Нов член.Проблем с 520
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Vasko Beliq
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: гр.Бургас
- Кара: 525 tds
- Мечтае да кара: E60 530d
Нов член.Проблем с 520
Здравейте колеги.От доста време следя форума и по специално този на Е39.Искам да благодаря на всички в този форум защото ми помогнаха да разбера доста за модела,даже в избора на двигател.Изчетох почти всичко в форума.Преди бях с Е34 520 която карах близо 2г. и бях много доволен,но сеналожи да я продам.После минах през опел,рено,пежо и след 2 годишна пауза отново се връщам към БМВ с Е39 520 98г.Както един колега беше написал имал ли си БМВ пак искаш да имаш ТО СИ Е КАТО КРАСТА!Докараха ми е от Германия колата е лудница т.зелена,джанти 17ки,новия фейс.Абе влюбен съм в нея.Ама като всичко хубаво има 2–3 проблемчета,като за 10год. колаПоразрових се в търсачката но не можах да намеря отговори на въпросите които имам.
1.Както карам ,няма значение от предавката,ми забива сякаш не и достига гориво.Натискам педала на газта ама ефект никакъв,освобождавам от скорост натискам газта пак никои.След няколко натискания на газта изведнъж се оправя и така.Това не го прави постояно.Последно минах 200км. и изобщо не се случи,ама вчера както карах пак заби муцуната.Много е кофти особено като тръгна да изпреварвам.Ходих на диагностика в официалният сервиз БОВА КАР,аз съм от Бургас,ама казаха че колата е пушка и е в много добро състояние.А ЗА ДИАГНОСТИКА МИ ИСКАХА 120ЛВ.Доста ми се стори штот един авер ми каза че в София в ДАРУ КАР било 60–70лв.От там ходих в сервиз БОШ ама пак същтото.Изчетах всичко за вануси,датчици,помпи ама нъцки
2.Не мога да включа задните тонколони ,въртях ,натисках всички копове ама пак ништо,гледах дали има нещо прекъснато ама няма .Бахти и загадката.
Мерси предварително за отговорите.Дано да можете да помогнете
1.Както карам ,няма значение от предавката,ми забива сякаш не и достига гориво.Натискам педала на газта ама ефект никакъв,освобождавам от скорост натискам газта пак никои.След няколко натискания на газта изведнъж се оправя и така.Това не го прави постояно.Последно минах 200км. и изобщо не се случи,ама вчера както карах пак заби муцуната.Много е кофти особено като тръгна да изпреварвам.Ходих на диагностика в официалният сервиз БОВА КАР,аз съм от Бургас,ама казаха че колата е пушка и е в много добро състояние.А ЗА ДИАГНОСТИКА МИ ИСКАХА 120ЛВ.Доста ми се стори штот един авер ми каза че в София в ДАРУ КАР било 60–70лв.От там ходих в сервиз БОШ ама пак същтото.Изчетах всичко за вануси,датчици,помпи ама нъцки

2.Не мога да включа задните тонколони ,въртях ,натисках всички копове ама пак ништо,гледах дали има нещо прекъснато ама няма .Бахти и загадката.
Мерси предварително за отговорите.Дано да можете да помогнете
Кара една своя мечта!
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Ба тея Бова Кар, как така 120лв за диагностика.Във Варна Карс е 37лв.По-добре да запалиш гумите и да скокнеш до Варна за диагностика
За задните тонколони е добре да пробваш първо с някой друг касетофон, да видиш дали няма да се оправи.Ако не се оправи, виж все пак, дали имаш тонколони отзад (хора всякакви, може да са ги свалили).За забиването е най-добре на диагностика, всичко друго ще е гадаене и хвърляне на боб

За задните тонколони е добре да пробваш първо с някой друг касетофон, да видиш дали няма да се оправи.Ако не се оправи, виж все пак, дали имаш тонколони отзад (хора всякакви, може да са ги свалили).За забиването е най-добре на диагностика, всичко друго ще е гадаене и хвърляне на боб

- blackrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 501
- Регистриран на: 23.07.2007
Ca_Ma написа:здравеи колега, и честито за новата придобивка, абе красавица ! щом е от германия, ще те слуша МНООГО !:)
виж дали имаш катализатор и го махни, ще останеш очарован от ефекта ! и сложи резонаторно гърне на неговото място, пиши и ни дръж в течение със ситуацията, успех =)
Абе брат и аз мислех да си махам катализатора.Ходих в КРАФТ в Дужба,там ми мериха и казаха че всичко е ОК. Всъщност какво толкова се променя и наистина ли с усеща голяма разлика във вървенето? Ами в харченето?

еми брат давам ти пример от моята:
на 170 реални км, не съм ходил да ми "го мерат"
, а направо го махнах и сложих резонаторно гърне, както и махнах краиното гърне и сложих едно горе доло готино, уж да се чува по добре дзверо, еми разхода спадна, малко се поотпоши колата и съм доста доволен, а катализатора и задното гърне си ги запазих, така че никога не е проблем да се върне по старо му =)
то е като у живота бе братчето ми.. акаш акаш ама само в един памперс (катализатора), и така идва му времето (демек се запушва от вредни газове..)
не съжалявам че го махнах, защото един авер с 525Д 2003 ги махна (при него маи са два) преди мене и остана очарован =)
на 170 реални км, не съм ходил да ми "го мерат"

то е като у живота бе братчето ми.. акаш акаш ама само в един памперс (катализатора), и така идва му времето (демек се запушва от вредни газове..)

не съжалявам че го махнах, защото един авер с 525Д 2003 ги махна (при него маи са два) преди мене и остана очарован =)
- Vasko Beliq
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: гр.Бургас
- Кара: 525 tds
- Мечтае да кара: E60 530d
Колеги мерси за бързите отговори.
Пичове маи не съм се изразил правилно аз правих диагностика в БОВА КАР и БОШ и ништо не даде на компа,никаква грешка нито в датчика на разпределителния вал нито по вануса ни по ламда сонда.Нправо съм в шах
.И аз от прочетеното в форума помислих че е датчик на разпределителния вал ама на диагностика казаха че е добре.Съшто забелязах че когато прави този номер при запален двигател на място оборотите прииграват леко не са постояни 600–800 и после се оправа.Да е датчик на разпределителен вал да го сменя ама?Колкото до колоните утре ще разколачвам колата да гледам
Другият път може и до Варна до отскоча за диагностика.Скоро ще кача и снимки да се похваля за колицата 
Пичове маи не съм се изразил правилно аз правих диагностика в БОВА КАР и БОШ и ништо не даде на компа,никаква грешка нито в датчика на разпределителния вал нито по вануса ни по ламда сонда.Нправо съм в шах



Кара една своя мечта!
- Ivaka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 1.04.2008
- Местоположение: London,UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 Convertible
a
Първо махни катализатора както ти казаха колегите и тогава търси другаде проблема,а щом си ходил вече на диагностика и тук във Варна няма да ти кажат нещо по различно. 

Със 200 в насрещното питай как е в първа класа,когато до мен се возят 2 кучки за украса....
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
И аз го наблюдавам тоя проблем от известно време, по скоро от седмица-две. Има моменти в които натискам педала на газта обаче реакция от двигателя почти няма и ускорява едва-едва, обаче има и случаи като вчера например- тръгвам от един сфетофар, и все едно се отпуши - тръгвам с първа и леко газ и тая кола полуда, запримигва АСК-то, втора продължава да мига и да лепи за седалката. Даже жената взе да мранка какво се състезавам, пък аз си карам както обикновенно. Значи да кажа само, че съм на газ, но е едно и също и на газ и на бензин. Мисля да отида и аз на диагностика тия дни, но ако може някой да каже къде могат да ми направят такава, без Дару и Камор, че заради газта не искат. До сега ходех в Д&Н, ама май не ги бива много горките в тия работи.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
badsharki написа: ако може някой да каже къде могат да ми направят такава, без Дару и Камор, че заради газта не искат.
Те и във Варна карс не искаха заради газта, но се разбрахме точно за 1мин.Карам 2-3 дена само на бензин или минавам 200-300км и отивам на диагностика.Единственото им основание да отказват диагностика на коли с ГИ, е че щяло да има грешки в ламда сондите

Според мен по-добра диагностика от оторизиран сервиз няма къде да получиш, така че се разбери с приемчика на принципа "Блага дума порти отваря"

- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- Vasko Beliq
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: гр.Бургас
- Кара: 525 tds
- Мечтае да кара: E60 530d
Сменил съм горивен,маслен,въздушен,маслото абе обслужих си я както трябва.Свещите не съм ги сменял,ама ще ги погледна и тях.За дебитомера ако е развален нещо няма ли да го покаже на диагностиката.А катализатора как да се провери дали е за смяна че си нямам понятие
.Колкото до тонколоните,свалих задните капаци на колоните и ко да видя то няма тонколони
,просто капаци за парлама даже и букси не видях,страна работа и б'хти германеца как е поръчвал колата без тонколони отзад незнам


Кара една своя мечта!
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани