ПРОБЛЕМНА ХИДРАВЛИКА

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

ПРОБЛЕМНА ХИДРАВЛИКА

Мнение от momo-1st » 30 Окт 2008, 20:14

:help: Колеги кажете ако има някой представа как мога да разбера дали всичко ми е наред с хидравличната помпа и за кои неща отговаря тя-Само за управлението или има значение и за спирачките?И откъде и как мога да намеря тая течност която прочиствала всички нагари по горивната система до ауспуха???? :help: Благодаря предварително!За 525 ТДС става въпрос!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: ПРОБЛЕМНА ХИДРАВЛИКА

Мнение от Zubcho » 30 Окт 2008, 20:18

momo-1st написа::help: Колеги кажете ако има някой представа как мога да разбера дали всичко ми е наред с хидравличната помпа и за кои неща отговаря тя-Само за управлението или има значение и за спирачките?И откъде и как мога да намеря тая течност която прочиствала всички нагари по горивната система до ауспуха???? :help: Благодаря предварително!За 525 ТДС става въпрос!


Никакви добавки в нафтата щото после може да идеш на ново ГНП. Наще коли са много чувствителни към такива неща. Като бебета са ;)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: ПРОБЛЕМНА ХИДРАВЛИКА

Мнение от momo-1st » 31 Окт 2008, 0:17

Zubcho написа:
momo-1st написа::help: Колеги кажете ако има някой представа как мога да разбера дали всичко ми е наред с хидравличната помпа и за кои неща отговаря тя-Само за управлението или има значение и за спирачките?И откъде и как мога да намеря тая течност която прочиствала всички нагари по горивната система до ауспуха???? :help: Благодаря предварително!За 525 ТДС става въпрос!


Никакви добавки в нафтата щото после може да идеш на ново ГНП. Наще коли са много чувствителни към такива неща. Като бебета са ;)



Е че аз някъде тука из форумите бях чел че някои от вас горещо я препоръчва тая течност-тя не е добавка ами на нея работи колата-пали6 я и хакваш марку4а от резервара дето идва в тая туби4ка с те4ност и докато я изгори!Но ти си по старши и имаш повече опит така че по добре да те послушам ми се струва!И очаквам от колегите включване за тая хидравлична помпа че ми се скъсаха нервите с нея!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Мнение от momo-1st » 31 Окт 2008, 0:20

е че аз някъде тука из форумите бях чел че някои от вас горещо я препоръчва тая течност-тя не е добавка ами на нея работи колата-пали6 я и хакваш марку4а от резервара дето идва в тая туби4ка с те4ност и докато я изгори!Но ти си по старши и имаш повече опит така че по добре да те послушам ми се струва!И очаквам от колегите включване за тая хидравлична помпа че ми се скъсаха нервите с нея!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 31 Окт 2008, 0:40

Какво й е на хидравличната помпа??? Отговаря за хидравликата на волана + ако си комби за нивомата на задните амортесьори. Ако има вой от помпата или смени маслото с ново (хубаво) като преди това източиш старото и ако това не помогне търси на 2-ра ръка има в Продава 100%

За маслото ако не знаеш какво да сложиш на капачката на казанчето за хидравликата пише какво масло трябва да сложиш.

:uups: :uups: спирачките май са си отделно грешката е моя. Не съм гледал дали са вързане честно казано.
Последна промяна Zubcho на 31 Окт 2008, 8:26, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 31 Окт 2008, 1:12

Zubcho написа:Какво й е на хидравличната помпа??? Отговаря за хидравликата на волана и спирачките + ако си комби за нивомата на задните амортесьори.


направо ме хвърляте в тъча с тази връзка между хидр. помпа и спирачките при е34 :(

верно, че при е28 има такава връзка. но там е за сервото на спирачките. това за дизела на е34 ли е? т.е. сервото на спирачките е като на е28 - хидравлично и няма допълнителна вакуум помпа :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Мнение от momo-1st » 31 Окт 2008, 19:00

Благодаря на Zubcho :) за изчерпателния отговор-точно така прави-от време на време почва да вие,става ми по тежко кормилото и като го завъртам и твари мотора-веднага ми падат оборотите!И не ми се искаше да го мисля но маи ще сменям тая хидравлична помпа!Ще и сменя маслото и пак ще пиша кво е станало!Пак благодаря на колегите! :) И колко ли ще струва тая помпа за Е34-525ТДС?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 31 Окт 2008, 19:17

Колега, не бързай със смяната на помпата! Ако помпата се товари както го описваш когато си завил волана докрай, без значение в коя посока, тогава помпата изпомпва целия дебит масло не през хидравличната глава на кормилната кутия а през предпазно-преливния клапан, който е вграден в помпата, тъй като шибърът в хидравличната глава на кормилната кутия е затворен за вхидящия дебит масло. Този процес е абсолютно нормален ако става само когато си завил докрай. Инак ако има шум от помпата при различно от крайните положения на волана, вероятно ти е ниско нивото на масло в резервоара на помпата - тогава помпата засмуква въздух и става изключително шумна, съответно волана ти "натежава" осезателно. Ако е така, смени маслото и налей колкото трябва и мисля, че няма да имаш проблеми.
Разбира се винаги има вариант помпата да е повредена и да издава шум независимо от положението на волана или оборотите на двигателя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Мнение от momo-1st » 01 Ное 2008, 20:14

Postman написа:Колега, не бързай със смяната на помпата! Ако помпата се товари както го описваш когато си завил волана докрай, без значение в коя посока, тогава помпата изпомпва целия дебит масло не през хидравличната глава на кормилната кутия а през предпазно-преливния клапан, който е вграден в помпата, тъй като шибърът в хидравличната глава на кормилната кутия е затворен за вхидящия дебит масло. Този процес е абсолютно нормален ако става само когато си завил докрай. Инак ако има шум от помпата при различно от крайните положения на волана, вероятно ти е ниско нивото на масло в резервоара на помпата - тогава помпата засмуква въздух и става изключително шумна, съответно волана ти "натежава" осезателно. Ако е така, смени маслото и налей колкото трябва и мисля, че няма да имаш проблеми.
Разбира се винаги има вариант помпата да е повредена и да издава шум независимо от положението на волана или оборотите на двигателя.



Да де Postman,ама тя ши.....та помпа почва да вие по силно от време на време само,а волана ми постоянно е тежък(не че съм карал друга такава петица че да ги сравня,но другите коли с хидравлика които съм карал им е бая по лек волана!) и твари мотора без значение колко го завъртам,а като го свия на пълен по4ва да се чува не6то като съскане за което говоре6е ти!Нивото на маслото е добре-малко под максимума,пък се кахъри!Обичам си я тая кола и искам да и е перфектно всичко!предполагам ме разбираш!Утре отивам за масло и дано да стане!Че и маслото на кутията и диференса искам да сменя 4е незнам оня италианец кога ги е сменял!Та аиде утре 6те пи6а кво е станало!Лек и безавариен път на всички колеги!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook