ПРОБЛЕМНА ХИДРАВЛИКА
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
ПРОБЛЕМНА ХИДРАВЛИКА


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: ПРОБЛЕМНА ХИДРАВЛИКА
momo-1st написа::help: Колеги кажете ако има някой представа как мога да разбера дали всичко ми е наред с хидравличната помпа и за кои неща отговаря тя-Само за управлението или има значение и за спирачките?И откъде и как мога да намеря тая течност която прочиствала всички нагари по горивната система до ауспуха????Благодаря предварително!За 525 ТДС става въпрос!
Никакви добавки в нафтата щото после може да идеш на ново ГНП. Наще коли са много чувствителни към такива неща. Като бебета са

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: ПРОБЛЕМНА ХИДРАВЛИКА
Zubcho написа:momo-1st написа::help: Колеги кажете ако има някой представа как мога да разбера дали всичко ми е наред с хидравличната помпа и за кои неща отговаря тя-Само за управлението или има значение и за спирачките?И откъде и как мога да намеря тая течност която прочиствала всички нагари по горивната система до ауспуха????Благодаря предварително!За 525 ТДС става въпрос!
Никакви добавки в нафтата щото после може да идеш на ново ГНП. Наще коли са много чувствителни към такива неща. Като бебета са
Е че аз някъде тука из форумите бях чел че някои от вас горещо я препоръчва тая течност-тя не е добавка ами на нея работи колата-пали6 я и хакваш марку4а от резервара дето идва в тая туби4ка с те4ност и докато я изгори!Но ти си по старши и имаш повече опит така че по добре да те послушам ми се струва!И очаквам от колегите включване за тая хидравлична помпа че ми се скъсаха нервите с нея!
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
е че аз някъде тука из форумите бях чел че някои от вас горещо я препоръчва тая течност-тя не е добавка ами на нея работи колата-пали6 я и хакваш марку4а от резервара дето идва в тая туби4ка с те4ност и докато я изгори!Но ти си по старши и имаш повече опит така че по добре да те послушам ми се струва!И очаквам от колегите включване за тая хидравлична помпа че ми се скъсаха нервите с нея!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Какво й е на хидравличната помпа??? Отговаря за хидравликата на волана + ако си комби за нивомата на задните амортесьори. Ако има вой от помпата или смени маслото с ново (хубаво) като преди това източиш старото и ако това не помогне търси на 2-ра ръка има в Продава 100%
За маслото ако не знаеш какво да сложиш на капачката на казанчето за хидравликата пише какво масло трябва да сложиш.
спирачките май са си отделно грешката е моя. Не съм гледал дали са вързане честно казано.
За маслото ако не знаеш какво да сложиш на капачката на казанчето за хидравликата пише какво масло трябва да сложиш.


Последна промяна Zubcho на 31 Окт 2008, 8:26, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Zubcho написа:Какво й е на хидравличната помпа??? Отговаря за хидравликата на волана и спирачките + ако си комби за нивомата на задните амортесьори.
направо ме хвърляте в тъча с тази връзка между хидр. помпа и спирачките при е34

верно, че при е28 има такава връзка. но там е за сервото на спирачките. това за дизела на е34 ли е? т.е. сервото на спирачките е като на е28 - хидравлично и няма допълнителна вакуум помпа

- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Благодаря на Zubcho
за изчерпателния отговор-точно така прави-от време на време почва да вие,става ми по тежко кормилото и като го завъртам и твари мотора-веднага ми падат оборотите!И не ми се искаше да го мисля но маи ще сменям тая хидравлична помпа!Ще и сменя маслото и пак ще пиша кво е станало!Пак благодаря на колегите!
И колко ли ще струва тая помпа за Е34-525ТДС?


Колега, не бързай със смяната на помпата! Ако помпата се товари както го описваш когато си завил волана докрай, без значение в коя посока, тогава помпата изпомпва целия дебит масло не през хидравличната глава на кормилната кутия а през предпазно-преливния клапан, който е вграден в помпата, тъй като шибърът в хидравличната глава на кормилната кутия е затворен за вхидящия дебит масло. Този процес е абсолютно нормален ако става само когато си завил докрай. Инак ако има шум от помпата при различно от крайните положения на волана, вероятно ти е ниско нивото на масло в резервоара на помпата - тогава помпата засмуква въздух и става изключително шумна, съответно волана ти "натежава" осезателно. Ако е така, смени маслото и налей колкото трябва и мисля, че няма да имаш проблеми.
Разбира се винаги има вариант помпата да е повредена и да издава шум независимо от положението на волана или оборотите на двигателя.
Разбира се винаги има вариант помпата да е повредена и да издава шум независимо от положението на волана или оборотите на двигателя.
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Postman написа:Колега, не бързай със смяната на помпата! Ако помпата се товари както го описваш когато си завил волана докрай, без значение в коя посока, тогава помпата изпомпва целия дебит масло не през хидравличната глава на кормилната кутия а през предпазно-преливния клапан, който е вграден в помпата, тъй като шибърът в хидравличната глава на кормилната кутия е затворен за вхидящия дебит масло. Този процес е абсолютно нормален ако става само когато си завил докрай. Инак ако има шум от помпата при различно от крайните положения на волана, вероятно ти е ниско нивото на масло в резервоара на помпата - тогава помпата засмуква въздух и става изключително шумна, съответно волана ти "натежава" осезателно. Ако е така, смени маслото и налей колкото трябва и мисля, че няма да имаш проблеми.
Разбира се винаги има вариант помпата да е повредена и да издава шум независимо от положението на волана или оборотите на двигателя.
Да де Postman,ама тя ши.....та помпа почва да вие по силно от време на време само,а волана ми постоянно е тежък(не че съм карал друга такава петица че да ги сравня,но другите коли с хидравлика които съм карал им е бая по лек волана!) и твари мотора без значение колко го завъртам,а като го свия на пълен по4ва да се чува не6то като съскане за което говоре6е ти!Нивото на маслото е добре-малко под максимума,пък се кахъри!Обичам си я тая кола и искам да и е перфектно всичко!предполагам ме разбираш!Утре отивам за масло и дано да стане!Че и маслото на кутията и диференса искам да сменя 4е незнам оня италианец кога ги е сменял!Та аиде утре 6те пи6а кво е станало!Лек и безавариен път на всички колеги!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани