Проблем е39 2.5тдс Колянов вал и куулер
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Проблем е39 2.5тдс Колянов вал и куулер
Здравейте приятели,
Преди 3-4 дни един мой съсед си купи кола от този форум , а именно е39 2,5тдс . След първия ден се качих да я пробвам и имаше странни неща които установих. След 2500 оборота стрелката отиваше в 6000 без колата въобще да мръдне. Помислих че е турбото. Днес бяхме на диагностика в Дару Кар. От там казаха , че проблем има в интеркуулера и че коляновия вал бил супер зле и вместо норалното си Ротационно движение (в кръг) извършвал и транслационно (по оста на вала). Някой имал ли е подобен проблем , и какви са му впечатленията. Колко би излезал евентуален ремонт на този проблем , а именно интеркулер и ремонт на колянов вал , евентуално замяната му. Според мен отвори ли се главата ще стане още по сложно (гарнитури , кобилици , недай си боже клапани). Моля ви хора помагайте. Знам че тук е мястото където ще получа най компетентно мнение. Ако има и някой , който може да отстрани този проблем нека пише.
Благодаря ви предварително !
Преди 3-4 дни един мой съсед си купи кола от този форум , а именно е39 2,5тдс . След първия ден се качих да я пробвам и имаше странни неща които установих. След 2500 оборота стрелката отиваше в 6000 без колата въобще да мръдне. Помислих че е турбото. Днес бяхме на диагностика в Дару Кар. От там казаха , че проблем има в интеркуулера и че коляновия вал бил супер зле и вместо норалното си Ротационно движение (в кръг) извършвал и транслационно (по оста на вала). Някой имал ли е подобен проблем , и какви са му впечатленията. Колко би излезал евентуален ремонт на този проблем , а именно интеркулер и ремонт на колянов вал , евентуално замяната му. Според мен отвори ли се главата ще стане още по сложно (гарнитури , кобилици , недай си боже клапани). Моля ви хора помагайте. Знам че тук е мястото където ще получа най компетентно мнение. Ако има и някой , който може да отстрани този проблем нека пише.
Благодаря ви предварително !
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Ca_Ma написа:е тдс какво очакваш колега ?![]()
нека позная че е бил на "далавера" при закупуването му ?
съжалявам за ОФ топика, но не се сдържах .. да купиш кола и веднага да започнат проблемите![]()
тоя твоя приятел сам си е за еба*е
е аз му казах 50 000 пъти , че тов а е дизел и задължително диагностика , а той го купи е така без нищо. На далавера беше , аз лично бях като я гледахме колата. После и линка ще постна със самата кола , но сега проблема е друг и то прекалено сложен

,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега напишете му името на този предател
.Пълно е такива палячовци по форума които гледат така леко леко да те прецакат и уж били КОЛЕГИ
.Наскоро един познат си и той 3-ка и след една седмица -глава ,сваля какво да види -заварка до заварка .
Нооо знайте едно,всичко в този живот се връща и то двойно 




Нищо лично ,Просто бизнес !
А
ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ МАЙ ДА БЕшЕ ИЗчАКАЛ ДА ТИ ДАМ МОИТА
******Colin McRae 1968-2007******


http://www.vbox7.com/play:6781825e



- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
За кулера незнам,но с коляновия вал лошо.Казва се аксиален луфт и нямя лек.Почти/всички/дизели след 200 000-300 000 км.го получават в по-малка или по-голяма степен.Така изпатих с е30-ката.Първоначално реших,да правя лагери по вала/след аксиално престъргване/,но успеха беше само около 5000км.,следкоето вала се счупи.Е късмета ми беше,че успях да намеря читав втора употреба,но се наложи да се сменят лагерите отново.Така,че или нов колянов вал или втора употреба но да се внимава какво се купува.Май нещата си отиват към основен ремонт.Защото без да извадите мотора незнам как ще извадите коляновия вал.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
NetWar написа:От колгега във форума или от някой на който единствената тема му е продавам 525 tds .Защото има голямо значение .
Това ще го разбера утре и ще го напиша да го видите

,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Dozo написа:За кулера незнам,но с коляновия вал лошо.Казва се аксиален луфт и нямя лек.Почти/всички/дизели след 200 000-300 000 км.го получават в по-малка или по-голяма степен.Така изпатих с е30-ката.Първоначално реших,да правя лагери по вала/след аксиално престъргване/,но успеха беше само около 5000км.,следкоето вала се счупи.Е късмета ми беше,че успях да намеря читав втора употреба,но се наложи да се сменят лагерите отново.Така,че или нов колянов вал или втора употреба но да се внимава какво се купува.Май нещата си отиват към основен ремонт.Защото без да извадите мотора незнам как ще извадите коляновия вал.
Добре де а като цени колко биха могли да струват тези неща ?

,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
втора злоупотреба кулер може да намериш читав за около 200 -тина лева ,а за вал нямам идея ,какво му е на тоя кулер спукан ли е
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
За колянов вал 1998г.тдс ръчни скорости от Дару излиза 1774.30лв с лагерите.Не съм сигурен дали колата е такава.Втора злоупотреба
също нямам представа.За е30ката го пазарих на 250лв.

Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
shnitzera написа:втора злоупотреба кулер може да намериш читав за около 200 -тина лева ,а за вал нямам идея ,какво му е на тоя кулер спукан ли е
СПукан е кулера и като влезе в обороти колата някой път дава празен ход и няма мощност !
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
ceno83 написа:shnitzera написа:втора злоупотреба кулер може да намериш читав за около 200 -тина лева ,а за вал нямам идея ,какво му е на тоя кулер спукан ли е
СПукан е кулера и като влезе в обороти колата някой път дава празен ход и няма мощност !
как така празен ход

- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Ми давам газ и на 2500-3000 оборота на първа и втора предавка , когато трябва да вклучи турбото , давам газ , стрелката отива до 6000 оборота без колата да отлепи .... Аз за това мислех че може да е проблема в турбото. Точно като празен ход се получава и това не е постоянно а от време на време. Някой път ме лепи за седалката като влезе в обороти. Странно е . А това ли е интеркулера , че ми го дават някакъв AIR-CHARGER ???


,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
К`ви 6 к оборота ти пият мозъка бе, т`ва бензин ли е, изобщо к`во е, и к`во общо има кулера с това че ти подскачат оборотите, ако ме светнеш, к`ви ротации и трансротации, извинявай, но или понятие си нямаш от това дето го пишеш или се подбазикваш тука, за няколко дена вече си порадния дето пише подобни простотии.ceno83 написа:Ми давам газ и на 2500-3000 оборота на първа и втора предавка , когато трябва да вклучи турбото , давам газ , стрелката отива до 6000 оборота без колата да отлепи .... Аз за това мислех че може да е проблема в турбото. Точно като празен ход се получава и това не е постоянно а от време на време. Някой път ме лепи за седалката като влезе в обороти. Странно е . А това ли е интеркулера , че ми го дават някакъв AIR-CHARGER ???

Модовете, ако смятат, че прекалих да трият.
Извинавам се за тона.
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани