Проблем е39 2.5тдс Колянов вал и куулер

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Проблем е39 2.5тдс Колянов вал и куулер

Мнение от ceno83 » 29 Окт 2008, 17:22

Здравейте приятели,
Преди 3-4 дни един мой съсед си купи кола от този форум , а именно е39 2,5тдс . След първия ден се качих да я пробвам и имаше странни неща които установих. След 2500 оборота стрелката отиваше в 6000 без колата въобще да мръдне. Помислих че е турбото. Днес бяхме на диагностика в Дару Кар. От там казаха , че проблем има в интеркуулера и че коляновия вал бил супер зле и вместо норалното си Ротационно движение (в кръг) извършвал и транслационно (по оста на вала). Някой имал ли е подобен проблем , и какви са му впечатленията. Колко би излезал евентуален ремонт на този проблем , а именно интеркулер и ремонт на колянов вал , евентуално замяната му. Според мен отвори ли се главата ще стане още по сложно (гарнитури , кобилици , недай си боже клапани). Моля ви хора помагайте. Знам че тук е мястото където ще получа най компетентно мнение. Ако има и някой , който може да отстрани този проблем нека пише.
Благодаря ви предварително !
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 29 Окт 2008, 17:30

е тдс какво очакваш колега ? :mhihi:
нека позная че е бил на "далавера" при закупуването му ?
съжалявам за ОФ топика, но не се сдържах .. да купиш кола и веднага да започнат проблемите :mhihi:
тоя твоя приятел сам си е за еба*е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 29 Окт 2008, 17:34

Ca_Ma написа:е тдс какво очакваш колега ? :mhihi:
нека позная че е бил на "далавера" при закупуването му ?
съжалявам за ОФ топика, но не се сдържах .. да купиш кола и веднага да започнат проблемите :mhihi:
тоя твоя приятел сам си е за еба*е


е аз му казах 50 000 пъти , че тов а е дизел и задължително диагностика , а той го купи е така без нищо. На далавера беше , аз лично бях като я гледахме колата. После и линка ще постна със самата кола , но сега проблема е друг и то прекалено сложен :) Ще се опитам да му помогна !
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 29 Окт 2008, 18:30

Колега напишете му името на този предател :twisted: .Пълно е такива палячовци по форума които гледат така леко леко да те прецакат и уж били КОЛЕГИ :twisted: .Наскоро един познат си и той 3-ка и след една седмица -глава ,сваля какво да види -заварка до заварка . :banghead: Нооо знайте едно,всичко в този живот се връща и то двойно :yes:
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 29 Окт 2008, 18:53

От колгега във форума или от някой на който единствената тема му е продавам 525 tds .Защото има голямо значение .
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: щата Надежда

А

Мнение от xenond » 29 Окт 2008, 19:00

ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ МАЙ ДА БЕшЕ ИЗчАКАЛ ДА ТИ ДАМ МОИТА
******Colin McRae 1968-2007******
ИзображениеИзображениеИзображениеhttp://www.vbox7.com/play:6781825e

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 29 Окт 2008, 19:18

За кулера незнам,но с коляновия вал лошо.Казва се аксиален луфт и нямя лек.Почти/всички/дизели след 200 000-300 000 км.го получават в по-малка или по-голяма степен.Така изпатих с е30-ката.Първоначално реших,да правя лагери по вала/след аксиално престъргване/,но успеха беше само около 5000км.,следкоето вала се счупи.Е късмета ми беше,че успях да намеря читав втора употреба,но се наложи да се сменят лагерите отново.Така,че или нов колянов вал или втора употреба но да се внимава какво се купува.Май нещата си отиват към основен ремонт.Защото без да извадите мотора незнам как ще извадите коляновия вал.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 30 Окт 2008, 0:37

NetWar написа:От колгега във форума или от някой на който единствената тема му е продавам 525 tds .Защото има голямо значение .


Това ще го разбера утре и ще го напиша да го видите :)
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 30 Окт 2008, 0:37

Dozo написа:За кулера незнам,но с коляновия вал лошо.Казва се аксиален луфт и нямя лек.Почти/всички/дизели след 200 000-300 000 км.го получават в по-малка или по-голяма степен.Така изпатих с е30-ката.Първоначално реших,да правя лагери по вала/след аксиално престъргване/,но успеха беше само около 5000км.,следкоето вала се счупи.Е късмета ми беше,че успях да намеря читав втора употреба,но се наложи да се сменят лагерите отново.Така,че или нов колянов вал или втора употреба но да се внимава какво се купува.Май нещата си отиват към основен ремонт.Защото без да извадите мотора незнам как ще извадите коляновия вал.



Добре де а като цени колко биха могли да струват тези неща ? :) Колко примерно е един нов кулер и вал ?
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 30 Окт 2008, 1:16

втора злоупотреба кулер може да намериш читав за около 200 -тина лева ,а за вал нямам идея ,какво му е на тоя кулер спукан ли е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 30 Окт 2008, 10:30

За колянов вал 1998г.тдс ръчни скорости от Дару излиза 1774.30лв с лагерите.Не съм сигурен дали колата е такава.Втора злоупотреба :mhihi: също нямам представа.За е30ката го пазарих на 250лв.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 30 Окт 2008, 11:59

shnitzera написа:втора злоупотреба кулер може да намериш читав за около 200 -тина лева ,а за вал нямам идея ,какво му е на тоя кулер спукан ли е


СПукан е кулера и като влезе в обороти колата някой път дава празен ход и няма мощност !
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 30 Окт 2008, 12:11

ceno83 написа:
shnitzera написа:втора злоупотреба кулер може да намериш читав за около 200 -тина лева ,а за вал нямам идея ,какво му е на тоя кулер спукан ли е


СПукан е кулера и като влезе в обороти колата някой път дава празен ход и няма мощност !

как така празен ход :shock: да не и за съединител

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 30 Окт 2008, 12:15

Ми давам газ и на 2500-3000 оборота на първа и втора предавка , когато трябва да вклучи турбото , давам газ , стрелката отива до 6000 оборота без колата да отлепи .... Аз за това мислех че може да е проблема в турбото. Точно като празен ход се получава и това не е постоянно а от време на време. Някой път ме лепи за седалката като влезе в обороти. Странно е . А това ли е интеркулера , че ми го дават някакъв AIR-CHARGER ???

Изображение
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 30 Окт 2008, 20:29

ceno83 написа:Ми давам газ и на 2500-3000 оборота на първа и втора предавка , когато трябва да вклучи турбото , давам газ , стрелката отива до 6000 оборота без колата да отлепи .... Аз за това мислех че може да е проблема в турбото. Точно като празен ход се получава и това не е постоянно а от време на време. Някой път ме лепи за седалката като влезе в обороти. Странно е . А това ли е интеркулера , че ми го дават някакъв AIR-CHARGER ???
К`ви 6 к оборота ти пият мозъка бе, т`ва бензин ли е, изобщо к`во е, и к`во общо има кулера с това че ти подскачат оборотите, ако ме светнеш, к`ви ротации и трансротации, извинявай, но или понятие си нямаш от това дето го пишеш или се подбазикваш тука, за няколко дена вече си порадния дето пише подобни простотии. :evil:

Модовете, ако смятат, че прекалих да трият.
Извинавам се за тона.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook