колата се уеднаквява като горепосоченото.
Четох доста теми и лично аз се колебая между дебитомер и помпата под шофьорското място.
Колата беше закачена на диагностика , показа грешка на дебитомер но след изтриването и проблема остана.
С нетърпение очаквам вашите компетентни мнения.
Благодаря ви предварително !!!

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
да при VAG групата го има тоя проблемivo_motul написа:Здравеи, колега .Аз имах подобен проблем със старият ми автомобил , пасат 98г. и се оказа замарсено турбо! Желая ти късмет в оправянето на проблема!

- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
най ефикасния начин да разбереш дали е дебитомер, е като го изключиш
ако изчезнат пробимети трябва да купуваш нов, ако не виж помпата и дюзите
п.с. ти каква кола си купи?


п.с. ти каква кола си купи?
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
asasin18 написа:най ефикасния начин да разбереш дали е дебитомер, е като го изключишако изчезнат пробимети трябва да купуваш нов, ако не виж помпата и дюзите
п.с. ти каква кола си купи?
Благодаря ти за отговора, както и на всички останали колеги !!!
П.С. Аз минах отново на 5-та серия. Е60 , 525Д автоматик , 2005-та година , 177 кончета с всички глезотии и съм много доволен.
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
а може да провериш и датчика на разпределителния вал !!
а и датчика за налягането в турбото може да погледнеш !!
при мен беше същия проблем смених първо датчика на вала .. не се оправи после смених и другия и колата се отпуши при висока скорост !!
Успех !!
а и датчика за налягането в турбото може да погледнеш !!
при мен беше същия проблем смених първо датчика на вала .. не се оправи после смених и другия и колата се отпуши при висока скорост !!
Успех !!
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
След няколко дена ще сменим датчика , който мап13 спомена и ще направим отново пълна диагностика. Ще ви информирам какво се случва.
Поздрави ,
Димо Гочев
Поздрави ,
Димо Гочев
Специалист-Икономист
Здравей колега, тези симптоми ги реших с нов дебитомер и турбо. Турбото дава свъхналягане и компа спира подаването на гориво. Проблема в турбината е тъй наречения westgate. Решението се откри трудно, след посещение в Камор ми смениха дебитомера поради грешки, но проблема остана и аз им я върнах. След люта битка
поставиха окончателната диагноза Турбина и наистина след смяната проблема изчезна. Относно горивната помпата под шофьора тя като се развали няма палене или просто те оставя на пътя.
Ако можеш вземи дебитомер за проба от някъде и разбери еднозначно дали е дебитомера при теб проблемен. Късмет

Ако можеш вземи дебитомер за проба от някъде и разбери еднозначно дали е дебитомера при теб проблемен. Късмет

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани