студена пали а топла не ???
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
студена пали а топла не ???
понеже в 1 тема по доло попитах няколко пути защо се получава така обаче никои неми одговори реших да направя тема.значи колата пали сутрин от четвьрт оборот а като загреее вьрти яко време .казаха че било от хлабава ангренажна верига обаче немисе вярва и аз разбирам малко от двигатели и немисля че там е проблема .проверих 1 по 1 всяка свещ и работят перфекно. ?????????
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: студена пали а топла не ???
IMPERIAL написа:понеже в 1 тема по доло попитах няколко пути защо се получава така обаче никои неми одговори реших да направя тема.значи колата пали сутрин от четвьрт оборот а като загреее вьрти яко време .казаха че било от хлабава ангренажна верига обаче немисе вярва и аз разбирам малко от двигатели и немисля че там е проблема .проверих 1 по 1 всяка свещ и работят перфекно. ?????????
Колкото и да не ти се вярва точно от разтегната ангренажна верига е.Има малка вероятност и да е от лош акумулатор-може да пробваш с друг или стартово.

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Хлабави са веригите и бяга центровката на помпата. Ходи вземи едни вериги, водачи и оптегач и ще се реши проблема. Ако беше слаб акумулатор щеше да прави мизерии и при студените стартове - все пак там се изисква много ток да подгрееш до червено 6 свещи.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
err0r написа:Хлабави са веригите и бяга центровката на помпата. Ходи вземи едни вериги, водачи и оптегач и ще се реши проблема. Ако беше слаб акумулатор щеше да прави мизерии и при студените стартове - все пак там се изисква много ток да подгрееш до червено 6 свещи.
Абе не е точно така-има случаи ,които и аз не мога да си ги обясня,когато студена пали ,а топла не.При смяна на акумулатора нещата се оправят.


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпа
Тия вериги ако се разтягаха така баси мамата 


Дани коя пружина имаш предвид-на авансатора ли?dinozab написа:Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпаТия вериги ако се разтягаха така баси мамата
Веригите не са ми първа младост


by ''kompleksa''
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ivan. написа:Дани коя пружина имаш предвид-на авансатора ли?dinozab написа:Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпаТия вериги ако се разтягаха така баси мамата
Веригите не са ми първа младостслед натягъне на авансатора колата взе да пали по друг начин
Точно за нея говоря

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпаТия вериги ако се разтягаха така баси мамата
Авансатора играе роля само при студеният старт-смисъла на живота му е да увеличи ъгъла на впръскване,когато двигателя е студен и след това със загряването на двигателя,да го върне в нормални граници.За да се убедиш в това може при загрят двигател да извадиш буксата на авансатора-ще видиш как двигателя веднага ще почна да работи по-твърдо,което показва ,че ъгъла на впръскване се е увеличил.

Дино,не е ли по-вероятно да е верига,отколкото хидравлична глава на помпата

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
zvetiko написа:dinozab написа:Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпаТия вериги ако се разтягаха така баси мамата
Дино,не е ли по-вероятно да е верига,отколкото хидравлична глава на помпата
ами при 524ТД да не се разтяга ремъка, проблема е същия и там




аз залагам на ГНП-то.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
stambo_81dg написа:zvetiko написа:dinozab написа:Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпаТия вериги ако се разтягаха така баси мамата
Дино,не е ли по-вероятно да е верига,отколкото хидравлична глава на помпата
ами при 524ТД да не се разтяга ремъка, проблема е същия и там![]()
![]()
![]()
![]()
аз залагам на ГНП-то.
Нека колегата завърти ГНП към двигателя-ако е верига и не е разтегната много,колата му ще почне да пали топла.

И за статистиката-колко хора сте чули да сменят верига и колко хора да правят основен ремонт на ГНП


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:dinozab написа:Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпаТия вериги ако се разтягаха така баси мамата
Авансатора играе роля само при студеният старт-смисъла на живота му е да увеличи ъгъла на впръскване,когато двигателя е студен и след това със загряването на двигателя,да го върне в нормални граници.За да се убедиш в това може при загрят двигател да извадиш буксата на авансатора-ще видиш как двигателя веднага ще почна да работи по-твърдо,което показва ,че ъгъла на впръскване се е увеличил.![]()
Дино,не е ли по-вероятно да е верига,отколкото хидравлична глава на помпата
И на топло влияе авансатора питай Иван.Ако толкова са се разтегнали тия вериги на 100% ще дрънчат отпред.Ако е от ГНП-то ще има и загуба на мощност като е топла колата в началото не се долавя и с течение на времетно спира да върви като загрее колата направо гасне.Дугото стартер,батерия
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:zvetiko написа:dinozab написа:Незабравяйте и стартера,хидравлична глава на помпата и една пружинка в самата помпаТия вериги ако се разтягаха така баси мамата
Авансатора играе роля само при студеният старт-смисъла на живота му е да увеличи ъгъла на впръскване,когато двигателя е студен и след това със загряването на двигателя,да го върне в нормални граници.За да се убедиш в това може при загрят двигател да извадиш буксата на авансатора-ще видиш как двигателя веднага ще почна да работи по-твърдо,което показва ,че ъгъла на впръскване се е увеличил.![]()
Дино,не е ли по-вероятно да е верига,отколкото хидравлична глава на помпата
И на топло влияе авансатора питай Иван.Ако толкова са се разтегнали тия вериги на 100% ще дрънчат отпред.Ако е от ГНП-то ще има и загуба на мощност като е топла колата в началото не се долавя и с течение на времетно спира да върви като загрее колата направо гасне.Дугото стартер,батерия
Дино ,това за авансатора съм го чел в една книга за BMW.

За да почне да дрънчи сигурно ,наистина е много разтегната

А Ванката доколкото знам е подлагал шайби на пружината в авансатора-най-вероятно с това го е накарал ,да намали ъгъла на впръскване при топъл двигател,с което се подобрява работата му във високите обороти-затова е останал толкова доволен.

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани